• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Een cowboy, greenhorn en bandiet zaten in de saloon…

DeletedUser4130

Goed idee, Jack. Voor de volgende post zal ik mezelf gaan interviewen :laugh:
Voor vandaag heb ik volgende heren in petto:

Evil Boldie
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
Via mijn collega`s op het werk. We speelden tribalwars (waar ik speelde onder de naam de verschrikkelijke kale) en uiteindelijk kwamen we bij The West terecht. Inmiddels ben ik de enige die nog speelt, de rest is allemaal gestopt.
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
Leukste aspect is verzamelen en de quests. Een fortgevecht is ook leuk op z`n tijd.
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
Ik ben een speler die nooit in een grote stad heeft gezeten en altijd z`n eigen weg is gegaan, maar ik heb altijd veel contact gehad met Macpat en veel voorwerpen via hem verkregen of geruild.
Wat voor community event zou jij het liefst zien gebeuren ?
Doe maar weer zo`n kerstzakken event, dus waar je ingame geld aan kan uitgeven.
Hoe lang ben je ooit in de weer geweest om een ingame doel te bereiken ?
In het reskillen en het behalen van de derde sleutel is heel veel tijd in gaan zitten. Ik heb uren lopen lijken bestelen voordat ik die sleutel had.
Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
In het echt ben ik niet echt heel erg kaal, alleen maar een beetje ;)
Verder heb ik gevaren als stuurman in de zeevaart, werk ik nu in de oliesector en verhuis binnenkort voor 1,5 jaar naar London om te wonen en werken.
Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
Ik zou mensen alleen maar vervelen met mijn gezwets
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Mijn huidige set combi: Valentijnsset met voetbalbroek, Jesse zadel/paard combi en Nihon no Buki wapens. Ik kan alle arbeiden zonder kleding te wisselen wat heel handig is.
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
De markt en de chat. zijn een fijne verbetering. Grootste vergissing was toch wel dat pokeren en dat de nugget verhouding scheef ligt, alles is belachelijk duur.
Wat is je grootste geheim op The West ?
Ja, ik ben een nuggetvreter ;)
En ja daarom heb ik spullen over na alle events die ik voor dumpprijzen op de markt stort
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Nee, ik ben onafhankelijk ik doe mee als ik zin heb in een fortgevecht, gewoon voor de fun.
Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
Mijn nick is een vervolg op die van tribal wars, vrienden noemen mij kale. Dus de nick op tribalwars werd de verschrikkelijke kale, wat uiteindelijk hier Evil Boldie is geworden.
Marco
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
Via via kwam ik bij Innogames. Ik was al een CM bij een ander spel en toen kwam er een optie beschikbaar bij Innogames, ik heb toen gesolliciteerd en ben aangenomen.
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
Ik vind fortgevechten het leukst.
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
De eerste speler waar ik aan moet denken is Leones, omdat hij gigantisch veel weet van The West en altijd klaar staat voor spelers.
Wat voor community event zou jij het liefst zien gebeuren ?
Ik zou georganiseerde fortgevechten het leukst vinden en daar zijn we ook mee bezig om dat uit te werken, zal vast gezellig en bloederig worden :)
Hoe lang ben je ooit in de weer geweest om een ingame doel te bereiken ?
Ik weet niet hoe lang ik bezig ben geweest, ik heb niet altijd veel geduld, dus geef snel iets op :p
Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
Ik woon in Engeland :)
Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
Ik zou luisteren, niet praten
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Roze tutu is mijn favoriet, staat me goed :)
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
Een goede verandering is toen The West een full-screen kaart introduceerde, dat maakt het zoveel meer dynamischer en mooier.
Wat zou je graag in het spel toegevoegd of veranderd zien ?
Ik zou graag zien als ze meer zouden doen met steden. Misschien het aanvallen van steden mogelijk maken met levenspunten per gebouw e.d.
Wat is je grootste geheim op The West ?
Mijn grootste geheim is mijn aantal karakters in The West (evil laugh)
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Ik ben het overwogen, maar nooit gedaan...
Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
Mijn nickname is mijn echte naam, niet echt interessant...
 
