• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[vraag aan marco/admins die inzage hebben in server]

Deleted User - 308552

Het zou volgens mij ook wel automatisch kunnen, maar daar moet code voor gebruikt en gekopieerd worden ;)
 
Het is, waarschijnlijk, mogelijk om iets te automatiseren dat kijkt wie de ambachtsmeester prestatie heeft. Het is echter, voor zover ik kan zien, niet mogelijk om dat te doen voor prestatiepunten. Je schiet er echter helemaal niks mee op om te zien wie die prestatie heeft.
 

DeletedUser15194

Als er maar 30 man per wereld die prestatie hebben kan je best ff kijken of iemand craftlevel 650 is :p
 

DeletedUser1448

Je moet gewoon zien wie deze prestatie heeft...
Myzxske.png
 

Deleted User - 308552

Maar de kans is vrij groot dat je er wel voor gaat. Volgens mij is het wel mogelijk om te controleren of de prestatie al een keer gevallen is, maar daarvoor zou je de code moeten gebruiken die aangeeft dat iemand een bepaalde prestatie als eerste heeft gehaald.
 

DeletedUser11612

Maar de kans is vrij groot dat je er wel voor gaat. Volgens mij is het wel mogelijk om te controleren of de prestatie al een keer gevallen is, maar daarvoor zou je de code moeten gebruiken die aangeeft dat iemand een bepaalde prestatie als eerste heeft gehaald.

Eitje voor marco toch? :)
 

Deleted User - 308552

Er was gisteren een kleine update:
  • Several changes were made to daily quests.
  • Added and corrected tooltips in the job screen.
  • Players again receive a telegram when their ticket is answered.
  • Fixed text shown when leaving a town.
  • The delete button inside telegrams functions again.
  • Usable items can no longer be equipped or put in the resource stock.
  • Beta: the bug tracker "known bugs" window now displays correctly.
  • Quest tracker no longer resets tracked quests when the notebook is activated.
  • The (non-functioning) start job button is hidden in the work overview when automation is not enabled.
  • Buy product icon has been hidden on worlds where this premium feature is disabled.

We zouden hier eigenlijk een algemeen vragen-topic van kunnen maken :rolleyes:
 

DeletedUser15117

Dat was altijd al zo jack.

Het lijstje dat tanais opgeduikeld heeft is trouwens niet compleet, je krijgt veel minder ervaring voor kerkuitbouw (300-500 ipv rond de 2000, voor een kerk lvl 102)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4468

Dat was altijd al zo jack.

Het lijstje dat tanais opgeduikeld heeft is trouwens niet compleet, je krijgt veel minder ervaring voor kerkuitbouw (300-500 ipv rond de 2000, voor een kerk lvl 102)

Dat is nooit zo geweest :)
 
Bovenaan