• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Reputatie voor nl

Moet er een reputatiesysteem zijn op het forum

  • Ja

    Stemmen: 50 72,5%
  • Nee

    Stemmen: 19 27,5%

  • Totaal aantal stemmers
    69
  • Enquête gesloten .

DeletedUser12695

Ja Dat klopt. Maar meestal geven mensen snel negatieve reputatie aan die-hards spammers;)
 

DeletedUser

Dan zou ik maar zorgen dat je niet vervelend doet :laugh:
anders geef ik je - reputatie:razz:

Off-topic:

maar dan geef ik jou min reputatie.


On-topic:

maar dit idee word toch niet doorgespoeld naar .net, dus hoe word er dan bepaald of dit erbij komt?
 

DeletedUser

Off-topic:

maar dan geef ik jou min reputatie.


On-topic:

maar dit idee word toch niet doorgespoeld naar .net, dus hoe word er dan bepaald of dit erbij komt?

Waarom zou het doorgespeeld moeten worden naar .net als het daar al bestaat en het een bovendien een forum functie betreft? :p
 

DeletedUser

Waarom zou het doorgespeeld moeten worden naar .net als het daar al bestaat en het een bovendien een forum functie betreft? :p

???, ami lees mijn post nog eens :p, ik vraag precies hetzelfde, wie gaat dit dan invoeren, marco, simmies, girafi, rene, svcinc??? wie o wie:unsure:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

???, ami lees mijn post nog eens :p, ik vraag precies hetzelfde, wie gaat dit dan invoeren, marco, simmies, girafi, rene, svcinc??? wie o wie:unsure:

Marco is de beheerder van dit forum. Hij kan dit soort opties aan of uit zetten ;)
 

DeletedUser12695

deze server werkt op vbulletin en je kan niet zomaar de bestanden aanpassen maar gelukkig heeft vbulletin de software maar dit heeft ook beperkingen

dus het is niet zo dat je reputatie krijgt voor ik weet niet wat het moet dus wel degelijk binnen een richtlijn zijn
http://www.vbulletin.com/docs/html/reputation

Als het kan op .net kan het ook op .nl Ik denk dat het gewoon een kwestie van aanzetten is :p Maar met hoeveel stemmen/procenten gaat het door? Of ligt dat alleen aan Marco als die in een goede bui is?
 

DeletedUser1053

Als het kan op .net kan het ook op .nl Ik denk dat het gewoon een kwestie van aanzetten is :p Maar met hoeveel stemmen/procenten gaat het door? Of ligt dat alleen aan Marco als die in een goede bui is?

We wachten gewoon even de uitslag af en overleggen het aan de hand daarvan op het teamforum denk ik.
 

DeletedUser

Bijna 3/4 van de stemmen :D

Ik vraag me af wat er allemaal op dat "teamforum" staat.
 

DeletedUser

Bijna 3/4 van de stemmen :D

Ik vraag me af wat er allemaal op dat "teamforum" staat.

Wie deze week de frikandellen bakt, wie het bier inslaat, allerlei zeer belangrijke en vertrouwelijke dingen :p

Het gaat door bij een ruime meerderheid en na een goede discussie binnen het team.
De ene verandering is ingrijpender dan de ander.
Deze is op zich niet heel belangrijk, dus je hoeft ook geen 80% van de stemmen voor te hebben.
 

DeletedUser8003

dus als ik het goed begrijp zal het misschien worden ingevoerd? :huh:

zoja: :up:
 

DeletedUser

Wie deze week de frikandellen bakt, wie het bier inslaat, allerlei zeer belangrijke en vertrouwelijke dingen :p

Het gaat door bij een ruime meerderheid en na een goede discussie binnen het team.
De ene verandering is ingrijpender dan de ander.
Deze is op zich niet heel belangrijk, dus je hoeft ook geen 80% van de stemmen voor te hebben.


Niet misschien, het gaat door! :p
 

DeletedUser12695

Wie deze week de frikandellen bakt, wie het bier inslaat, allerlei zeer belangrijke en vertrouwelijke dingen :p

Hmm wel goed bier enzo?

Het gaat door bij een ruime meerderheid en na een goede discussie binnen het team.
De ene verandering is ingrijpender dan de ander.
Deze is op zich niet heel belangrijk, dus je hoeft ook geen 80% van de stemmen voor te hebben.

Ik hoor een aanpassing aankomen, zou echt wel super zijn...


ff mijn spam lied voorbereiden "spaspaspaspááááááááááám!" :laugh:
nee grapje :p

Nou berijd je dan alvast maar voor op vele rode blokjes :")
 

DeletedUser

Wie deze week de frikandellen bakt, wie het bier inslaat, allerlei zeer belangrijke en vertrouwelijke dingen :p

Het gaat door bij een ruime meerderheid en na een goede discussie binnen het team.
De ene verandering is ingrijpender dan de ander.
Deze is op zich niet heel belangrijk, dus je hoeft ook geen 80% van de stemmen voor te hebben.

gaaat het nu nog over het topic over de meeste stemmen over wie het bier haalt :p

btw alleen marco admin and hoodoo kunnen dit activeren :)
 
Bovenaan