• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duels

DeletedUser5512

allemachtig mensen wat ben jy een goeie duelant zeg appelflapeter
Ik ben vereerd :rolleyes:
De tweede beste naar het schijnt ;)
Alleen staat roygang op nummer een maar freewilly is idd ook zeer goed ;)

ik ben gewoon appelflapeter, koffieboy. Freewilly speelt inderdaad mee met mijn w1 account en ons succes is ook mede door hem te danken, maar ik speel ook nog gewoon:p
Verder zit ik gewoon op dit forum acc, hij op de zijne enz :)

overigens zal NrduelsW1 ook niet heel lang meer duren :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Wij spelen inderdaad samen. Ik denk dat wij ook een goed team vormen. Sinds we samen zijn gaan spelen zijn we enorm gestegen op de gewone ranglijst en ook op de duelranglijst. We zijn zelfs de schieter met verreweg het hoogste duellevel en hoogst aantal duelpunten van de Nederlandse server.

Dit komt vooral door veel kennis en goed overleg maar natuurlijk ook een beetje omdat 2 mensen vaker online kunnen zijn dan 1. :)
 

DeletedUser

Ohja appelflap een tipje, ik ben al een tijdje inactief ;)

Dan raad ik je ten zeerste aan om een ander wapen dan die trompet te nemen want op ons BG forum durven er ook wel eens mensen stoer te doen dat ze je gebeat hebben ;)

Wij spelen inderdaad samen. Ik denk dat wij ook een goed team vormen. Sinds we samen zijn gaan spelen zijn we enorm gestegen op de gewone ranglijst en ook op de duelranglijst. We zijn zelfs de schieter met verreweg het hoogste duellevel en hoogst aantal duelpunten van de Nederlandse server.

Ja, appelflap EN freewilly zijn de laatste tijd enorm aan het stijgen. Binnenkort halen JULLIE roygang misschien nog wel eens in. Want die voert de laatste tijd precies wat minder uit.
 

DeletedUser3430

Dan raad ik je ten zeerste aan om een ander wapen dan die trompet te nemen want op ons BG forum durven er ook wel eens mensen stoer te doen dat ze je gebeat hebben ;)

Dat zie ik als een compliment, dat ze al blij zijn als ze me verslaan als ik een trompet draag.

nuja, het kan mij niet veel schelen, ik ga alleen af en toe eens naar fgjes en daar heb ik die trompet nodig
 

DeletedUser

Dat zie ik als een compliment, dat ze al blij zijn als ze me verslaan als ik een trompet draag.

nuja, het kan mij niet veel schelen, ik ga alleen af en toe eens naar fgjes en daar heb ik die trompet nodig

Doe maar ja, maar ik zou 'm daarna ff uitdoen ;)
 
Levenspunten totaal
- 666 LP
Levenspunten totaal
- 711 LP
Supernerdddd wint het duel en krijgt 741 ervaringspunten. kaasberry heeft helaas geen contant geld dat Supernerdddd kan stelen.

Ik werd aangevallen, dus was hier wel blij mee.. Jammer dat hij dan 3x daarna nog even aanvalt met aangepaste instellingen.. Ach.. hij had wel weer 150ep uit die duels :o
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 51 LP


Levenspunten totaal
- 812 LP
Kirsten.Duarte wint het duel, krijgt 113 ervaringspunten en steelt van funnyfly $377.

Geen treffer


Levenspunten totaal
- 782 LP
Kirsten.Duarte wint het duel, krijgt 120 ervaringspunten en steelt van photonman $568.


Ik ben weer terug :p
 

DeletedUser

pff je pakt ook wel de moeilijkste tegenstanders zeg, bravo!
Tegenwoordig is het niet knap meer om voor onder de 150xp te duelleren...
 

DeletedUser6244

pff je pakt ook wel de moeilijkste tegenstanders zeg, bravo!
Tegenwoordig is het niet knap meer om voor onder de 150xp te duelleren...

Lol ja, 1 bouwer en 1 met n Revolver No1 op lvl 80 :p

Ook mooi:
levvvie wint het duel en krijgt 672 ervaringspunten. ridder jesse heeft helaas geen contant geld dat levvvie kan stelen.
levvvie wint het duel, krijgt 519 ervaringspunten en steelt van Finlay $48.
levvvie wint het duel en krijgt 624 ervaringspunten. bigflash heeft helaas geen contant geld dat levvvie kan stelen.
Neelis valt flauw. levvvie wint het duel en krijgt 640 ervaringspunten. Neelis heeft helaas geen contant geld dat levvvie kan stelen.
levvvie wint het duel, krijgt 809 ervaringspunten en steelt van california007 $45.

overigens ook nog genoeg verloren, niet dat al m'n duels zo gaan :p
 

DeletedUser

Wel eens aan motivatie gedacht?

Deze waren gemiddeld het dubbele qua EXP hoor, maar dat geld lokte me om ze te slapen te leggen ;), en het level verschil + de schades zijn interessant... op mijn level zeker ;)

Dit is wel grappig (Lage motivatie echter:(

Levenspunten totaal

- 87 LP

Levenspunten totaal
- 538 LP

Kirsten.Duarte wint het duel, krijgt 33 ervaringspunten en steelt van jens de grote 1 $1351.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Unreal1970 wint het duel, krijgt 352 ervaringspunten en steelt van levvvie $461.
Unreal1970 wint het duel, krijgt 352 ervaringspunten en steelt van levvvie $723.

;)
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 50 LP


Levenspunten totaal
- 1363 LP


Kirsten.Duarte wint het duel en krijgt 78 ervaringspunten. Pimbolina heeft helaas geen contant geld dat Kirsten.Duarte kan stelen.



Zij is level 88, met duellevel 91... mijn motivatie is maar 20%, maar mijn level is level 45 met duellevel 69... dus tamelijk groot verschil, maar de schade liegt er niet om... en tevens ook mijn hoogste hit van 216(!) zit in dit duel. Op mijn profiel is hij openbaar op W1 ;)
 

DeletedUser2147

Zij is level 88, met duellevel 91...

Duidelijk dat die geen duel skills heeft en het haar ook niet interesseert ...
Moeten we nu proficiat zeggen of zo ? ;)
 

DeletedUser

Ik ben half bouwer, denbekker, maar never mind. Ik heb wel betere duels gevoerd dan deze ;)
 
Bovenaan