• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gewoon in je eentje een groot fort veroveren. Volgens mij krijg je het geld wat de aanval heeft gekost+het geld wat de spelers die KO geschoten zijn hebben dus dan kan het met veel geluk (het geld van de verdediger in dit geval) best.
 

DeletedUser11612

Gewoon in je eentje een groot fort veroveren. Volgens mij krijg je het geld wat de aanval heeft gekost+het geld wat de spelers die KO geschoten zijn hebben dus dan kan het met veel geluk (het geld van de verdediger in dit geval) best.

Deze uitleg klopt ;)
 

DeletedUser

De rest is ook verbroken na vandaag
W4:

MoTTo town
Stadspunten: 646737
Fortpunten: 570200
Totaal aantal forten: 43
 

DeletedUser11612

Het is al terug hoger hoor :p

MoTTo town
Stadspunten: 652033
Fortpunten: 575106
Totaal aantal forten: 44
 

DeletedUser6004

Nieuw record:cool:
Bedrag gestort bij een buitenlandse bank: 76854:D

Was in een keer hé:laugh:
 

DeletedUser

Meeste aantal afgesloten opdrachten: 339 Hank Moody W2
Hmmm. als ik naar de sig van Hank Moody kijk dan staat daar toch echt dat hij maar 337 opdrachten heeft afgesloten.

Dat kan wel kloppen. 337 is het normale aantal opdrachten (voor werelden die alle opdrachten voor een speciaal jaargetijde gehad hebben). 338 kan je halen door Hernandos zwaard te vernietigen. En 339 is de opdracht zodra je 3 sleutels hebt.

img.php
 

DeletedUser13404

Hmmm. als ik naar de sig van Hank Moody kijk dan staat daar toch echt dat hij maar 337 opdrachten heeft afgesloten.

Dat kan wel kloppen. 337 is het normale aantal opdrachten (voor werelden die alle opdrachten voor een speciaal jaargetijde gehad hebben). 338 kan je halen door Hernandos zwaard te vernietigen. En 339 is de opdracht zodra je 3 sleutels hebt.

img.php



Euh? kan je het "vernietigen?"
 

DeletedUser13404

Waarom zou je hem in godsnaam willen vernietigen? Wat is daar nou weer het nut van?
 

DeletedUser1448

mss krijg je beter wapen als je hem vernietigd :D (maar dat denk ik niet xd)
 

DeletedUser7968

Wereld 3

[report=17663506acc9287e21]Duel: angelo1990 vs chaosrider[/report]


angelo1990 wint het duel, krijgt 1111 ervaringspunten en steelt van chaosrider $4.
 
Hmmm. als ik naar de sig van Hank Moody kijk dan staat daar toch echt dat hij maar 337 opdrachten heeft afgesloten.

Dat kan wel kloppen. 337 is het normale aantal opdrachten (voor werelden die alle opdrachten voor een speciaal jaargetijde gehad hebben). 338 kan je halen door Hernandos zwaard te vernietigen. En 339 is de opdracht zodra je 3 sleutels hebt.

img.php

Bij het nieuwe knopje "statistieken", rechtsonder met die beker erop, staat dat ik 339 opdrachten heb afgesloten. Aangezien dat er 2 meer zijn dan in mijn signature (handtekening), houd ik liever dat aantal aan.

Je kan het zo zien: ik heb vanaf de start van W2 alle opdrachten afgesloten, behalve die van Hernando's, omdat toen die opdracht bekend werd, ik al de verkeerde keuzes gemaakt had.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan