• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser2665

Aangezien mijn vraag een beetje verloren is gegaan :)
Heeft iemand anders ook het probleem dat je geen dingen kunt aanklikken op de beta? (ik bedoel de sterren?) :hmf:

Op beta2 hetzelfde probleem en volgens de admin wordt eraan gewerkt.
 

DeletedUser7458

Ja ik vind het zeer humoristisch dat uitgerekend op de beta de Kerstmarkt niet kan worden uitgeprobeerd...... Ik kan hem wel openen maar geen pakje aanklikken en er schijnt idd aan gewerkt te worden. :laugh:
 

DeletedUser8307

geluk heeft hier niets mee te maken
dit is gewoon dooie mussen uitdelen!

Geluk heeft er alles mee te maken met de inhoud van een kistje. ;) Schaf die aan van 2.000.000$ en je bent wel zeker van een goede inhoud. :) (Of toch zo goed als) maar het is veel geld natuurlijk...
 

DeletedUser

Faalactie

Ik heb zelden zulk een slechte actie gezien.......

5k voor een kookpan :p

Nee, maar serieus....hoe komen ze aan die nuggetprijzen.........
 

DeletedUser

Ik heb zelden zulk een slechte actie gezien.......

5k voor een kookpan :p

Nee, maar serieus....hoe komen ze aan die nuggetprijzen.........

Ze hebben berekend hoeveel percentage winst dat iedere werknemer krijgt van innogames?
 

DeletedUser

ik vind wel dat het spel nu een gevaarlijk niveau heeft bereikt. als je wilt mee gaan met de top moet je gewoon betalen of wat denken ze dat iedereen 2mil gaat betalen voor die kistjes? met een gewoon account raak je nergens meer... en als je dan iets koopt met je hard verdiende centjes krijg je brol (ik toch).

leuk is anders
 

DeletedUser

ik vind wel dat het spel nu een gevaarlijk niveau heeft bereikt. als je wilt mee gaan met de top moet je gewoon betalen of wat denken ze dat iedereen 2mil gaat betalen voor die kistjes? met een gewoon account raak je nergens meer... en als je dan iets koopt met je hard verdiende centjes krijg je brol (ik toch).

leuk is anders

Klopt.....het had best gekund, maar dan voor redelijke bedragen.....dit gaat te ver......mensen die betalen ok....altijd handig die nuggets....maar dit spoort aan tot ongecontroleerd gedrag. Kinderen kunnen zich hierin verliezen.

Gewoon onverantwoord.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik moet toegeven, dat ik me bijna had laten vange, al een geluk was er iemand op de chat die me tegenhield :p

Zo'n super kistje leek me wel wat, voor 1000 nuggets, ik dacht oke, waarom eens niet 20 euro spenderen ?

Tot ik beseft: 20 euro betalen, voor een speciaal wapen ? Als het al een speciaal wapen is, dus, heb ik maar geen 20 euro betaald :p
 

DeletedUser

Klopt Alie.....goed dat je het niet gedaan hebt.

Ik hoop dat iedereen zo slim is om eerst goed na te denken wat je aan zo'n wapen hebt. Het is een speciaal wapen...en dan...ben je dan de koning?

Ik heb een klacht ingediend en hoop spoedig reactie te krijgen.
 

DeletedUser

Ze wisten dat op .NL maar 1 of 2 personen zijn met 2mil+ en nog voeren ze het uit ok dan de nuggets denken ze nu werkelijk dat kinderen of voor 95% van de volwassenen deze kisten gingen kopen? De enige dingen die qua prijs verhouding normaal is zijn die stalen kisten de rest is echt niet eens de moeite om te kopen!
 

DeletedUser

Ze wisten dat op .NL maar 1 of 2 personen zijn met 2mil+ en nog voeren ze het uit ok dan de nuggets denken ze nu werkelijk dat kinderen of voor 95% van de volwassenen deze kisten gingen kopen? De enige dingen die qua prijs verhouding normaal is zijn die stalen kisten de rest is echt niet eens de moeite om te kopen!

klopt gunsn, maar het gaat ook om de gedachte erachter.
 
Geluk heeft er alles mee te maken met de inhoud van een kistje. ;) Schaf die aan van 2.000.000$ en je bent wel zeker van een goede inhoud. :) (Of toch zo goed als) maar het is veel geld natuurlijk...

je zegt het zelf al
alleen het duurste kado is zeker
de rest is bagger
 

DeletedUser

Klopt Alie.....goed dat je het niet gedaan hebt.

Ik hoop dat iedereen zo slim is om eerst goed na te denken wat je aan zo'n wapen hebt. Het is een speciaal wapen...en dan...ben je dan de koning?

Ik heb een klacht ingediend en hoop spoedig reactie te krijgen.

ook al verlagen ze dan alle prijzen... ik heb al voor 200K en 200nuggets 6stalen kisten gekocht met inhoud prul items... :)
 
Bovenaan