• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duels

DeletedUser13404

[report=3669407155c00a76d5]Duel: zezema vs my name no name[/report]
Huppie, 6500 ep + premie ;)
 

DeletedUser

Cake Apricot valt flauw. Finlay wint het duel, krijgt 3170 ervaringspunten en steelt $54 van Cake Apricot. Finlay krijgt een premie van $ 4.000.

Benieuwd welke 4000 het langs zal staan ..
 

DeletedUser13404

je zat even in stad en dacht hij heeft die allemaal mss over de vloer gehad en zo dacht ik het :p

Helaas heb ik het geld er niet voor xD


Cake Apricot valt flauw. Finlay wint het duel, krijgt 3170 ervaringspunten en steelt $54 van Cake Apricot. Finlay krijgt een premie van $ 4.000.

Benieuwd welke 4000 het langs zal staan ..

Als er een op mij stond, die natuurlijk :laugh:
 

DeletedUser1448

Duuurt lang :p straks sta ik al nr. 1 voor jij er bent :p

uhh ik verdien 10+ munten per dag zonder fg, dus binnen minder dan een maand kan ik reskillen :p
Maar das niet erg dat jij op 1 staat, dan ben ik diegene die je eraf gaat schoppen :D
 

DeletedUser3012

Wie zet steeds al die premies op verschillende spelers?

Altijd premies met 50 of 100* het normale level en met als reden 'Was ondeugend'. :huh:

Niet dat ik het erg vind (heb er al een zooi opgehaald) maar ik vraag me af wie dat doet. :p
 

DeletedUser3012

Meen je die? :o Haha, oké. :)

Krijg je dan per vakje wat je verkeerd opent een extra premie op je hoofd? Of is het eenmalig?
 

DeletedUser1448

elke keer :) Moet ik ook eens doen, premie is te laag want krijg geen aanvallen :p
 
Bovenaan