• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser5512

Ik ben het grotendeels wel met appelflapeter eens, behalve op het punt dat hij had moeten winnen want dat klopt natuurlijk niet. Ik had de hoofdprijs natuurlijk moeten krijgen, maar ik denk dat mijn creaties hun tijd te ver vooruit waren (of lig ik minder goed bij sommige mods, dat kan ook haha) :p

haha lekker pOON:p


Om hier een korte verklaring voor te geven.

Als wij 100 inzendingen zien dat iedereen in het zwart of bruin is verkleed zoals iedereen een bandiet verwacht en plots komt er iemand met een hele andere kledingset, dan vraag je je soms af, waar haalt hij het? Dat is origineel. Daar win je een wedstrijd mee. Er waren ook originele bandieten in het zwart, maar een sheriff of iemand die totaal iets anders heeft, vind ik origineel.

Imo is de beste creatie nog altijd die van zustersas. Een hart van goud, meer heb ik niet nodig. Ik zag genoeg creaties met hun gouden wapens pronken en met allerlei andere edele wapens of kleding. Dat is gewoon een kledingset aangetrokken zonder er verder bij hebben nagedacht. Dit is niet tegen de spelers zelf (aan iedereen die meedeed, bedankt), maar daar win je niet zo snel iets mee. Als jij iets doet wat niemand anders doet, dan is dat vaak gewoon omdat jij heel origineel bent en daar draaide de wedstrijd om. Je gewoon aan het thema houden kan iedereen.

Jouw kritiek op deze spelers vind ik dan ook al niet terecht. Zij hebben meegedaan, zij waren soms origineler. Dat degene die in de top 5 zaten een "mindere" post hadden gedaan, dan wilt dat niet zeggen dat deze direct uit de boot valt. Dit is volledig afhankelijk van het totale plaatje.

Om nog een laatste quote van je te nemen:


Sorry, maar als jij jezelf bovenaan zet dan moet je er al heel zeker van zijn dat jouw creaties top waren. Ik heb ze net opnieuw bekeken en ik vind dat geen enkel van jouw kledingset er uitspringt.
Ik blijf er bij dat dit verdiende winnaars zijn, we hebben hier zelf veel tijd ingestoken. Als je niet hebt gewonnen, moet je niet gaan roepen en tieren dat die van jou toch beter was.
Je hebt gespeeld en verloren.
sorry giraf maar je kan mijn creaties moeilijk onorgineel noemen, kijk mijn wiz kalifa man, als dat al niet orgineel is. Ik had ook wel bedacht:echte rijkdom zit van binnen, maar daar gaat bling bling juist niet om, dat is hetzelfde als ik bij winterdag in zomerse kleren ga staan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

haha lekker pOON:p



sorry giraf maar je kan mijn creaties moeilijk onorgineel noemen, kijk mijn wiz kalifa man, als dat al niet orgineel is. Ik had ook wel bedacht:echte rijkdom zit van binnen, maar daar gaat bling bling juist niet om, dat is hetzelfde als ik bij winterdag in zomerse kleren ga staan

vogelde keer kleed je je gewoon omgekeerd aan


btw; dit is mijn moederskind creatie
http://tinypic.com/r/282kl02/5
 

DeletedUser

Haha, nouja aangezien iedereen hier wat van hun eigen creaties laat zien wil ik toch mijn eerste laten zien. En zoals ik ook al heb aangehaald zijn meningen. Maar deze vond ik van mezelf echt goed en wil het toch met jullie delen. Dus maak even een mooie quote ervan. En hoop stiekum dat deze forums toch zichtbaar worden zodat we kunnen genieten van elkaars creaties. wel leuk om toch gewoon te bekijken.

Bandiet

Goedendag,

Allereerst leuk idee voor een wedstrijd zo kan wel iedereen meedoen. Jammer dat de eerste prijs iets is wat men weer veel voordeel uit kan halen. Maar neem aan dat er maar 1 gegeven word dus valt het nog wel mee.

Dag 1 Bandiet:
Over de bandiet wil ik nog wat kwijt. Leg even uit waarom deze kleding.
Het jasje heb ik gekozen omdat het een stijlvolle jas is. en er staat een V op. (Vendetta = bloedwraak) Wilde het verder stijlvol houden. Dit was dus de reden van een mooie hoge hoed met een witte rand. (Vaak zijn de echte schurken in films etc mensen met een stijlvolle hoge hoed. Dus vond hem er wel heel mooi bij passen en was precies in combinatie met de kleuren.) Het zwarte strikje om het toch mooi af te maken. Als je op de kleding kijkt zou het wel heel netjes staan. 2 pistolen. want een echte revolverheld heeft er gewoon 2. en Deze zijn beiden min of meer gelijk aan zwarte revolvers. De riem om de andere schurken te imponeren vanwege de doodshoofd en dat hij toch ook weer in de richting van de kleding verder past. (qua kleur en uitstraling) Een mooie zwarte broek met een witte rand eraan eronder. En natuurlijk nette gelikte cowboyschoenen. Met een kleine tas met buit. (welke gewonnen is uit premie jagen.)

