• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

kan voorhoofdsband niet kopen

Ik kan op w8 de grijze voorhoofdsband niet gekocht krijgen bij ons in de stad, kan hem wel aanklikken , maar hij komt op een of andere manier niet in mijn inventaris,

doe ik wat fout of wha? :p

gr. ducky666
 

Deleted User - 36202

Gebruik je Internet Explorer misschien? Dan kan je het met een andere browser proberen.

Wat ook kan helpen is je cache verwijderen via ctrl+shift+delete.
 
ik heb fire fox , dus daar ligt het niet aan , maar ik heb hem inmiddels kunnen kopen , jammer dat ik er nu 7 heb , omdat ze niet bij de andere kleurtjes voorhoofdbandjes worden gezet , maar helemaal aan het einde van de rij hoedjes in je inventaris :laugh::laugh::laugh: en daar reken je niet op :p:p
 

DeletedUser

Ach geen probleem, zet die andere 6 gewwoon voor de inkoopwaarde +50 dollar extra op de markt. Aangezien mensen hem nodig hebben voor een quest, en hij niet bij iedere stad te krijgen is :)
 

DeletedUser

Ik kan op w8 de grijze voorhoofdsband niet gekocht krijgen bij ons in de stad, kan hem wel aanklikken , maar hij komt op een of andere manier niet in mijn inventaris,

doe ik wat fout of wha? :p

gr. ducky666

Ach geen probleem, zet die andere 6 gewwoon voor de inkoopwaarde +50 dollar extra op de markt. Aangezien mensen hem nodig hebben voor een quest, en hij niet bij iedere stad te krijgen is :)

Chunky: het is de zwarte dat ze nodig hebben..
 
Bovenaan