• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Wat zou jij graag zien op The West NL?

DeletedUser

Wat ik vooral niet wil zien zijn nutteloze nuggetevents, ik kan die avatar dingen niet eens gebruiken op mn oude avatar.

En dan nog niet eens de mogelijkheid om met upb te kopen, bleirgh
 

DeletedUser16209

berbermusket misschien helemaal zichtbaar maken? lijkt nu of je hebt een wapen vast met langs beide kanten een stuk eraf :)
 

DeletedUser16209

minder events, minder extra sets, minder OP wapens, minder werelden, meer spelplezier
 

DeletedUser16548

'vernieuwing' events

Zoals iedereen weer komt er bij de meeste speciale gebeurtenissen een nieuw event, en een nieuw event gaat vaak gepaard met wéér nieuwe en betere setje wéér nieuwe wapens etc.,
Ik ben zeker niet tegen de events ik vind ze juist erg belangrijk maar als er steeds nieuwe sets komen die beter zijn wil je uiteraard de beste dus dan koop je die weer vervolgens zijn je ge-upte oude delen waardeloos en ben je weer terug bij af en heb je ook nog eens veel geld uitgegeven. Waar ik het laatst in de chat over had was of het mss een idee zou zijn om dan in die events de oude setjes terug te laten komen maar voor de rest de events het zelfde te laten, wel weer met een (nu danser) speciaal set dat je door het event te spelen moet krijgen maar dat je dan ipv dolaards detective en shawnee bijv. Collin Deadwood en pat hebt zodat deze 'oude' sets weer meer terug komen in het spel.

Graag jullie meningen hierover
 

DeletedUser

Dat gaat hem niet worden. In oude setjes zit weinig $ voor Inno. De hele drijfveer van dat bedrijf om nieuwe setjes te creëren is juist geld.
 

DeletedUser16476

Misschien een idee om voor de duellanten tijdens events zoals pasen om hun wat meer eitjes te kunnen laten krijgen zonder te arbeiden, want daarvoor ben je niet duellant om te gaan arbeiden.

Wat mij leuk lijkt is als je eitjes van een speler kan stelen, als je wint. Dan kan je zo een 250 eitjes per keer stelen en een speler kan max. 1000 eitjes per 6uur verliezen door duels. Zomaar wat getallen.

Duels zijn er toch al zo weinig (op El Dorado dan) en zo wordt het misschien wat actiever. Vooral aangezien je spelers tijdens events niet zou mogen duelleren "want ik zoek eitjes en heb nog 100ap" wat nergens op slaat ;)
 
Misschien een idee om voor de duellanten tijdens events zoals pasen om hun wat meer eitjes te kunnen laten krijgen zonder te arbeiden, want daarvoor ben je niet duellant om te gaan arbeiden.

Wat mij leuk lijkt is als je eitjes van een speler kan stelen, als je wint. Dan kan je zo een 250 eitjes per keer stelen en een speler kan max. 1000 eitjes per 6uur verliezen door duels. Zomaar wat getallen.

Duels zijn er toch al zo weinig (op El Dorado dan) en zo wordt het misschien wat actiever. Vooral aangezien je spelers tijdens events niet zou mogen duelleren "want ik zoek eitjes en heb nog 100ap" wat nergens op slaat ;)

je hele idee slaat ook nergens op dus nee
 
duels aanmoedigen is goed, farming aanmoedigen niet :p ik ben tegen

EDIT: doe liever: "duellvl van de tegenstander in paaseitjes" of zo, als het echt moet, want je kan anders ook stelen van handelaars
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16476

duels aanmoedigen is goed, farming aanmoedigen niet :p ik ben tegen

EDIT: doe liever: "duellvl van de tegenstander in paaseitjes" of zo, als het echt moet, want je kan anders ook stelen van handelaars

Dat vind ik ook een goed idee, of zelfs nog beter.
 
Bovenaan