34e9fgm.jpg
 

DeletedUser5512

Haha, nouja aangezien iedereen hier wat van hun eigen creaties laat zien wil ik toch mijn eerste laten zien. En zoals ik ook al heb aangehaald zijn meningen. Maar deze vond ik van mezelf echt goed en wil het toch met jullie delen. Dus maak even een mooie quote ervan. En hoop stiekum dat deze forums toch zichtbaar worden zodat we kunnen genieten van elkaars creaties. wel leuk om toch gewoon te bekijken.

ja stukken beter dan die van zustersas als je het mij vraagt! en azerder, met dat verhaaltje erom heen dat hij zich moet kunnen beschermen vind ik hem ook al een stuk beter dan degene die nu eerste is.

Overigens modjes, jammer dat je niet kan zeggen:had zelf wat bedacht, want ik had potverdikkie iets bedacht maar dat vond svcinc teveel werk, alsof deze wedstrijd geen werk was lol, de mijne was binnen 2 dagen nagekeken geweest en het was geen subjectieve winnaar/wedstrijd geweest dus hadden we daar ook geen gezeik over gehad. De boer oogst wat hij zaait
 

DeletedUser5695

Ach vooruit dan geef ik er ook 1 weg, moeders houden niet van wapens maar van brave zonen die meehelpen in de keuken :D

communitywedstrijdthewe.png

By poondesnotklump at 2012-02-07




Mijn moeder houdt er niet van als ik er als een slons bij loop dus vandaar een nette geruite broek, nette schoenen en een christelijk pelgrims overhemd.
Om mijn hoofd warm te houden in wintertijd draag ik haar zelfgebreide wollen muts. Ze heeft zelfs een prachtige wollen riem voor me gebreid, die draag ik natuurlijk elke dag.
elk kind wil een pony voor zijn/haar verjaardag en ik kreeg er een van mijn moeder omdat ik haar lievelingetje ben (zo zei ze zelf)
Omdat mijn moeder niet van vechten houdt, help ik haar met eieren bakken. En als ik moet huilen geeft ze me een teddybeer om me te troosten.
Daarom draag ik dan ook een hanger met een hartje, daarin bewaar ik een foto van mijn moeder zodat ze altijd bij me is.
En uiteraard pluk ik elke dag een roos voor haar!
 

DeletedUser

Ach vooruit dan geef ik er ook 1 weg, moeders houden niet van wapens maar van brave zonen die meehelpen in de keuken :D

communitywedstrijdthewe.png

By poondesnotklump at 2012-02-07




Mijn moeder houdt er niet van als ik er als een slons bij loop dus vandaar een nette geruite broek, nette schoenen en een christelijk pelgrims overhemd.
Om mijn hoofd warm te houden in wintertijd draag ik haar zelfgebreide wollen muts. Ze heeft zelfs een prachtige wollen riem voor me gebreid, die draag ik natuurlijk elke dag.
elk kind wil een pony voor zijn/haar verjaardag en ik kreeg er een van mijn moeder omdat ik haar lievelingetje ben (zo zei ze zelf)
Omdat mijn moeder niet van vechten houdt, help ik haar met eieren bakken. En als ik moet huilen geeft ze me een teddybeer om me te troosten.
Daarom draag ik dan ook een hanger met een hartje, daarin bewaar ik een foto van mijn moeder zodat ze altijd bij me is.
En uiteraard pluk ik elke dag een roos voor haar!

ja ik hielp ook mijn moeder met die pan, maar rotte eieren o_O ? ik zou boos worden als ik je moeder was :p
 

DeletedUser5695

tja als moederskind moet je nog leren koken, wist ik veel dat je perse verse eieren nodig hebt :laugh:
 

DeletedUser

Appelflap, ik heb er genoten om je commentaar te lezen. Een rede van jaloezie. Ik ben het ook totaal niet met je eens, maar omdat ik me zo vermaakt heb en je zoveel moeite doet, zal ik je eens persoonlijk commentaar geven (zie pb)
 
ik had toch wel stiekem gehoopt dat ik ergens in een top 3 zou belanden :(

Maar modjes, zoals ik al eerder gevraagd heb, kunnen de communitywedstrijdtopic nog openbaar gemaakt worden?? Ik wil zo graag de rest zien.

Alvast het tipje van de sluien oplichten:

cw2moederskind.png

Shot at 2012-02-06

Hallo, ik ben Jan. Ik ben een enorme paardenfan, ik draag dan ook altijd mijn favoriete paardenriem. Het is alleen een jammer dat ik van mijn moeder niet op een groot, echt paard mag rijden. Ze is bang dat ik eraf val en iets zal breken, dus moet ik het nu doen met mijn pony. Ik zag je al met grote ogen naar mijn wapen kijken, maar ik moet je teleurstellen, het is niet een echte gouden sabel, maar de nagemaakte versie. Mijn moeder vind een echte veel te gevaarlijk, ze is bang dat ik me dan snij ofzo. Deze sombrero draag ik omdat deze mij zal beschermen tegen de fele zon. En nu ik toch bezig ben, kan ik net zogoed vertellen waarom ik deze nachtemmer meedraag: De laatste tijd ben ik vaak bandieten tegengekomen, ik werd zo bang dat ik het in mijn broek deed. Mijn moeder vond dit maar vies en zij gaf mij deze pispot als verjaardagcadeau samen met mijn mooie jas, maar ik heb nog zo mn twijfels over het nut van de pispot:hmf:
Ik draag altijd stevige schoenen omdat dat beter is voor mijn enkels, aldus mij ma.
 

DeletedUser3400

Als wij 100 inzendingen zien dat iedereen in het zwart of bruin is verkleed zoals iedereen een bandiet verwacht en plots komt er iemand met een hele andere kledingset, dan vraag je je soms af, waar haalt hij het? Dat is origineel. Daar win je een wedstrijd mee. Er waren ook originele bandieten in het zwart, maar een sheriff of iemand die totaal iets anders heeft, vind ik origineel.(geciteerd van girafi)

ja maar ik vind dat de grens tussen origineel en je niet aan het thema houden verkeerd is getrokken
 

DeletedUser

Jullie zouden blij moeten geweest zijn dat men de tijd en energie gestoken heeft in een community wedstrijd waarbij jullie de regels op voorhand van kenden. Nu komen wenen gaat enkel demotiverend werken en een averechts effect hebben.

Ik vind het echt zielig om zo te reageren. Niet jullie beslissen, maar de jury. PUNT. Leef er mee. Haters gonna hate.
 

DeletedUser5512

Als wij 100 inzendingen zien dat iedereen in het zwart of bruin is verkleed zoals iedereen een bandiet verwacht en plots komt er iemand met een hele andere kledingset, dan vraag je je soms af, waar haalt hij het? Dat is origineel. Daar win je een wedstrijd mee. Er waren ook originele bandieten in het zwart, maar een sheriff of iemand die totaal iets anders heeft, vind ik origineel.(geciteerd van girafi)

ja maar ik vind dat de grens tussen origineel en je niet aan het thema houden verkeerd is getrokken

helemaal mee eens jongen, er zullen vast niet voor niets zo veel creaties zijn die op elkaar lijken, het zijn de kleine dingen die het verschil moeten maken, een roos met een verhaaltje of kalkoen omdat ie lekker wil eten ofzo, niet een gouden revolver met een slaapmuts op!

girafi, mijne was onorgineel omdat er veel zwart in zat enzo, heeft kondir niet hetzelfde dan? Het enige verschil is een maskertje en het verhaal dat hij zorro nadoet, ik had roos en een verhaal dat ik John Dillinger nadeed

Jullie zouden blij moeten geweest zijn dat men de tijd en energie gestoken heeft in een community wedstrijd waarbij jullie de regels op voorhand van kenden. Nu komen wenen gaat enkel demotiverend werken en een averechts effect hebben.

Ik vind het echt zielig om zo te reageren. Niet jullie beslissen, maar de jury. PUNT. Leef er mee. Haters gonna hate.

en of ik ga haten, bedankt dat je me aanmoedigd :p

ps hytres, je zegt dat de uitleg niet de overhand moet hebben vergeleken het plaatje, waarom is die gouden revolver met die slaapmuts zo goed dan? Het plaatje zelf heeft NIETS, en dan ook helemaal niets te maken met het onderwerp, alleen de beschrijving kan het nog een beetje redden

en don wiebah, ook een mooie hoor, het doet pijn om te zien hoeveel goede creaties en inzendingen er waren en welke dan nu hebben gewonnen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gefeliciteerd alle winnaars! :)

Had gehoopt ook nog ergens in top 3 te eindigen maar helaas :p
 

DeletedUser14421

In principe is het niet echt aan ons om te zeggen wie wint en wie niet, wij hebben niet alle inzendingen gezien. De modjes hebben hun uitspraak gedaan en gaan daar echt niet op terug komen hoor.

Maar ik hoop wel dat we alles te zien gaan krijgen... alsjeblieft?????:unsure:
 

DeletedUser5512

In principe is het niet echt aan ons om te zeggen wie wint en wie niet, wij hebben niet alle inzendingen gezien. De modjes hebben hun uitspraak gedaan en gaan daar echt niet op terug komen hoor.

ja dat klopt, maar dit stond niet in het ideeën stemtopic, het alternatief was een publieke stemming. Het kritiek daarop zal wel zijn dat er te veel vriendjespolitiek zou komen. Maar dat had ik toch liever gezien, blijkbaar zijn de mods niet in staat de mening van de spelers te vertegenwoordigen.

"Hoe harder je ergens om moet lachen hoe beter (natuurlijk moet het wel bij het thema passen)"
even hytres geciteerd uit zijn idee, heb je om mijn creaties je niet kapot moeten lachen? Met die laatste als uitschieter want die sloeg werkelijk alle records aan diggelen niet? :p
 

DeletedUser5512

Ik vind je handtekening nu echt wel een beetje triest hoor appel xD

rechtdoor over de kromweg? dan maken we een omweg, helemaal zelf bedacht die rijm, je moet er maar op komen he, maar dat wat daarvoor staat zal ik speciaal voor jou aanpassen, ook al doet het wel pijn :p
 
Bovenaan