• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser

Neen.

Nuggets hebben altijd voordeel. Of wil je evenveel zonder betalen?
Is redelijk duidelijk dat jij er geen problemen mee hebt gwn omdat jij het het waard vind zoveel geld te spenderen aan een online spelletje.
Niet iedereen kan dit.
Innogames gaat veel spelers verliezen als ze zo voortdoen, mij inbegrepen...
 

DeletedUser

Is redelijk duidelijk dat jij er geen problemen mee hebt gwn omdat jij het het waard vind zoveel geld te spenderen aan een online spelletje.
Niet iedereen kan dit.
Innogames gaat veel spelers verliezen als ze zo voortdoen, mij inbegrepen...

Het is niet verplicht he. Ik heb ook 500k dollar geinvesteerd hoor (ik speel al 2.5 jaar).

Dus in totaal heb ik pakweg 150€ geinvesteerd over diezelfde periode. De eerste maanden heb ik zonder premium gespeeld. Nu vind ik dat persoonlijk niet zo erg veel. Ga eens WOW spelen, oid.

Afin, elk mag beslissen wat dit spel hem of haar waard is natuurlijk, maar als iemand er meer wil aan geven, so be it. Ik denk niet dat dit ten slechte van het spel is. Integendeel zelfs. Als er morgen te weinig mensen geld geven, dan stopt Inno er mee. Zeer simpel.
 

DeletedUser

Net 2 met staal versterkte kistjes gekocht voor $100.000

Wat zit erin ? : Schrootpistool $7000 i.w.
Edele soldaten broek 15120 i.w.


....:hmf: en ik ben ook al 250 uur aan het zoeken voor die 3e sleutel (kheb alles wat je er voor nodig hebt om hem te kunnen vinden)

:mad::mad: TW gunt mij het gewoon niet :mad:

Jeeej iemand gevonden met hetzelfde verhaal :p

Ik blijf het jammer vinden. Een aantal jaren geleden was The-West toch wel een van de leukere games. Sinds de komst van bepaalde wapens en items is het toch echt hard achteruit gegaan. Zeker als ze deze geintjes uithalen..
 

DeletedUser8307

Ik ben het ook niet eens met jullie allemaal. Ook ik heb al enkele kistjes gekocht waar zeer slechte dingen in zaten. In een houten kistje had ik bijvoorbeeld wel een "Scherpe Cavaleriesabel". Niet dat dit zo'n goed ding is, maar het is toch een goeie 6.000$ als inkoop.

Verder heb ik ook 1000$ betaald voor een bolletje wol, en ook 1000$ voor een sigaar, maar dat is het nu. Je bent niet verplicht om de gok te maken.

Doe je het toch, dan kies je het best voor die van 100.000$. Die prijs is redelijk, en de inhoud ervan ook, althans bij mij toch ..

Edit Hannes: Op wereld één heeft Sylvestor het wapen "Howdah Pistool gevonden". Schade is 100-200. Level vereist: 10. Bekijk z'n profiel maar eens ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6405

Ik had op w2 uit men buffalos zadeltas van 5000 een 3e sleutel !!!!

Als je interesse hebt , mail me je bod.
 

DeletedUser3185

kerstshoppen

Toch zie ik er ook een voordeel in voor spelers die geen nuggets kopen.
Er zal meer aanbod op de markt komen (inhoud kistjes) waardoor de prijs van bepaalde voorwerpen zal dalen omdat ze veelvuldig aangeboden worden.:cool:
 

DeletedUser

Ik ben het ook niet eens met jullie allemaal. Ook ik heb al enkele kistjes gekocht waar zeer slechte dingen in zaten. In een houten kistje had ik bijvoorbeeld wel een "Scherpe Cavaleriesabel". Niet dat dit zo'n goed ding is, maar het is toch een goeie 6.000$ als inkoop.

Verder heb ik ook 1000$ betaald voor een bolletje wol, en ook 1000$ voor een sigaar, maar dat is het nu. Je bent niet verplicht om de gok te maken.

Doe je het toch, dan kies je het best voor die van 100.000$. Die prijs is redelijk, en de inhoud ervan ook, althans bij mij toch ..

Edit Hannes: Op wereld één heeft Sylvestor het wapen "Howdah Pistool gevonden". Schade is 100-200. Level vereist: 10. Bekijk z'n profiel maar eens ...

Wtf, zo breng je het spel echt uit balans... Als een lvl 10 al het beste wapen kan dragen... :blink:
 

DeletedUser8307

@The-w: Inderdaad, wat mij betreft mogen ze erin zitten, maar wel NIET zo'n laag level. Daarbij is het wel niet verhandelbaar.
 

DeletedUser6244

Tegenhanger van de Gouden Tomahawk? Doet zelfde schade en zelfde level dus... :)
 

DeletedUser5512

pijnl00s zei:
vandaag kocht ik het beste pakje onder de boom.
dit kreeg ik .

generaal grants sabel

billys peacemaker

cochisis leren broek

george crooks soldaaatenbroek

geld opent alle deuren mensen :)

zelf net voor 5k een buffel vacht gekocht :/

zeg, er staat: koop de kerstelf om voor een ander cadeau, zou dat kunnen betekenen dat we sowieso een cadeau krijgen maar dat als je betaald een ander cadeau krijgt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

altijd leuk, maarja, 60 euro, voor 4 ingame spulletjes ?

Op oudere leeftijd zou ik het nog wel doen, maar, ik verdien nu gewoon ng niet genoeg geld, en al het geld dat ik had, hebk moete investere in kerstcadeaus voor familie :p
 

DeletedUser5512

altijd leuk, maarja, 60 euro, voor 4 ingame spulletjes ?

Op oudere leeftijd zou ik het nog wel doen, maar, ik verdien nu gewoon ng niet genoeg geld, en al het geld dat ik had, hebk moete investere in kerstcadeaus voor familie :p

stja ik doe het ook niet maar toch, de een betaald 60 euro voor mw3, de ander betaald 50 euro voor thewest. gamen is gewoon duur in deze samenleving :p
 

DeletedUser13404

:o:o 100-200 WTF
Als een lage level het had gevonden, was het spel voorgoed verpest geweest!!!!!! :mad::mad: WTF
Zijn ze labiel geworden ofzo die dev's??????
Waar slaat dit nu op?
 

DeletedUser

Ik heb die 3 goedkope dingen gekocht en alleen maar bucht... een boterkoek waarvan ik niet weet wat ik er mee moet doen.. er staat overigens nog een schrijffout bij die beschrijven, dus ik eis een 3e sleutel hiervoor ^^
 

DeletedUser8307

Misschien kunnen lagere levels hem niet verkrijgen. Ik weet het niet. Hij kan alleszins niet in een lagere level zijn handen terecht komen aangezien hij die niet kan kopen. ;)
 

DeletedUser

Een hamer krijgen als je de kist met zeldzame voorwerp opent is niet grappig :no:
 

DeletedUser

w7
haver 5k :
trofee 5k
bervevacht 1k
w8
lodenfiguur 1k
zwarte buffelriem 5k geen product!!!!!!!!!!'
zilver 5
w9
chocokoekje 5k
biefstuk 5k
ham 1k


ik wil me geld terug!
 
Bovenaan