• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Horseball Cup

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16476

Werkt de support niet sneller dan zo een forum waar 2x per week een mod kijkt?
 

DeletedUser16548

ja klopt, al mijn acties in de 4u daarna zijn inrelevant dat klopt ja
 

DeletedUser16286

En de bal uittrok na een halve run... of in ieder geval iemand in jouw team, want dat is 2x gebeurd.
 

DeletedUser16286

Net ontvangen, alleen mist de scheidsrechtersfluit :huh:

Slim om het uit te delen als dit nog niet eens uitgepraat is.
 

DeletedUser16582

blikje fanta zou lekker zijn met dit weer ;)

En natuurlijk de 50 upc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16286

Goed om dat van tevoren al te bepalen.

Weet je, de slechte organisatie is niet mijn probleem. Wij hebben volgens jullie regels gehandeld, en hebben de meeste punten behaald. Dit is controleerbaar. Niet ons nu de schuld geven van het verkeerd lezen en opvatten van regels.

Dit is blijkbaar nog geen reden genoeg en daarom zal ik maar een mailtje sturen naar Inno zelf :) Wij zijn namelijk voor de tweede keer de dupe van een of andere fout. Eerst wordt er geen duidelijke info gegeven en daarna krijgen we zomaar de tweede plaats aangewezen, aan de hand van regels die niet bestaan of veranderd zijn buiten ons weten om. Je kan niet achteraf ineens de boel veranderen.

Als het uitdelen van 4 extra scheidsrechtersfluiten echt het probleem is vraag in een hogere moderator het wel te doen :) Toch jammer dat ik van eigen moderatoren geen hulp krijg of mag krijgen. En mijn vriendelijkheid is inderdaad ver te zoeken, maar dat is niet zo vreemd na al dit commentaar en zo'n afdanking, toch?!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16343

Bedankt voor de delen van de set :)

Enkel ook hier mist het blikje fanta nog en de 50 munten ^^
 

DeletedUser16476

Goed om dat van tevoren al te bepalen.

Weet je, de slechte organisatie is niet mijn probleem. Wij hebben volgens jullie regels gehandeld, en hebben de meeste punten behaald. Dit is controleerbaar. Niet ons nu de schuld geven van het verkeerd lezen en opvatten van regels.

Dit is blijkbaar nog geen reden genoeg en daarom zal ik maar een mailtje sturen naar Inno zelf :) Wij zijn namelijk voor de tweede keer de dupe van een of andere fout. Eerst wordt er geen duidelijke info gegeven en daarna krijgen we zomaar de tweede plaats aangewezen, aan de hand van regels die niet bestaan of veranderd zijn buiten ons weten om. Je kan niet achteraf ineens de boel veranderen.

Als het uitdelen van 4 extra scheidsrechtersfluiten echt het probleem is vraag in een hogere moderator het wel te doen :) Toch jammer dat ik van eigen moderatoren geen hulp krijg. En mijn vriendelijkheid is inderdaad ver te zoeken, maar dat is niet zo vreemd na al dit commentaar en zo'n afdanking, toch?!

Psssst regel dan gelijk ff voor iedereen het volledige setje :rolleyes:
En er zijn idd een aantal regels die 1 op 1 gemaakt zijn, zoals voor mij niet bekend was dat je met 2 spelers al aanvallend een punt kan maken en daar geen 4 spelers voor nodig hebt. Nooit algemeen verteld :mad:
 

DeletedUser15220

Dit kan toch gewoon niet, er wordt gevraagd of het kan zijn dat er een fout is gebeurd bij het tellen en er wordt hier gewoonweg geen rekening mee gehouden.
 
Goed om dat van tevoren al te bepalen.

Weet je, de slechte organisatie is niet mijn probleem. Wij hebben volgens jullie regels gehandeld, en hebben de meeste punten behaald. Dit is controleerbaar. Niet ons nu de schuld geven van het verkeerd lezen en opvatten van regels.

Dit is blijkbaar nog geen reden genoeg en daarom zal ik maar een mailtje sturen naar Inno zelf :) Wij zijn namelijk voor de tweede keer de dupe van een of andere fout. Eerst wordt er geen duidelijke info gegeven en daarna krijgen we zomaar de tweede plaats aangewezen, aan de hand van regels die niet bestaan of veranderd zijn buiten ons weten om. Je kan niet achteraf ineens de boel veranderen.

Als het uitdelen van 4 extra scheidsrechtersfluiten echt het probleem is vraag in een hogere moderator het wel te doen :) Toch jammer dat ik van eigen moderatoren geen hulp krijg of mag krijgen. En mijn vriendelijkheid is inderdaad ver te zoeken, maar dat is niet zo vreemd na al dit commentaar en zo'n afdanking, toch?!

Ik begrijp zeker dat het vervelend is dat de regels wat onduidelijk waren en dat zullen we in de toekomst ook proberen te verbeteren. De aangeleverde rapporten en de hetgeen er omheen gebeurde heb ik zo goed mogelijk nagekeken en daar is deze stand uitgekomen. Mochten we de regels precies volgen dan zouden jullie overigens 0 punten hebben gekregen, aangezien daar staat dat je het met 4 spelers moet doen.

ja die fg beloning!
waarom kan die niet worden uitgedeeld en dat voetbal spul wel!

Omdat we nog geen info hebben ontvangen over wat de beloning is voor het fg evenement, en de beloningen voor het voetbal evenement weten we wel :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan