• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Een cowboy, greenhorn en bandiet zaten in de saloon…

DeletedUser10155

Vervang die door: 'heb je ooit iets illegaals/verboden gedaan?'
Dan kan je bv grootste marktmisdaad vermelden waar de mods je voor hadden kunnen bannen

Om dan met terugwerkende kracht geband te worden, dacht het niet :D

Misschien de vraag wat hij/zij nog graag op the-west zou willen zien (of een verandering van iets bestaand )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7902

Het is geen AN, want er staat dat het Belgisch is.
In Nederland is het 24/7 omdat wij wel logisch na kunnen denken, zoals Masta al aangaf. :D

Want in België spreken ze perfect dezelfde taal als in NL :no: Logisch nadenken is voor een paar hollanders precies nog moeilijker dan voor ons Belgen. Of zijn jullie zo chauvinistisch dat jullie denken dat je een wereldtaal hebt?

Ik dacht van wel, ik heb hem ook een hele tijd niet kunnen dragen omdat de levelcap er toen net af was en ik level 105 was. Broeken waren er al een tijd.

Eerst waren de cashgevechten, daarna pas de kistjes. Ik geloof zelfs dat ze de kisten niet veel na de broeken/riemen hebben afgeschaft en omgeruild in UPB.

Die eerste vraag kan wel weg, denk dat 95% van de geroutineerde spelers hier is via tribalwars :p

Ik niet :D
 

DeletedUser4130

Ik kom net de saloon uit, dus er zijn weer nieuwe gesprekken. Whiskey dat ze trouwens kunnen drinken! Las al enkele leuke suggesties voor vragen, als ik nieuwe mensen aanschrijf zal ik er enkele bijvoegen. Wat de spionagevraag betreft: het is net leuk het wel te vragen. Als ik dan een keertje die vraag weglaat bij iemand is die meteen verdacht :p

JorDes
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
Via Tribalwars lang geleden
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
Veruit de fortgevechten
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
*Clay-Basket*, de beste non-premium speler die ik tegengekomen ben.
Hoe lang ben je ooit in de weer geweest om een ingame doel te bereiken ?
Enkele maanden om de optimale handel drijvers set te krijgen.
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Natty kledingset
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
De fortgevechten introduceren is de beste geweest, de slechtste is poker.
De oplettende lezer ziet dat de vraag over spionage hier ontbreekt... Als ik een slecht persoon was, zou dat kunnen zijn om JorDes heel erg verdacht te maken. Hier is het omdat ie simpelweg die vraag oversloeg. (staat namelijk in de uitleg van het project dat je er zelf de leuke vragen mag uitkiezen)
Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
Het is een samenvoeging van twee namen die vanaf het begin op het account zaten, maar ik ben slechts overgebleven na ongeveer level 50.
Drinkiedrank
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
Via schoolvrienden een flink aantal jaar terug. Zij spelen dit spel ondertussen al lang niet meer, maar ik ben blijven rondhangen.
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
Een beetje de verzameldrang, maar ook de mensen bevallen me prima. Vroeger was 't meer de competitie, maar daar doe ik niet zo veel meer aan. Dat werd toch wel wat saai.
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
Bij deze vraag moet ik toch aan 1 bepaalde speler denken; The Great White Buffalo. Hij speelde zijn rol als indiaan erg leuk. Hij maakte van dit spel een beetje een rollenspel en hield dat erg goed vol. Jammer dat ie niet heel lang rond bleef hangen. Verder heb je natuurlijk mensen zoals Rreett die je zo erg shockeren met rare gifjes dat je ze niet zou kunnen vergeten, zelfs al zou je dat willen :p
Wat voor community event zou jij het liefst zien gebeuren ?
Om eerlijk te zijn ben ik nooit zo heel geïnteresseerd geweest in community events. De gewone events (zoals al die tombolas) houden me al goed genoeg bezig.
Hoe lang ben je ooit in de weer geweest om een ingame doel te bereiken ?
'k ben nog steeds bezig! Op 't moment probeer ik gewoon zo veel mogelijk te bereiken. M'n crafting moet nog omhoog, 'k ben nog dingen aan 't verzamelen, er zijn nog prestaties te behalen, etc.
Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
Ik ben langharig werkschuw tuig :p
Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
'k zou het werkelijk niet weten. 'k zou waarschijnlijk een of ander vaag verhaal verzinnen waar geen donder van klopt.
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
'k heb er geen. Maar als 'k ooit zo'n boksbeugel of een gatling zou kunnen krijgen zou dat leuk zijn.
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
De grootste vergissing vind ik toch al die Tombola setjes. Met elke nieuwe set worden de oudere sets minder waard. Daar vind ik toch maar weinig aan.
Wat is je grootste geheim op The West ?
Ik heb geen geheimen. 'k ben vrij open over wat ik doe en denk. Bovendien, zelfs als ik wel een geheim zou hebben, dan zou 'k 'm niet hier neerzetten. Dat is 't namelijk geen geheim meer.
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Nah, waarom zou ik? Zou ook nogal moeilijk zijn. 'k wil niet zeggen dat iedereen me kent, maar 't is niet zo dat mijn naam geen belletje doet rinkelen.
Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
Saloonboy was al bezet, dus werd 't Drinkiedrank. Meer kan ik er ook niet van maken :p
 
Om dan met terugwerkende kracht geband te worden, dacht het niet :D

Misschien de vraag wat hij/zij nog graag op the-west zou willen zien (of een verandering van iets bestaand )

Ik heb me ooit uit een ban gepraat met verjaring van de feiten als argument :p
een half jaar was daarvoor blijkbaar genoeg :laugh:
 

DeletedUser4130

Dat is nou echt eens geweldig :D

Wie zich niet uit een interview hebben kunnen praten, zijn:

Sundance Kid
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
mijn man deed dit spel en toen ik thuis kwam te zitten (jaren geleden) heb ik het van hem overgenomen
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
niet veel meer, waarom ik niet stop is puur voor wat "vrienden" die je in de jaren door hebt gemaakt.
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
thf, silverbullet, oldie, finlay en vele andere, dit door persoonlijke gesprekken.
Hoe lang ben je ooit in de weer geweest om een ingame doel te bereiken ?
zou het niet weten.
Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
de mensen die ik vertrouw in het spel, weten veel van me.
die mensen kies ik zelf.
Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
dat zijn de verhalen over w2, dat was een fantastische wereld.
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
winterset is mijn favo.
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
het "vernieuwen"van het spel en het opheffen van w2. deze 2 dingen hebben mijn plezier aan het spel zeer verminderd.
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
nee, nooit. vindt het ook zwak dat sommige zich daar voor uitlenen en dat je spionnen wilt gebruiken, zegt ook veel over een stad.
Ruud99
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
voor de start van t-w kwam er een aankondiging bij tribalwars. Toenertijd speelde ik nog actief triblwars, met een geweldige clan. We besloten met z'n allen eens te proberen hoe t was, en ik ben als een van weinig blijven hangen.
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
Simpel antwoord, de chat; de community; het kletsen
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
Ik herinner me nog steeds alle spelers met wie ik gekletst heb, gewoon omdat ik zo in mekaar zit. Vooral mensen waar ik vele avonden plezier mee heb gehad, zoals de oude meute van de externe chat (noraly, schumi, master, chunk, ses, inso, etc) en van w5/w7, of de bbq :)
Wat voor community event zou jij het liefst zien gebeuren ?
Een gezellige bbq of andere meeting, maar daar kan het nooit van komen, en we weten allemaal waarom.
Hoe lang ben je ooit in de weer geweest om een ingame doel te bereiken ?
Jaren, wilde altijd zelf eens een 3e sleutel vinden
Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
Alles, vragen staat vrij, bijvoorbeeld dat ik de ALLERLIEFSTE vriendin ter wereld heb, en dat ik niet vrolijk wordt als iemand onaardig is over haar :)
Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
De eeuwige verhalen van de chats, met alle leuke herinneringen eraan.
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Mijn knuffelbeer :) die is superleuk.
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
Ik vond de chat GEWELDIG, voor de rest is het vooral wennen, maar t blijft irritant dat t-w voortaan veel meer snelheid kost.
Wat is je grootste geheim op The West ?
Het feit dat noraly stiekem super mooi was vroegah ;) (en nog steeds)
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Nopes ik vind chatten veel leuker, dus dan is spion nutteloos
Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
Niet echt, ruud was bezet, en ruud99 kon wel, bij ander spelletjes, en heb de naam aangehouden, omdat ik ze anders niet kan onthouden he ;) met ouderdom komt niet alleen wijsheid, maar ook dementie :p
 

DeletedUser6405

Dat is nou echt eens geweldig :D

Ruud99
Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
Alles, vragen staat vrij, bijvoorbeeld dat ik de ALLERLIEFSTE vriendin ter wereld heb, en dat ik niet vrolijk wordt als iemand onaardig is over haar :)
Wat is je grootste geheim op The West ?
Het feit dat noraly stiekem super mooi was vroegah ;) (en nog steeds)

Is je vriendin een jaloers type ?
 

DeletedUser4130

Nou ben ik eens benieuwd naar het antwoord :o
Misschien is z'n vriendin wel én een jaloers type, én de persoon achter het Noraly account. Dan speelt ie op veilig :p
 

DeletedUser6377

Jordes, leuk dat je collega speler is gestopt maar ben jij dan Jor of Des?

Of is het een cliffhanger voor deel 2 van het interview?
 

DeletedUser4130

Tijd om er weer eens iets ontopic tussen te gooien!
Veel plezier met de bijdrages van:

Mathiver
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
Ik ben begonnen met the west sinds het begin via tribalwars zoals de meeste mensen.
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
Het leukste aspect is de gezelligheid op de chat, de diversiteit aan activiteiten zoals duelleren, arbeiden, fg
Ook het competitieve gedeelte in verschillende aspecten vind ik een groot pluspunt
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
Heb wel enkele spelers waar ik naar opkijk zoals harres, outrageous, john boone, ook sheriff is een grote topper op vlak van duels.
Angelo & mattioza blijven me dan bij op vlak van de vele gesprekken op de chat.
Wat voor community event zou jij het liefst zien gebeuren ?
Heb niet echt een voorkeur alles heeft zijn voordelen en nadelen.
Hoe lang ben je ooit in de weer geweest om een ingame doel te bereiken ?
Ik heb in het begin heel wat tijd gespendeerd om nr 1 bouwen te worden.
Maar voorlopig is mijn meeste tijd gegaan om van laatste duels naar nr 1 duels te gaan.
Ben momenteel bezig om eerste prestatiepunten te worden (al sinds het begin van de medailles die later prestatiepunten werden) duurt intussen al een hele tijd en mijn doel is nog niet geslaagd, ooit lukt het me.
Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
Ik ben competitief en probeer mijn allerbest te doen om mijn persoonlijke doelen te bereiken.
Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
De mooie fg'n die ik al heb meegemaakt.
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Heb niet echt een favoriete kledingstuk doordat nieuwe sets meeste vroegere kledij minder interessant laten uitschijnen. Maar ben nog altijd trots op mijn gouden geweer.
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
Sowieso is de chat het beste dat ooit is ingevoerd. Gevolgd door de fortgevechten. De grootste vergissing lijkt me de nieuwe sets, het idee om meer vaardigheidspunten in te brengen per level is heel mooi maar de sets zijn veel te goed dat je zonder weinig kan aanvallen( zonder cullen set is duelleren heel erg moeilijk als je heel hoog in de ranglijst staat)
Wat is je grootste geheim op The West ?
Tijdens mijn actieve dueltijd ben ik nog maar door één iemand ingehaald geweest en heb die nooit kunnen bijhouden. Daarom vind ik sheriff een hele grote speler/duellant.
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Nee nooit geweest
Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
De eerste 5 letters van mijn nickname 'mathi' komen van mijn voornaam.
Laatste 3 letters van mijn achternaam 'ver'
John Boone
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
Via me zwager junior74 (inmiddels gestopt) ik speelde een ander on line spel genaamd entropia universe een MMORPG en wou eigenlijk iets rustigers en goedkopers :p
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
In het begin de questes en duels ,later de fortgevechten , nu vrij weinig meer alleen het sociale gedeelte nog met mensen die je al jaren kent , voor de rest sta ik op auto piloot
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
Ghandi leider van de Twin peaks steden , ik moest als beginnend stadje met 4/5 inwoners bondgenoten hebben om niet continu plat gelegt te worden door zijn stadsleden :laugh: , duels waren toen nog het ding op the west naast bouwen of questes
Wat voor community event zou jij het liefst zien gebeuren ?
Het liefst is 1 die geen nuggets kost ;)
Hoe lang ben je ooit in de weer geweest om een ingame doel te bereiken ?
Denk dat ik zeker 3 jaar ben bezig geweest om level 120 te worden , daarnaast was ik altijd quest gericht , zodra ik een quest zie in de saloon moet ik hem zo snel mogenlijk gedaan hebben , me volgende doel als 3e level 150 te worden op W1 , nog 2 levels te gaan pfff zucht :o
Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
Ik werk in de binnenvaart , en dat heeft het levelen wel aardig vertraagd aangezien ik 3 1/2 jaar lang telkens 2 weken per maand in VM stond , nu heb ik gelukkig een dongeltje voor me laptop :)
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Wyatt earps buntline , ooit gekregen in een fortgevecht toen er nog cash fights waren , voor de mensen die dit niet kennen , alle deelnemers gaven aan 1 iemand bijvoorbeeld 5k , en die persoon ging dan als enige KO in het fg met een voor die tijd mega bedrag en dan maakte een klein aantal gelukkige kans op een mooi genaamd wapen
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
verbetering:
-de chat
-verhoging van de levelcap

vergissing:
-event setjes , vroeger was iedereen gelijk had je allemaal dezelfde kansen maar met de komst van event sets met mega bonussen is het gat te groot geworden en heeft zeer zeker voor een leegloop op the west gezorgd

-het duel systeem veranderen , vroeger kwam het echt op je skill verdeling aan de balans tussen imago/taktiek , uitwijken en mikken want iedereen droeg dezelfde outfit , nu als duellist kan je je zo instellen op je tegenstander door zijn/haar skills te bekijken in de skill ranking , the west is ooit groot geworden door duels nu valt er nauwelijks meer wat te duelleren tenzij je ZMD bent en blijft maar voor de hoge duel levels is het echt niet leuk meer , ik hoop dat ze hier bij Inno is over gaan nadenken en het duelleren een nieuwe impuls gaan geven.
Wat is je grootste geheim op The West ?
geheimen ? ik ben een open boek dacht ik zo :p
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
nee en ook nooit behoefte aan gehad ook
Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
Ik wou mijn karakter vernoemen naar de grote amerikaanse pionier en volksheld Daniel Boone maar bij het aanmaken van me account wist ik ze voornaam niet meer dus heb ik er maar John Boone van gemaakt :laugh:
 

DeletedUser6377

mathiver zei:
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
Heb wel enkele spelers waar ik naar opkijk zoals harres, outrageous, john boone, ook sheriff is een grote topper op vlak van duels.

Meen je deze nou oprecht?! :huh:
 

DeletedUser4130

Veel leesvoer deze keer, veel plezier ermee!

Finlay
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
Via Travian. Ik startte in december 2009 op w2, toen ThaGup daar al op LvL50 zat. Ik eindigde er als derde op LvL120 na Greatrene en nog iemand ..
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
Duelleren..
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
Freewilly; hij leerde me alles wat er te leren viel over het spel, en niemand evenaarde zijn kennis, vernuft en intensiteit in duelleren. Dat was old-skool, want toen kwam John Boone! Wat een kerel! Hulde!
Hoe lang ben je ooit in de weer geweest om een ingame doel te bereiken ?
Herinner me niet hoe lang ik er over deed, maar toen ik op w1 startte in maart 2010, en iedereen al even op LvL99 zat wou ik de eerste pagina van de ranking bereiken. Net toen ik LvL98 haalde ging de LvL-cap naar 120. Ik heb die eerste pagina gehaald, weet zelfs niet meer juist wanneer, en reikte even tot de 4de plaats. Toen was de migratie volop bezig, en kwamen plots toppers van w2 en w3 onder andere de ranking versterken.
Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
Wat CoF zegt ;)
Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
The only thing to fear, is running out of beer..
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Tegenwoordig loop ik meestal in m’n Cullen-setje, anders doen Wiley, Roller en Sheriff me te veel pijn..
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
Geniaal: Fortgevechten, ervoor had je eigenlijk enkel questen, duelleren en bouwen. Ergens misschien de features voor resp. avonturiers, duellisten en arbeiders. Er was eigenlijk niets specifieks voor de soldaten. Begrijp me niet verkeerd, soldaten kunnen uitmuntend duelleren. Als premiumslagger heb je overigens de super-LP-bonus. Fortgevechten waren de afwisseling die the-west op dat moment enorm verwelkomde. En dus zeker de soldaten.
Rotzooi: dat pokerspel, die vriendenbalk met z’n eindeloze geklik bij diverse evenementen, en eigenlijk ook het feit dat je nog steeds nergens kan aanvinken dat je zogezegd offline bent om even op je gemak te spelen zonder gestoord te worden.
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Gelegenheden zat, maar nooit actief gedaan. Heb vrienden aan elke zijde.
Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
Geen speciaal verhaal; Finlay is een karakter uit de stripreeks Luitenant Blueberry.
Anekdote:
“Verschillende partijen hebben hun oog laten vallen op de goudschat van de vroegere Mexicaanse keizer Maximiliaan. Zo ook de confederalen, kolonel Lopez, commandant Vigo (in opdracht van president Juarez), Trevor (de op Chihuahua Pearl verliefde schavuit die als enige de bergplaats van de schat wist en om die reden door luitenant Blueberry werd bevrijd), Chihuahua Pearl zelf natuurlijk en de vroegere federale soldaten Finlay en Kimball. Blueberrry, zijn kornuiten Red Neck en Jimmy McClure en Chihuahua Pearl trokken zich terug in een grote grot zonder wapens en paarden. Ze zijn zich van geen kwaad bewust over de verradersrol die Finlay en Kimball zullen vervullen.”
(cfr. #15 Ballade voor een doodskist)
Huipie 121
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
Volgens mij via TribalWars, ik weet het niet meer, 't is al zo lang geleden :p
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
Duelleren en fortgevechten! Strijd, inzicht, tactieken en natuurlijk de zoete smaak der overwinning.
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
De pioniers op het gebied van duels zoals werker en freewilly. En ook wel goede FG-leiders, zoals Crazy Clown, justin time etc.
Wat voor community event zou jij het liefst zien gebeuren ?
Iets met duels, zet bijvoorbeeld een mod-karakter met 30k LP en enorme skills neer op de kaart en geef een prijs aan degene die hem KO weet te knallen.
Hoe lang ben je ooit in de weer geweest om een ingame doel te bereiken ?
De derde sleutel heb ik vrij lang naar gezocht en het compleet krijgen van bepaalde duel-/FG-setjes heeft ook maanden geduurd. Maar ik gebruik dan ook geen nuggets voor die tombola's.
Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
Ik heb een hekel aan domme cowboy's, vooral als ze dat zelf niet door hebben!
Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
Ik zou vertellen over de heerlijke duelavonden in de eerste periode van t-w, waarin je met een groepje duellanten naar een andere stad ging en daar de hele saloon knock-out sloeg.
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Mijn blauwe overhemd. Geen twijfel mogelijk. (volgens geruchten is z'n voorliefde voor het genoemde overhemd zo groot dat hij het al vijf jaar draagt, zonder zelfs maar te wassen in de rivier - nvdr)
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
Het invoeren van de setjes. Daardoor is kleding veel te bepalend geworden voor je prestaties als duellant. Echt zonde.
Wat zou je graag in het spel toegevoegd of veranderd zien ?
Een verbeterde markt, waarin het o.a. mogelijk is item voor item te ruilen en met spelers onderling te handelen. Volgens mij waren hier ook al plannen voor.
Wat is je grootste geheim op The West ?
Tsja, als men dát toch eens te weten zou komen! ;)
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Nee, ik ben altijd loyaal geweest aan de stad waar ik zat. Wel heb ik ooit eens, toen er 2 forten van ons tegelijk werden aangevallen, aan twee spelers van de vijandelijke alliantie gevraagd waar "we moesten aanvallen". Ze gaven beiden braaf het goede antwoord, eentje zelfs inclusief de gekopieerde tekst van het telegram van hun leider. :)
Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
Neuh, niet echt. Ik gebruik dit al van jongs af voor allerlei online spelletjes. Hij is wel een beetje kinderachtig eigenlijk. :p
 
Bovenaan