• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Roadmap 2012

DeletedUser4757

Ik zag de post over de roadmap 2012 en had daar wat aanmerkingen op.....

onderaan staat dat werelden samengevoegd gaan worden voor meer actieve werelden.....hoe kan dat in hemelsnaam?
ik speel op alle werelden hoe kan je dan werelden samenvoegen kan toch moeilijk 2 characters hebben op 1 wereld?
 

DeletedUser12952

Ja, dat vroeg ik mij ook al af. Krijg je dan alle producten van die twee (of meer) werelden op 1 wereld? En hoe kunnen ze steden gaan overplaatsen dan? En forten? Wie bezit ze?

Op zich lijkt het me een goed idee, want er mag wel een beetje meer activiteit komen.
 

DeletedUser7902

Wa voor ne zever is dees nu weer???

Als ze w1 en w2 gaan samenvoegen ben ik mijn 2 beste accounts kwijt...:mad:
Als dat er komt dan gaan ze meer spelers verliezen dan winnen...
 

DeletedUser15225

Iedereen die op meerderen werelden speelt, zal daar bij wel een doel hebben.
Zo heeft iedereen op zijn eigen wereld zijn eigen specialiteit.
Ik ken wel de optie van wereld sluiten voor nieuwe spelers, wereld samen voegen voor meer activiteit ??
Die optie heb ik nog nooit gelezen.

Ik speel ook op alle werelden en heb op iedereen wereld mijn eigen specialiteit.
:laugh:
 

DeletedUser4757

dit is onmogelijk of je moet alle werelden resetten....
kan moeilijk 50/50 gaan doen met forten ofzo
 

DeletedUser7902

Inno moet eens stoppen met te rommelen op oude werelden, als ze activiteit willen dat ze dan maar een nieuwe 'oldschool' wereld zonder die belachelijke premiumvoordelen openen...
 

DeletedUser

Oke als ze werelden gaan samenvoegen word ik niet vrolijk T.T Blijf der gwn vanaf. Het is zoals het is en doordat werelden vaak iets kleiner zijn kennen de meeste elkaar wel dat is juist het leuke niet dat je elke minuut een 120 level speler tegenkomt die je niet kent omdat hij net 1 maand The West speelt en zich naar de top heeft gekocht.
 
Idd laat de werelden die er zijn met rust en laat ze hun tijd steken in nieuwe werelden zonder premium die de wereld verpesten zodra ze begonnen zijn!!!

Samenvoegen is een slecht idee...al dat werk en tijd die erin hebt gestoken ben je dan kwijt.
 

DeletedUser6405

Laat ze maar samenvoegen. Helemaal goed. Grotere fortgevechten etc. Meer markthandel, grotere steden. Meer allianties, helemaal goed.
 

DeletedUser

Laat ze maar samenvoegen. Helemaal goed. Grotere fortgevechten etc. Meer markthandel, grotere steden. Meer allianties, helemaal goed.

en degene die bv. op w1,2,3 en 4 een lvl 120 acc. hebben moeten 1 account kiezen en de rest maar dumpen ofwa ?

Aint gonna happen :p
 

DeletedUser

Het ergste gaat dan nog zijn hoe ze de steden gaan doen. Motto heeft nu op w4 100 forten, als je dan door het samenvoegen de helft moet afgeven gaan er niet veel mensen blij zijn...
 
Maar dan wordt het wel leuker! Want op W4 heeft zoals je zegt Motto 100 forten. Nou, op W2 heeft UF bijna alle forten. Als je die werelden samenvoegt, dan moeten beide allianties weer flink knokken voor de forten, en krijg je echt wel veel meer actie en activiteit!
 

DeletedUser

voor de activiteit geef ik ze groot gelijk. Een andere optie is natuurlijk werelden verwijderen ak resetten. en/of dichtgooien. Dus over het algemeen denk ik dat dit wel een hele goede uitkomst is. Ook voor mensen met meerdere accounts op andere werelden.

Wat er ook beslist word het is toch nooit goed. En de werelden lopen verder toch ver leeg. Dus kan je beter 1 a 2 leuke en actieve werelden maken dan in dit geval 9 werelden welke of niet actief zijn of in het geval van briscoe heel veel mensen proberen vriendenpunten te krijgen voor dat mes van sam en hierbij veel blokkades komen. Dus is er uiteindelijk van de echte spelers (in mijn ogen) de helft een fake account.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Maar dan wordt het wel leuker! Want op W4 heeft zoals je zegt Motto 100 forten. Nou, op W2 heeft UF bijna alle forten. Als je die werelden samenvoegt, dan moeten beide allianties weer flink knokken voor de forten, en krijg je echt wel veel meer actie en activiteit!

Ja maar als je weet dat motto nu trg bezig is met hun record trg te halen en dan plots de werelden worden samengevoegd, kan je bijna trg opnieuw beginnen. ;)

Voor de fg moet ik je dan wel gelijk geven.
 
Ja maar als je weet dat motto nu trg bezig is met hun record trg te halen en dan plots de werelden worden samengevoegd, kan je bijna trg opnieuw beginnen. ;)

Voor de fg moet ik je dan wel gelijk geven.

gaat lekker dan dat record terug halen, in geen weken een aanval van jullie gezien:hmf:
 
Ik vind het op zich wel een goed idee. Als er wat meer over bekend wordt, zal het gehele proces ook wel uitgelegd worden, en ik ga er vanuit dat het een eerlijk proces zal worden.
 

DeletedUser

Over het werelden samenvoegen, persoonlijk vind ik het een veel betere zaak. Beter 2 actieve werelden als 9 inactieve zoals Duvelske zegt. Je gaat actievere fortgevechten krijgen, betere markthandel, meer rivaliteit tussen stedengroepen (zo heb je misschien 4 of 5 grote groepen in plaats van 2 zoals op de meeste werelden). Ik zie daar vrij weinig nadelen in.

Hoe het gaat gebeuren met de accounts is niets over bekend. Ook niet met de forten en alle andere details ook niet. Daarbij zijn dit plannen en niet wat er 100% zeker gaat komen (zie vorige roadmap ;))
 

DeletedUser5695

ik denk niet dat werelden samenvoegen zo'n enorm verschil gaat maken aangezien de actieve spelers al op meerdere werelden actief zijn. Maar wie weet valt het mee...
Zoals al door anderen aangegeven ben ik zeer benieuwd hoe je dat regelt met spelers die op meerdere werelden spelen wat betreft items en ingezette nuggets... En daarnaast heb je uiteraard steden/forten probleem. Zal een behoorlijke ingreep zijn in elk geval. Denk dat het beter is ruimschoots vantevoren aan te geven welke werelden er af gestoten worden en de spelers te laten kiezen naar welke wereld ze overgeheveld willen worden voor zover ze daar nog niet spelen ( of een compensatie te regelen voor spelers die op alle werelden die doorgaan ook al actief zijn)

Dat je werelden sluit waarop nauwelijks iets gebeurd lijkt me een logische zaak, alleen de manier waarop je het doet is van groot belang (want een slechte regeling stoot alleen maar meer spelers af en kan dus een averechtse uitwerking hebben)
 
Bovenaan