• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feestdagenset

DeletedUser

Ik heb alles behalve deze slee :'(

Jammer dat hij niet veilbaar is :p.
 

DeletedUser3753

Ik heb alles behalve deze slee :'(

Jammer dat hij niet veilbaar is :p.

eigenlijk wel leuk dat hij niet veilbaar is, anders heeft straks iedereen de slee als die persoon de slee wlt hebben.
nu moet je er zelf tenminste nog wat aan gedaan hebben.
 

DeletedUser13259

eigenlijk wel leuk dat hij niet veilbaar is, anders heeft straks iedereen de slee als die persoon de slee wlt hebben.
nu moet je er zelf tenminste nog wat aan gedaan hebben.

Ik offer m'n skivakantie er niet voor op hoor.
 

DeletedUser5695

ik heb op w1 die wintersjaal maar t nut ervan is me volslagen onduidelijk. kan iemand me daar meer over vertellen?
 

DeletedUser

ikmis er nog 3 sneeuw pop, rotte eieren en raket:(, maar raket en rotte eieren komen binnenkort, en ik kan ze nu halen :p
 

DeletedUser

ik heb op w1 die wintersjaal maar t nut ervan is me volslagen onduidelijk. kan iemand me daar meer over vertellen?

Bij mijn weten zat er een bug in dat product. Het zou dus niet mogelijk geweest moeten zijn om hem te vinden, maar degene die hem hebben, hebben gewoon geluk gehad.

Ik heb er op eentje op de kop kunnen tikken voor minder dan $10.000 (prijs zit niet meer zo goed in het geheugen. Weet alleen dat het niet veel was). De marktwaarde is nu wel zo hoog dat er veel geld voor wordt geboden en het een echt collector item is. Degene die hem willen, kunnen het namelijk niet krijgen. Misschien dat hij volgend jaar eens wordt toegevoegd, maar daar kan je nog lang over discussiëren.
 

DeletedUser5695

oh ofwel t is wat de gek er voor geeft en dus alleen waardevol wat dollars betreft niet qua nut.
 

DeletedUser10983

volgens mij niet :D maar wil het even weten waneer want heb vorig jaar derest gedaan moet alleen nog die eieren maar ik ga niet elke dag tussen opdrachten lopen kijken ;)
 

DeletedUser

weet iemand wanneer het dit jaar pasen is ??
Ik wil deze keer die rotte eieren.. :D:D
 
Bovenaan