• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pasen krachtmeting

DeletedUser6377

Maak eens een printscreentje hiervan, het zou linksboven naast de saloonknop moeten verschijnen.

Jaja, heb het net samen met de support opgelost.
Ik had blijkbaar een gedateerd script nog aanstaan wat eigenlijk niet eens meer nodig was. Het is nu opgelost :)
 

DeletedUser3012

1 van de 4 duels gewonnen.....
is dit de bedoeling ofzo?

Wat voor level ben je en wat voor wapens draag je? Aangezien de skills van de NPC ongeveer hetzelfde zullen zijn als de jouwe (en je elkaar dus ongeveer even vaak raakt) hangt het er vooral vanaf wat voor wapen je hebt.
 

DeletedUser6244

4 duels gedaan 4x gewonnen (puur bouwer).

overigens wel 4x van die onzin gewonnen... 1 dag karakterbonus.. YAYA
 

DeletedUser

Wat voor level ben je en wat voor wapens draag je? Aangezien de skills van de NPC ongeveer hetzelfde zullen zijn als de jouwe (en je elkaar dus ongeveer even vaak raakt) hangt het er vooral vanaf wat voor wapen je hebt.

ik ben lvl 115 puur bouwer.
heb wapen wyatt earps.
 

DeletedUser

dan zijn de vaardigheden van die ander ongeveer gelijk met wat het spel gemiddelde duelskills acht voor dat level denk ik.
 

DeletedUser3012

dan zijn de vaardigheden van die ander ongeveer gelijk met wat het spel gemiddelde duelskills acht voor dat level denk ik.

Nee, zelfs als full duellist win ik maar nipt. Het gaat echt om je eigen skills.

@ peppe: misschien is het handiger een slagwapen te gebruiken als bouwer. ;)
 

DeletedUser15194

altijd fijn dat ze dan van te voren zeggen dat het vrijwel onmogelijk is om te verliezen.
 

Deleted User - 36202

Ik heb vrij weinig verloren, 1 duel van de 15 ofzo die ik heb gedaan.
 
ik eentje, dat was zonder duelkledij, maar wel met gouden tomahawk.
doe gewoon veel iamgokledij aan dat helpt :D
(was andere keren ook echt wel close, en ik geloof ook dat je tegenstander een wapen van het andere type gebruikt dus doe zelf als slagger veel reflexkledij aan, en bedenk dat hij evenveel weerstand heeft als jij)
 

DeletedUser

ik heb niet de indruk dat je iets anders dan een paasei kan krijgen...
(zonder te betalen)
 
Bovenaan