• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldmigratie

DeletedUser13404

Stelletje weners :D Allemaal!!

Sinds dat de Fortgevechten update is gekomen hebben jullie niet anders meer gedaan dan kritiek zitten geven op alles wat inno ook doet...
Oke ze zijn nogal hebberig geweest maar denk je ze te motiveren met alles af te kraken wat ze voor ons doen?

Ik vind de migratie het beste idee sinds jaren!!
En zelfs met de nodige restricties die ze er aan toeleggen :)

Voila ik heb gesproken :cool:
 

DeletedUser488

Stelletje weners :D Allemaal!!

Sinds dat de Fortgevechten update is gekomen hebben jullie niet anders meer gedaan dan kritiek zitten geven op alles wat inno ook doet...
Oke ze zijn nogal hebberig geweest maar denk je ze te motiveren met alles af te kraken wat ze voor ons doen?

Ik vind de migratie het beste idee sinds jaren!!
En zelfs met de nodige restricties die ze er aan toeleggen :)

Voila ik heb gesproken :cool:
...zegt diegene die op alle nog 'actieve' werelden nu een popje zal rondlopen hebben. Niet moeilijk dat het voor jou allemaal prachtig is.

En natuurlijk is die migratie het beste dat Inno in jaren verzonnen heeft. Alleen krijgt niet iedereen evenveel mogelijkheden, en dat is verkeerd. Dat sommige van hun trouwste spelers - zoals de kaarten nu liggen - niks gaan hebben aan het hele gebeuren lijkt hen volledig te ontgaan. Het is nochtans simpel: geef de spelers op W1 & W7 dezelfde rechten als die op de andere non-premium werelden. Of is dat teveel gevraagd?
 

DeletedUser5512

...zegt diegene die op alle nog 'actieve' werelden nu een popje zal rondlopen hebben. Niet moeilijk dat het voor jou allemaal prachtig is.

En natuurlijk is die migratie het beste dat Inno in jaren verzonnen heeft. Alleen krijgt niet iedereen evenveel mogelijkheden, en dat is verkeerd. Dat sommige van hun trouwste spelers - zoals de kaarten nu liggen - niks gaan hebben aan het hele gebeuren lijkt hen volledig te ontgaan. Het is nochtans simpel: geef de spelers op W1 & W7 dezelfde rechten als die op de andere non-premium werelden. Of is dat teveel gevraagd?

ja zo is dat, of maak het verplicht dat iedereen naar wereld 1 of wereld 7 moet gaan zodat je die andere kan sluiten, maar dat mensen van wereld 3 naar briscoe kunnen en mensen van wereld 1 niet dat slaat helemaal nergens op
 

DeletedUser

Ik ben het wel met bovenstaande sprekers eens. Het is logisch dat je geen accounts om kan ruilen, maar waarom zou je niet met een account van een keuzewereld naar een andere keuzewereld kunnen? Dat kost toch niks qua activiteit?
 

DeletedUser4468

Mijn mening is hetzelfde als hier boven wordt gezegd... Ik zou graag van mijn w7 naar w1 willen, maar dat kan nu niet:(
 

DeletedUser4007

lijkt me een makkelijke redeniring achter te zitten
w1, w7, arizona en brisco willen ze dus behouden
en de andere werelden willen ze weg hebben.

vandaar de reden dat je van de 1 wel kan migreren en van de ander niet
want nut heeft dat hele migreren voor de rest niet:cool:
 

DeletedUser5512

ik zou er ook wel 1000 nuggets voor over hebben weg te mogen van wereld 1, dit is echt een anticlimax, die migratie. Toen ik dit zag staan werd ik al zo blij om weer veel meer dueltegenstanders op te kunnen zoeken, krijg je dit. Grote kans dat als dit zo blijft en wereld 1 inderdaad een gevangenis blijft, dat ik weg van dit spel ben hoor
 

DeletedUser13404

He, flappie!! Als je vertrekt, doe dan je kleding uit he :0
Dan heb ik nog een farm :D


Nee, maar waarom komen de duellanten die nog geen acc op w1 hebben niet naar W1 dan?
 

