• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stedenfolder

DeletedUser3686

wel,

zo beoordeel ik ook!
het bestuur moet goed funtioneren, je moet je er goed thuisvoelen, ...
 

DeletedUser3686

is er iemand die wil meedoen met steden te controleren?
Zijn er steden die zich willen laten controleren?
 

DeletedUser5771

Ik zou wel graag willen. :)

Alleen kan ik dat wel niet beslissen.:o

Stuur eens een berichtje naar Pieterdc10 of Simondc10 (In-game)om te vragen of je eens mag langskomen.

Ik zeg er wel bij dat iedereen die in de stad zit elkaar in het echte leven kent. ;)

Greetings,:bolhoed:
 

DeletedUser

Carolus, hoe beoordeel jij de populariteit en hoeveel een stad verkoopt?
 

DeletedUser

doe dit om eerlijk te zijn

hoogwaardige wapens zorgen voor 2punten
gewone wapen 1 punt
en roestige wapens 0punten

doe bij elke stad een forum test op 2 dagen
elke speler die antwoord is 1 punt

een uitgebouwde stad krijgt 10 punten en per 2000 punten verwijderd van het max is het 1 punt minder

zo krijgt ge fatsoenlijke punten op hoe u stad echt is.
en is het gelijk beoordeeld overal

populair bekijkt ge door de ranglijsten
1duelier in de top 50 geeft 1 punt
1 duelier in de gewone top 50 geeft ook 1 punt


bestuur kunt ge alleen zo beoordelen
laat de leider een groeps aanval doen op iemand.
elk lid dat meedoet geeft 1 punt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik wil ook zoals de andere steden

een beoordeling van de groei enzo
 

DeletedUser5771

Omdat nu m'n bericht toch niet meer gelezen word, kopieer en plak ik het hier nog even :p


Ik zou wel graag willen.:)

Alleen kan ik dat wel niet beslissen.:o

Stuur eens een berichtje naar Pieterdc10 of Simondc10 (In-game)om te vragen of je eens mag langskomen.

Ik zeg er wel bij dat iedereen die in de stad zit elkaar in het echte leven kent.

Greetings, :bolhoed:

Btw, De stadsnaam is The bibo
 

DeletedUser

Maar die puntentelling is niet eerlijk tegenover ons! We groeien snel maar hebben nog maar 27000 punten.
 

DeletedUser3686

Carolus, hoe beoordeel jij de populariteit en hoeveel een stad verkoopt?



populariteit: ik stuur telegrammen naar 10 spelers.
als 3spelers de stad kennen (die niet in de buurt zijn van de stad zelf!) hebben 0,5 als er 7 spelers de stad kennen 1


groei: ik kijk hoeveel er gedoneert word, hoeveel punten er per bouw bijkomen + hoe goed de bouwers zijn ....
 

DeletedUser3686

doe dit om eerlijk te zijn

hoogwaardige wapens zorgen voor 2punten
gewone wapen 1 punt
en roestige wapens 0punten

doe bij elke stad een forum test op 2 dagen
elke speler die antwoord is 1 punt

een uitgebouwde stad krijgt 10 punten en per 2000 punten verwijderd van het max is het 1 punt minder

zo krijgt ge fatsoenlijke punten op hoe u stad echt is.
en is het gelijk beoordeeld overal

populair bekijkt ge door de ranglijsten
1duelier in de top 50 geeft 1 punt
1 duelier in de gewone top 50 geeft ook 1 punt


bestuur kunt ge alleen zo beoordelen
laat de leider een groeps aanval doen op iemand.
elk lid dat meedoet geeft 1 punt


dit is sorry dat ik het zeg gewoon oneerlijk!

populair is niet als er beter leden in zitten!
Als er nu een stad is van 5000 punten maar hij heeft een supergoed forum en bestuur dan is de stad gewoon slecht volgens u!


ik doe het liever zo! en daarbij dan worden alleen de uitgebouwde steden een sterren stad dus ik ben hier volledig tegen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4700

Wij beoordelen dit zo! Wij krijgen een eerlijke folder met steden die wij wel of niet goed vonden en dat is onze mening.

Als je het totaal niet met onze manier eens bent moet je niet naar dit topic kijken.

