• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duelsysteem faalt maar weer eens...

En wie ben jij? Onjuiste 'feiten' brullen zal geen geloofwaardigheid opleveren ;)

ik doe een gok:
volgens mij zijn er meerdere personen die in aanmerking komen!
-trollollollo
-amezez
-elementez
-...
dat is mijn top 3, uiteraard kan het ook die noob van een zezema zijn, maar dat acht ik onwaarschijnlijk aangezien die een pak minder ervaring heeft dat bovenstaande helden
 

DeletedUser15153

In minder dan 9 maanden duellevel 309, dus moet in minder dan 2 jaar te doen zijn :3
 

DeletedUser

In minder dan 9 maanden duellevel 309, dus moet in minder dan 2 jaar te doen zijn :3

ik ben op w1 ook in een half jaar van +- 170 naar 428 nu gegaan, maar ja dan was ik natuurlijk al level 120 toen ik begon met duelleren :p
 

DeletedUser15153

Dus, wanneer kom je hier dan :D?
___
ik ben op w1 ook in een half jaar van +- 170 naar 428 nu gegaan, maar ja dan was ik natuurlijk al level 120 toen ik begon met duelleren :p

Ik ben begonnen op 26/03/2012, dus op 10 dagen na 9 maanden. Ben nu bijna level 118 met duellevel 309, en heb nog niet eens echt fulltime geduelleerd :p. Dus wacht maar als ik op lvl 120 echt aan de slag ga >: D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1448

Kerels, sheriff1234 = zezema, reageer neit op hem!
Het is sheriff123 die nr 1 is :p
 
Bovenaan