DeletedUser

He, flappie!! Als je vertrekt, doe dan je kleding uit he :0
Dan heb ik nog een farm :D


Nee, maar waarom komen de duellanten die nog geen acc op w1 hebben niet naar W1 dan?

Ik ga als duellant wel naar w1 hoor :p ik ben net begonnen met duelleren maar ik stijg hard ;) vandaag een inlogbonus van 1436 puur alleen van duels en de inlogbonus van de vorige dag :p
 

DeletedUser4505

Afgelopen 2 dagen al 19 gevechten op Wereld3... en er staan er nu 13 op de planning. Komt geen einde aan nu we verhuizen en de stadskassen leeg mogen. :D
 

DeletedUser8570

1 ding lees ik wel niet in het hele migratie gebeuren. Kun je meerdere keren migreren? Kun je van w5 naar w6 migreren en terug?
 

DeletedUser9667

Komt misschien doordat je niet goed kan lezen?

je kan enkel naar w1, w7, w8 of w9 migreren nergens anders heen... :p
 

DeletedUser

1 ding lees ik wel niet in het hele migratie gebeuren. Kun je meerdere keren migreren? Kun je van w5 naar w6 migreren en terug?

Je kan alleen naar w1, 7, 8 en 9 verhuizen. Er staat ook dat als je daar zit je niet meer van w1, 7, 8 en 9 niet meer kan verhuizen ;) dus je kan maar 1x migreren.
 

DeletedUser

Misschien denk ik te ver vooruit, maar dit gaat sowieso lijden tot helemaal halfdode werelden...
Mensen van wereld 2-5 zijn al niet zo actief en als er nu ook nog een stelletje weggaan naar andere werelden wordt het helemaal saai op wereld 2-6

Wereld 1, 7, ari en briscoe worden wel beter, maar op deze manier pesten ze over een tijdje elke speler weg van wereld 2-6. Dat is wel een erg rare manier om de werelden actiever te maken...

En er zijn gewoon te weinig mogelijkheden bij het migreren...
- Je zou het bijvoorbeeld in stapjes kunnen doen, eerst alleen de 2 minst-actieve werelden en dan een paar maanden later weer eentje of zo totdat ze tevreden zijn over de activiteit
- En je zou sowieso moeten kunnen kiezen voor wisselen van werelden... Dat maakt inno niks uit, er komt niemand bij, maar het is zoveel makkelijker voor spelers!!!:cool:
 

DeletedUser4763

Misschien denk ik te ver vooruit, maar dit gaat sowieso lijden tot helemaal halfdode werelden...
Mensen van wereld 2-5 zijn al niet zo actief en als er nu ook nog een stelletje weggaan naar andere werelden wordt het helemaal saai op wereld 2-6

Wereld 1, 7, ari en briscoe worden wel beter, maar op deze manier pesten ze over een tijdje elke speler weg van wereld 2-6. Dat is wel een erg rare manier om de werelden actiever te maken...

mischien wel is over nagedacht dat dat juist de bedoeling is van de migratie ?? de actiefste mensen die op 2 t/m 6 zitten willen naar een wereld die zowiezo blijft en dat doen ze liever vandaag als morgen , gevolg wereld 2 t/m 6 worden oersaai , blijft er daar nog over de koppige mensen die zeggen ik blijf tot de wereld echt word opgeheven en de mensen die zo goed als niet actief meer zijn .
het gevolg daar weer van is dat een restant later ook nog emigreert , een ander gedeelte stopt op die wereld omdat ze bv al accounts hebben op de blijvende werelden en dan blijft over ?? ja de mensen die zo goed als niet meer on line komen , die zullen dan nog een bericht krijgen van zoiets als over 2 weken word deze wereld opgeheven bla bla bla gelieve te emigreren en voila de wereld kan gesloten worden.
tuurlijk dit proces zal heel geleidelijk en langzaam gaan zoals ze zeggen maar zo zal het gaan :hmf:
 

DeletedUser

1. Hoelang duurt de migratie?
2. Waar beland je karakter als je geïmigreerd bent?
3. Als je niet tevreden bent, kan je terugkeren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan