• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feestdagenset

DeletedUser

ik heb op w1 die wintersjaal maar t nut ervan is me volslagen onduidelijk. kan iemand me daar meer over vertellen?

Het was een item dat normaal gezien gewoon is toegevoegd als bv community wedstrijd reward. Zoals we nu de roze tutu hebben.
Inderdaad was hij door een bugje enkele dagen te vinden, ik heb er gelukkig ook 1 kunnen kopen, was wel 50 000$ bij mij :p
 

DeletedUser

de meeste mensen ;) niet alleen de schoolgaande jeugd hoor :) want de grote mensen willen naar mijn mening ook vakantie :)

lol, de meeste mensen hebben op pasen & paasmaandag vrijaf, maar geen 2 weken hoor...

we kunnen in belgie moeilijk de economie 2 weken laten stilliggen he... zou niet zo gezond zijn voor ons landje... :)
 

DeletedUser

lol, de meeste mensen hebben op pasen & paasmaandag vrijaf, maar geen 2 weken hoor...

we kunnen in belgie moeilijk de economie 2 weken laten stilliggen he... zou niet zo gezond zijn voor ons landje... :)

ik, mijn ouders en onze buren hebben 2 weken vrij, wij wonen nochtans in Belgie..
 

DeletedUser9257

lol, de meeste mensen hebben op pasen & paasmaandag vrijaf, maar geen 2 weken hoor...

we kunnen in belgie moeilijk de economie 2 weken laten stilliggen he... zou niet zo gezond zijn voor ons landje... :)

hug... ik heb 2 weken vrij en iedereen die ik ken
het is paasvakantie :huh:
 

DeletedUser

volgens mij zit het verschil in school. basisschool heeft het ongetwijfeld, en onderbouw van middelbaar misschien ook nog wel. (ik heb zelf geloof ik alleen het eerste jaar gehad) bovenbouw niet meer, maar wij nemen eerder zomervakantie. :)

dus helaas, ik zal nog 3 weekjes moeten wachten op vakantie ..

Het was een item dat normaal gezien gewoon is toegevoegd als bv community wedstrijd reward. Zoals we nu de roze tutu hebben.
Inderdaad was hij door een bugje enkele dagen te vinden, ik heb er gelukkig ook 1 kunnen kopen, was wel 50 000$ bij mij :p

hmm, 50.000 is niets als je het vergelijkt met die tutu ..
wel een beetje jammer dat niet iedereen hier kans op maakt, en heb je er misschien een screen van? heb hem nog nooit gezien geloof ik :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13404

Ik wil even mededelen dat ALLE schoolgaande jeugd nl. kleuter, lager, middelbaar etc... Hier in Belgie 2 weken vakantie hebben :D !!
 

DeletedUser14112

Ik wil even mededelen dat ALLE schoolgaande jeugd nl. kleuter, lager, middelbaar etc... Hier in Belgie 2 weken vakantie hebben :D !!

Off-topic?;)

Ag.., arme wij.... Veel van ons (waaronder ik) moeten het met 1 week nien..:(
 

DeletedUser8307

aanpassing
de meeste mensen met kinderen hebben 2 weken vrij

Ik weet niet wat jij hier zit te zeggen maar er klopt niks van hoor. De meesten hebben wel enkele dagen vrij, maar zeker geen 2 weken.

En dit gaat over de "Feestdagset", laten we maar terug on-topic gaan? :p
 

DeletedUser

Ik weet niet wat jij hier zit te zeggen maar er klopt niks van hoor. De meesten hebben wel enkele dagen vrij, maar zeker geen 2 weken.

En dit gaat over de "Feestdagset", laten we maar terug on-topic gaan? :p

ik heb het over belgie hannes ;)
nl is anders ;)
 

DeletedUser

Ik ben wel benieuwd wat het met Pasen wordt, met de roze tutu zal ik mijn garderobe niet kunnen uitbreiden dus zal het hopelijk een leuk nieuw item worden:D
 

DeletedUser5512

Ik ben wel benieuwd wat het met Pasen wordt, met de roze tutu zal ik mijn garderobe niet kunnen uitbreiden dus zal het hopelijk een leuk nieuw item worden:D

let op die enorme kennis van het spel jongens -,-

uiteraard gewoon hetzelfde als vorig jaar, rotte eieren als duelwapen
 

DeletedUser13623

let op die enorme kennis van het spel jongens -,-

uiteraard gewoon hetzelfde als vorig jaar, rotte eieren als duelwapen

Mss moet jij het woord hatelijk eens opzoeken in het woordenboek? In ieder geval komt jouw opmerking, mij zeer onsympathiek over.
 
Bovenaan