• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door ducky666

  1. ducky666

    Ronde I

    weet niet of jullie dit in een x zien als afbeelding, als je op bekijkklikt wel wel , heb van alles geprobeerd ,
  2. ducky666

    Start nieuwe wereld

    Geen zin.
  3. ducky666

    Internationale Fort Wedstrijd inschrijven

    Player name: Ducky666 World: w1 Level: 150 Class: avonturier Profession: Veldkok Health Points: ongeveer 7500 ligt aan de set Are you skilled for Fort Battles: voor 95 % Online/Offline: 70% online 30% offline Leader/Entrant: deelnemer If Leader, do you have...
  4. ducky666

    Buffjes voor weerstand tijdens FG

    ik zou dan graag willen zien dat die evt weerstand buffs, niet door kwakkies of snmid gemaakt kan worden, maar door veldkok en/of zadelmeester, dan kunnen die ook eens dingen maken voor een fg :mad::blink:
  5. ducky666

    Halloween opdracht

    ik snap er niks van heb ik 50 punten meer op slagkracht met bonus kiest de calculator toch voor schieten . maar krijg de npc lang niet ko. niet over de 1000 lp afgeschoten :(. en als ik dan voor slag gaat omdat ik daar met bonus meer op heb en zonder ook . dan dan kom ik niet eens boven...
  6. ducky666

    Halloween opdracht

    ik zal is om 15:00 opnieuw inloggen . kijken wat er gebeurd:donkey:
  7. ducky666

    Wereld 9 ook kapot?

    Waar slaat dit nu weer op. waarom deze reactie als je niet weet hoe de vork in de steel zit. Ik zal het proberen uit te leggen Wij hebben die forten samen met dikke lol veroverd , inmiddels is actieve leideng ineens vertrokken bij dikke lol en de rest reageert niet op forum en er...
  8. ducky666

    3 de sleute;l

    veel belovend die antwoorden :o
  9. ducky666

    3 de sleute;l

    vraagje, Ik heb 2 sleutels, genoeg punten op lijken bestelen 1000 plus met bonus . en ik ben al 4 maanden bezig met vinden van de 3de . lukt niet . op w2 w3 w4 w5 w7 en arizona had ik hem binnen een maand . ligt het aan de exclusieve kleding die ik dan aan heb? , ik weet het...
  10. ducky666

    vindwaarde

    ik zag idd dat mijn verhoogde salaris nog aangevinkt stond op w6 , dus dat verklaart een hoop denk :P
  11. ducky666

    vindwaarde

    nee juist anders om :P
  12. ducky666

    vindwaarde

    hallo luitjes, Op verschillende werelden ben ik bezig met lijken bestelen voor 3de sleutel (punten boven de 1000 staan) , Alleen komt mijn vind waarde niet boven de 4850 uit op w6 ben ik niet aan het zoeken dus veel minder punten op lijkenbestelen (524) totaal met juiste kleren...
  13. ducky666

    kan voorhoofdsband niet kopen

    ik heb fire fox , dus daar ligt het niet aan , maar ik heb hem inmiddels kunnen kopen , jammer dat ik er nu 7 heb , omdat ze niet bij de andere kleurtjes voorhoofdbandjes worden gezet , maar helemaal aan het einde van de rij hoedjes in je inventaris :laugh::laugh::laugh: en daar reken je...
  14. ducky666

    kan voorhoofdsband niet kopen

    Ik kan op w8 de grijze voorhoofdsband niet gekocht krijgen bij ons in de stad, kan hem wel aanklikken , maar hij komt op een of andere manier niet in mijn inventaris, doe ik wat fout of wha? :P gr. ducky666
  15. ducky666

    XX uit elkaar?

    wat heb je toch weer een lekker kontje , sorry kort lontje ,miecke :P
Bovenaan