• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Craften: Algemeen

DeletedUser

Op de beta heeft CALLIKA als ik me niet vergis 644 punten, voor de rest weet ik het eigenlijk niet.
 

DeletedUser11612

except de beta dan? :p Want daar is't wel easy om spullen te krijgen en vinden etc :p
 

DeletedUser

Dan weet ik het niet, de beta is de enige plaats buiten hier waar ik een acount heb :p
 

DeletedUser

Had vandaag maar even een dingetje aangezet, jammer genoeg geen puntje maar wel weer perfect resultaat :p

Heb daar nu alleen 2 vergulde tandwielen nodig, dus als iemand belang heeft bij een goedkoop revolvertje lever me dan van die tandwielen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11818

Bij deze wil ik even vermelden dat ik nu ook de 600 punten heb bereikt als Veld kok.

Datum/Tijd: 25-03-2013 om 00:03

Voor de mensen die mij geholpen hebben, Bedankt.
 

DeletedUser1448

Had vandaag maar even een dingetje aangezet, jammer genoeg geen puntje maar wel weer perfect resultaat :p

Heb daar nu alleen 2 vergulde tandwielen nodig, dus als iemand belang heeft bij een goedkoop revolvertje lever me dan van die tandwielen :)

spaar gewoon 100 munten, luierik :p
 

DeletedUser11612

Had vandaag maar even een dingetje aangezet, jammer genoeg geen puntje maar wel weer perfect resultaat :p

Heb daar nu alleen 2 vergulde tandwielen nodig, dus als iemand belang heeft bij een goedkoop revolvertje lever me dan van die tandwielen :)

Ik heb nog geen enkele keer perfect resultaat gekregen, verdien het wel ! :p

Koop gewoon zo'n tandwiel ...

Hitmaan, wereld 1 neem ik aan? :)
 

DeletedUser

Gratz! ;)
We kunnen misschien eens wat wapentjes ruilen? Ik ben nu lvl 623 kwakzalver.
 

DeletedUser10466

Ik doe mijn best,:( sta nu op 315, maar daar heb je toch niks aan want ik ben kok :p
 

DeletedUser15153

525 op Arizona :D.

Nu weer producten sparen en dan in 1 rits door naar de 600 :)
 
Bovenaan