De W1spelers zijn met te weinig om dit topic lang actief te houden, en bovendien zijn de meeste geïnterviewden tot nu vooral enthousiast geweest over W2 :p
 

DeletedUser7902

De W1spelers zijn met te weinig om dit topic lang actief te houden, en bovendien zijn de meeste geïnterviewden tot nu vooral enthousiast geweest over W2 :p

Terecht, das ook de allergrootste fout van InnO op de NL server. En er zijn nog zeker 600 spelers niet aa bod geweest ;)
 

DeletedUser4130

Er zijn nog wel verhalen hoor :)
Ik heb het wat te druk nu, maar als ik wat meer tijd heb verschijnen ze vanzelf.
 

Deleted User - 308552

Topic is na overleg met tyrus verplaatst naar Henry's Saloon.
 
Thanks, stiekem wilde ik ook geïnterviewd worden dus daarom moest ik een beetje zagen :p
Je kan wel nog steeds gewoon de werelden van oud naar nieuw afgaan;
zo kunnen we misschien opvallende verschillen zien tussen de antwoorden en meningen van veteranen en spelers die minder lang spelen, over hoe ze bv. over recente updates denken... Ik denk dat dat interessant kan zijn :)
 

DeletedUser4130

Zo, het heeft even geduurd maar de nieuwe interviews zijn binnen. Ene Tyrus kreeg ik maar niet te pakken :p Wie kandidaat is voor volgende interview, stuur maar een pm. (ingame/forum)

