• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Wat zou jij graag zien op The West NL?

DeletedUser4007

Wat mij leuk lijkt is als je eitjes van een speler kan stelen, als je wint. Dan kan je zo een 250 eitjes per keer stelen en een speler kan max. 1000 eitjes per 6uur verliezen door duels. Zomaar wat getallen.

met dat stelen kun je dus 6x250 eieren pakken, 1500 dus

EDIT: doe liever: "duellvl van de tegenstander in paaseitjes" of zo, als het echt moet, want je kan anders ook stelen van handelaars

duellevel is max 450... x6 =2700

aantallen zijn dus gewoon absurd
:p
 

DeletedUser16476

Aantallen waren ook zo maar verzonnen, ging me meer om het idee.

En zo als jij het berekent, masta, is het inderdaad te veel.
 

DeletedUser4007

wat is eigenlijk het gemiddelde wat je krijgt bij een duel aan eieren?:huh:
 

DeletedUser16286

50 ofzo.

Trouwens, is het geen goed idee om die nieuwe sets upgradebaar te maken? Ik weet dat dit de zoveelste keer is dat ik hier iets over zeg maar het wordt hoog tijd dat iemand naar me luistert. :cool:
 

DeletedUser

x6 in een uur
dan zit je al op 350 tot 480
zelfde als arbeid dus
niets aan de hand dus

En dat voor hetzelfde aantal ep als een arbeid. Trouwens, een duel duurt wel 10 minuten maar de tijd die je verplaatst tussen je tegenstanders is ook niet niks. 't is niet zo dat iedereen op dezelfde plek staat.

6*12 ap = 72 ep daar heb je voor arbeiden al 3k eiren voor
 

DeletedUser4007

En dat voor hetzelfde aantal ep als een arbeid. Trouwens, een duel duurt wel 10 minuten maar de tijd die je verplaatst tussen je tegenstanders is ook niet niks. 't is niet zo dat iedereen op dezelfde plek staat.

6*12 ap = 72 ep daar heb je voor arbeiden al 3k eiren voor

gaat het je nu om eieren of ep? want je loopt aardig te rotzooien tussen de 2

een duelant heeft een reikwijdte van 15 min....
als je in het midden van de map staat is dat ongeveer halve map

je zegt het zelf al
daar heb je 3k eieren voor
dan ga je toch lekker arbeiden met events
als spelers redelijk snel munten willen verzamelen gaan ze toch ook fortgevechten doen!
of moeten die dan ook gaan klagen dat ze zo weinig munten krijgen met arbeiden?

het is redelijk in balans, alleen willen sommige spelers schijnbaar het spel naar hun hand zetten, omdat ze gewoon het spel zelf niet willen spelen zoals het mogelijk is
dus gewoon arbeiden als daar de meeste eieren vallen te halen
:p
 

DeletedUser

gaat het je nu om eieren of ep? want je loopt aardig te rotzooien tussen de 2

een duelant heeft een reikwijdte van 15 min....
als je in het midden van de map staat is dat ongeveer halve map

je zegt het zelf al
daar heb je 3k eieren voor
dan ga je toch lekker arbeiden met events
als spelers redelijk snel munten willen verzamelen gaan ze toch ook fortgevechten doen!
of moeten die dan ook gaan klagen dat ze zo weinig munten krijgen met arbeiden?

het is redelijk in balans, alleen willen sommige spelers schijnbaar het spel naar hun hand zetten, omdat ze gewoon het spel zelf niet willen spelen zoals het mogelijk is
dus gewoon arbeiden als daar de meeste eieren vallen te halen
:p

Jonge, de enige met duellant karakter op w1 is wiley. Dus de rest mag gewoon de volle pot lopen. Dat het redelijk in balans is wil niet zeggen dat dat zo is. Voor fgs verdien je nu ook meer eieren dan de events ervoor. Gewoon omdat dit niet in proportie staat tegenover de rest. En dat doen duels ook niet. En ik arbeid altijd tijdens evnts omdat duels niet opbrengen tegenover arbeiden, dit zorgt ervoor dat minder duellanten gaan duelleren, maar gaan arbeiden. Net zoals ik. Waardoor de duels op een wereld weer inactief worden voor een dikke 3 weken. En laat dat nu net zijn waar deze discussie over begon..
 
zomaar een gedachte
stel:
je krijgt meer eieren voor duels
zouden er dan meer spelers tijdens events gaan dueleren?
mocht dit zo zijn, dan vallen er automatisch ook meer ko`s
met als gevolg dat er minder tegenstanders beschikbaar zijn en dat je daardoor minder eitjes krijgt en toch moet gaan arbeiden om aan voldoende eitjes te komen
al met al lijkt het mij dus nutteloos om het aantal eitjes voor duels te verhogen
 
ik zag zaterdag dat er opeens wat mensen mod zijn geworden. misschien is dit iets om even officieel te vertellen dat die personen erbij zijn gekomen?
 

DeletedUser4130

Je kan ze vinden onder kopje "Bekijk forumleiding", als je wil zien wie er allemaal bij is gekomen :)
 
moon boy is mod geworden :blink: succes moony :D

maar muf-muf heeft dus wel al 10 dagen niet meer op het forum gereageerd en hun aanstelling niet aangekondigd :o en wat bijna erger is, zij zelf ook niet? ... :S hopelijk doen ze het niet gewoon voor de extra nuggets dan :unsure:
 
Bovenaan