Steden kunnen hier sterren van ons van krijgen en dat is het. Zeur er gewoon niet over
 

DeletedUser

onze 2.5 sterren vind ik helemaal onterecht!
ten eerste omdat wij zoveel bestuursleden hebben wil niet zeggen dat dat niet goed is..
iedereen die een functie heeft is heel vertrouwd in de stad en zit er al van zogoed als het begin in.
ze dragen allemaal hun steentje bij en weetje,onze stad is een fusie van 3 top steden daarom hebben we beslist hun ook een functie te geven.
vandaar zoveel bestuursleden.
onze winkels zijn eigenlijk wel goed...
alleen onze geweermaker niet en je moet nu egt niet naar de edele dingens gaan kijken omdat wij buiten de edele spullen ook veel zomaar goede spullen hebben ookal zijn ze niet edel.
je punten verdeling klopt niet egt..
ik begrijp je wel enzo en ik sta ook achter dit idee maar hoe je de punten verdeeld klopt gewoon niet echt.
als je nu eens wat veranderingen aanbrengt in je puntenverdeling dan zou dit wel goed zijn.
tenslotte ben ik momenteel bouwen op een opleidingsstad dus heb je een heel actief lid minder in de stad.

bwah het is wel ok dit hele gedoe maar vind gewoon niet zo goed voor onze reputatie want we zijn wel degelijk een goede stad!!!


mvg.apoqalypto
 

DeletedUser

stad: -nico v- 1,2,3 en 4, de steden zijn eigenlijk 1 geheel, maar als je echt 1 wilt nemen (als dat zo nodig is, neem dan de eerste..)
oprichter:Mr.1337
kben gewoon benieuwd hoeveel sterren je geeft...
oja, over het niet verkopen van voorwerpen aan bullshit, dat dat een negatief aspect is vind ik bullshit, maarja...
Kheb zelf even in BHN-elite gezeten, en vind die 2,5 sterren maar zwak, als je ze vergelijkt met de rest, maarja... je doet maar :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5771

Stad: The bibo

Oprichter: Pieterdc10

Bestuur: Simondc10


Greetings,:bolhoed:
 

DeletedUser3686

onze 2.5 sterren vind ik helemaal onterecht!
ten eerste omdat wij zoveel bestuursleden hebben wil niet zeggen dat dat niet goed is..
iedereen die een functie heeft is heel vertrouwd in de stad en zit er al van zogoed als het begin in.
ze dragen allemaal hun steentje bij en weetje,onze stad is een fusie van 3 top steden daarom hebben we beslist hun ook een functie te geven.
vandaar zoveel bestuursleden.
onze winkels zijn eigenlijk wel goed...
alleen onze geweermaker niet en je moet nu egt niet naar de edele dingens gaan kijken omdat wij buiten de edele spullen ook veel zomaar goede spullen hebben ookal zijn ze niet edel.
je punten verdeling klopt niet egt..
ik begrijp je wel enzo en ik sta ook achter dit idee maar hoe je de punten verdeeld klopt gewoon niet echt.
als je nu eens wat veranderingen aanbrengt in je puntenverdeling dan zou dit wel goed zijn.
tenslotte ben ik momenteel bouwen op een opleidingsstad dus heb je een heel actief lid minder in de stad.

bwah het is wel ok dit hele gedoe maar vind gewoon niet zo goed voor onze reputatie want we zijn wel degelijk een goede stad!!!


mvg.apoqalypto


dit zal ik nog eens bekijken!
 

DeletedUser3686

bhn-elite is toch een 3 sterren stad geworden!

later als de echte folder gemaakt word zal er 3sterren stad staan dus ok?

de wachtlijst:


-nico v- 1
-nico v- 2
-nico v- 3
-nico v- 4
Rotterdam
The bibo
 

DeletedUser3686

Eagle City

Groei? Eagle City is een uitgebouwde stad in het warme oosten van wereld 1. De stad heef dus 42800punten, en er word veel gedoneert!

Bestuur?
2 oprichters en 4 gemeenteraadsleden! Op het forum hebben ze 1 topic voor de leiding waar ze heel actief op zijn! Daarbij hebben ze ook een redelijke goede reputatie en een goede prent!

Verkoop? De stad is uitgebouwd, dus je kunt er alles kopen maar ik heb eens goed gekeken hoe goed de spullen we zijn en dat is zeer goed bij elke "winkel"!
Voor de schoppers is het de beste stad! J ekrijgt heel goedkoop een bed en kwaliteit voorwerpen!

Sociaal? Hun forum is goed, want ze zijn actief! Maar er zouden misschien meer topics kunnen komen!

Populariteit? Sommige spelers kennen de naam van op het forum.


legende::helpie:0,5 :sheriff:1

Groei? :sheriff:
Bestuur? :sheriff:
Verkoop? :sheriff:
Sociaal? :helpie:
Populariteit? :helpie:

Eagle city is een 4:sheriff: stad!
 
Bovenaan