• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

Ik denk dat het mods zijn die iets doen, dit kan in de vorm van overzichtelijkheid of een eigen topic waar ze wat namen noteren bijv. :p Het kan ook zijn dat er nieuwe posts bijkomen, maar de deadline was gister 20.00 dus ik neem aan dat ze dat dan niet meer goedkeuren.
 

DeletedUser

Hopelijk wil degene met geweer het niet op wereld waar ik speel :p
Kan ik iets minder jaloers zijn :laugh:
 
Ik heb gisteren om 2 minuten over acht mijn outfit gepost voor het laatste thema, en drie minuten later de uitleg. Hoop maar dat ze het mee laten doen, had weinig tijd... :unsure::unsure:
 

DeletedUser8307

Ik heb gisteren om 2 minuten over acht mijn outfit gepost voor het laatste thema, en drie minuten later de uitleg. Hoop maar dat ze het mee laten doen, had weinig tijd... :unsure::unsure:

Volgens mij gaan ze niet zo streng zijn hoor. ;)
 

DeletedUser

Waarom kan ik niet mijn topic in de wedstrijd forum meer zien? Is er iets aan mijn kant of is het zo voor iedereen?

(Geschreven door Wondertje op het verkeerde PC :p)
 

DeletedUser

Ik zie hem ook ik heb al mijn post onder 1 topic gedaan mocht dat ?

ik hoop dat ik iets heb gewonnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4468

Als je 2 dingen wil zeggen heb je nog altijd de "veranderen" knop die je een uur lang kunt gebruiken...
 

DeletedUser4468

Graag gedaan:rolleyes:
Ik krijg altijd gelijk een moderator op me dak:hmf: bij mij zijn mensen niet zo aardig om te zeggen dat er een veranderen knop is;)
 

DeletedUser4468

Kan wel... heb maar 1 dag meegedaan...
het was toch dat je 1 topic maakte en daar al je 5 reacties inzet...?
 

DeletedUser4130

Ziezo, de wedstrijd zit erop.
Ik moet zeggen dat ik me ongelooflijk geamuseerd heb met het bedenken van -meestal behoorlijk vreemde- combinaties :)
Ben zeer benieuwd naar de andere inzendingen, zal leuk zijn die te zien!
Respect voor de mod's, om even deze hele hoop inzendingen te controleren :cool: Ik hoop dat ze er ook plezier aan hebben gehad!
 
Bovenaan