Don Wiebah
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
Via Tribalwars
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
verzamelen en fortgevechten. Alleen jammer dat het verzamelen een beetje onmogelijk wordt gemaakt door iedere drie maanden weer een event.
Wat voor community event zou jij het liefst zien gebeuren ?
Weer eentje met fortgevechten
Hoe lang ben je ooit in de weer geweest om een ingame doel te bereiken ?
Nu wou ik eens eventjes zelf de derde sleutel vinden. Dat heeft te lang geduurd.
Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
Mocht er op een of andere manier behoefte aan zijn, dan mogen mensen hier individueel atlijd naar vragen.
Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
Over de tijd dat Svcinc verhaaltjes over de genaamde duelwapens op de wiki had geplaatst en had gezegd dat ieder wapen met een verborgen opdracht te verkrijgen was. En dat er in die verhaaltjes hints stonden naar die opdrachten. Nooit zoveel mensen druk bezig gezien voor niets XD.
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Heb denk ik toch meeste plezier gehad van het Allan Q setje.
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
Chat is beste vooruitgang ooit geweest. Fortgevechten opzich zijn heel leuk, maar hebben het spel wel ingrijpend veranderd.
Wat is je grootste geheim op The West ?
Dikke VanDale
ge-heim (o;het)
(meervoud: geheimen; verkleinwoord: geheimpje) iets dat niet openbaar mag worden; een publiek geheim iets dat geheim zou moeten zijn, maar algemeen bekend is
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
nope
Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
Ik heet Wiebe, dus daar komt het Wiebah gedeelte vandaan. Op tribalwarswas de naam Lord Wiebah, moest bij dit spel ook maar iets toepasselijks vinden. Daar komt het Don gedeelte vandaan
Tyrus
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
Zoals de meeste spelers: via reclame op tribalwars. Met een groepje uit de stam hebben we allemaal de overstap gemaakt. Daarvan zijn de meeste ook vrij lang blijven spelen.
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
Als ik echt iets moet kiezen, dan ga ik voor het feit dat iedereen dit spel op zijn eigen tempo kan spelen. Bij veel spellen lig je eruit als je een periode minder actief speelt. Hier kan je je speelstijl aanpassen aan je activiteit.
Wat ook een groot voordeel is, is de hoeveelheid aan mogelijkheden: ben je het bouwen beu, kan je zo wat anders gaan doen. Erg slim om mensen met meerdere karakters geboeid te houden. Naar mijn mening mag Innogames hier zelfs meer op inzetten en de verschillen en mogelijkheden verder uitwerken.
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
Goh, geen makkelijke vraag. (eigen schuld, je hebt 'm zelf opgesteld, nvdr)
Het meest toch wel de complete oude garde van wereld 2. Zoals er toen overlegd werd tussen bevriende en zelfs vijandige leiders, dat was echt een plezier om zien. Zeker Papillon heeft een mooie rol gespeeld tijdens de wereldonderhandelingen.
De vroegere crew van Ascalon City (Michilangelo, Zeus Duck, Valk)
heeft ook menig gemeenteraad opgevrolijkt (vooral sinds ze in de saloon plaatsvinden ipv in het gemeentehuis ;)
Wat voor community event zou jij het liefst zien gebeuren ?
Voor mij hoeven er geen grote prijzen aan vast te hangen, als het maar gezellig is. Het grote fort in het midden schreeuwt erom gebruikt te worden, dat is ook mooi iets waarbij de hele wereld kan samenwerken.
Een andere optie is een soort "één tegen allen". De mods geven de wereld een resem uitdagingen waar ze aan moeten voldoen. Hiervoor zullen bouwers, avonturiers, soldaten en duellisten de krachten moeten bundelen. Als ze slagen, dan krijgen ze een tegenprestatie van het The Wets team. (bv: Marco schrijft een ode voor de spelers, een mod moet een hele week in de roze tutu lopen, envelop met munten voor de deelnemers, …)
Hoe lang ben je ooit in de weer geweest om een ingame doel te bereiken ?
Dat zal vast wel het gouden geweer geweest zijn, dat heeft bijzonder lang geduurd. Maar toch wel de moeite waard!
Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
Lang, lang geleden, toen de goudkoorts nog volop woedde en de werelden overspoeld waren door gelukzoekers… en ons stadje begon gestaag te groeien. We werkten samen met The Alamo, maar hadden het aan de stok met een gemeenschappelijke tegenstander. Na wat overleg besloten we ze te trakteren op een bezoek aan de saloon. Eenmaal daar aangekomen, bleek de reis voor niets: enkele van onze duellisten waren al langs geweest en de hele stad lag van tevoren ko. De missie was geslaagd voor ze goed en wel begonnen was!
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
De edele ruiterlaarzen. Die waren vroeger erg sterk en daar moest je zelfs een poos voor sparen. Maria Roalstad’s doek was ook leuk bedacht.
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
Geniaal: chat, fortgevechten. Die dingen dragen enorm veel bij tot het spel. The West 2 was even wennen, maar is wel een goede verandering.
Vergissing: Poker, vriendenbalk, maar de setjes spannen toch wel de kroon. De MPI’s vrees ik een beetje voor: ze zijn er bijna een jaar (!) mee bezig. Sterke focus op graphics, terwijl dat absoluut niet het belangrijkste is in The West. (kunnen ze ook helemaal niet halen tegen niet browser spellen) Kijk naar fortgevechten: grafisch niet zo uitgebreid, maar draait wel rond tactiek en groepsgebeuren.
Wat zou je graag in het spel toegevoegd of veranderd zien ?
Tegen beter weten in: de fortshop!
Haalbare dingen: een nieuw duelsysteem (dat meer verschillende tactieken toelaat) en doelen om als groep te doen. (bv: craft spullen die nodig zijn om de hoogste levels van steden en forten te bouwen)
Tevens mogen de genaamde spullen een stuk beter worden. Ze zijn erg moeilijk te krijgen, maar geven vaak een bonus die niet zo bijzonder is.
Wat is je grootste geheim op The West ?
Ik ben de organisator van een van de eerste cashgevechten op nl. Eenmaal de deelnemers vastlagen, moest alles heel stiekem om geen profiteurs te hebben. Cashgevechten waren toen nog maar net ontdekt, dus niemand had een idee wat het resultaat precies ging zijn. Erg spannend was dat toen. Als mijn geheugen me niet in de steek laat kreeg Hank Moody toen een Taschunkas Tomahawk.
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Nee, daar ben ik fel tegenstander van. Wel heb ik ooit een andere stad geweten die het toepaste, die onderschepten steeds de tactiek voor fortgevechten. De stad bestaat inmiddels niet meer.
 

Deleted User - 308552

Mmm... Ik zit te twijfelen... Wat is er over mij te vertellen.. :unsure:
 
Bovenaan