• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Veldslagen (2)

  • Topicstarter Deleted User - 308552
  • Startdatum

Moet dit idee er komen?

  • Ja

    Stemmen: 38 77,6%
  • Nee

    Stemmen: 11 22,4%

  • Totaal aantal stemmers
    49
  • Enquête gesloten .

DeletedUser12538


veldsglag.png
?
 

DeletedUser

Dat is wel een goed idee ^^^
Alleen zou ik dat tekentje in het midden weghalen en er wat meer soldaatjes bij zetten.
 

Deleted User - 308552

Ik had het anders bedacht, twee kampen met een bonus en verder bosjes en/of heuvels met een bonus.
 

DeletedUser

meestal is die tijd rond 20:00

hoe wil je alle spelers over alle werelden dlaten meedoen?

want alel ewerelden moeten gescheiden blijven, dat is het idee

mij lijkt dat je best even online komt voor een veldslag:hmf:


Even ontopic:

miss kun je wat meer dingen in de map zetten, zoals een boom waar je achter kan schuilen of een rivier/meer waar je 2x zo langzaam in bent
 

Deleted User - 308552

miss kun je wat meer dingen in de map zetten, zoals een boom waar je achter kan schuilen of een rivier/meer waar je 2x zo langzaam in bent

Ik zat te denken aan:
1 beekje (1 blokje breed, met een negatieve verdedigingsbonus.
ongeveer 5 bosjes (van meerder blokjes, met een verdedigings- en aanvalsbonus)
2 kampen, een van elke partij, met een bonus.

Ik denk dat er niet nog meer 'schuilplaatsen' in moeten...
 

DeletedUser

Ik heb dit gemaakt. 2 Kampen met een grote bonus voor de spelers van wie het kamp is. 2 bossen met een redelijke bonus. Een 2 aanvalsmuren die een bonus hebben die iets groter dan de bosjes is. Als speler van de rode kant heb je sowieso aan je eigen kant een kleine bonus. Aan de andere kant heb je geen bonus maar een (hoe noem je dat? minbonus ofzo?).


Idee 2:

De kaart is bijna hetzelfde als de kaart hierboven. Het enige verschil is dat er geen aanval muren zijn maar 2 bruggen. Op de bruggen krijg je geen bonus maar een (hoe noem je dat? minbonus ofzo?). Je kan alleen naar de overkant via de bruggen. Als je allebei de bruggen bezet heb kan je op deze manier de vijand insluiten.

 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 308552

Ik denk dat we beter iets van ruïnes kunnen maken in plaats van muurtjes, maar verder vind ik het goed.
 

DeletedUser

De ruïnes komen er aan!

Edit:

Bij de ruines heb je een even grote bonus als bij de muur. Let op! Je hebt alleen maar bonus in de ruines aan je eigen kant.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Een bonus in de min is (als je het letterlijk opvat :p) een malus (zie: bonus (goed), malus (slecht)).
Anders heb je het over een negatieve bonus (net als in negatieve groei, wanneer je krimpt :p)
 

Deleted User - 308552

Een bonus in de min is (als je het letterlijk opvat :p) een malus (zie: bonus (goed), malus (slecht)).
Anders heb je het over een negatieve bonus (net als in negatieve groei, wanneer je krimpt :p)

Zeurpiet :p Maar je hebt natuurlijk wel gelijk, het is een negatieve bonus :hmf:


Bij de ruines heb je een even grote bonus als bij de muur. Let op! Je hebt alleen maar bonus in de ruines aan je eigen kant.

Hoezo alleen aan je eigen kant?
 

DeletedUser

arendsoog, sorry dat ik effe mijn eigen idee voorstel, maar wil jij ook zo'n map maken voor mijn idee ?
de eisen staan daar ;).
 

DeletedUser

Lijkt mij niet eerlijk om het altijd rond dezelfde tijd te doen. Natuurlijk is het handig om het op de tijden te doen wanneer de meeste spelers online zijn. Maar het lijkt mij beter om af te wissellen voor die spelers die dan niet kunnen (hoor ik zelf niet bij maar ik weet van anderen dat ze nooit op fortgevechten rond die tijd komen). ik zou zeggen 60% tussen 20 en 21 uur, en de rest op willekeurige tijden maar niet midden in de nacht want dan komt toch niemand.
ook lijkt het me goed de dagen af te wisselen (ene keer op een maandag, volgende keer op een vrijdag enz.)
 
Bovenaan