• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht Ridge Fortress

DeletedUser9519

Morgen wordt Ridge Fortress aangevallen, ik roep jullie op om te verdedigen! Wheat Ridge is mijn eer en trots op andere werelden en kom dus verdedigen. Het is om 21:55 zondag 13 juni.
 

DeletedUser

Hadden jullie niet zo dom geweest om ons Fort Mitos aan te vallen, dan waren wij bereid geweest te helpen...

Dat Fort verliezen jullie sowieso omdat REVOLA nu een fortBG vormt met Sonuwe-The undertaker-arizona...

Wel grappig... ;D

Sonuwe enzo zitten op TA te zagen dat wij zoveel BG's hebben :D
we zijn nog geen fortgevecht verder en ze halen al versterking van REVOLA ( Atlantis KS )

Een stad die zich om de haverklap bij andere steden aansluit, en om de haverklap van naam veranderd omdat ze er meer voordeel uit zouden kunnen halen..


fortwestern --> atlantid ks --> REVOLA (deze laatste vind ik nog het slechts :D )


groeten Don
 

DeletedUser11811

daar is hij weer, meneer commentaar zonder hij van iets af weet

ten eerste is het niet REVOLA maar REVOLVA

ten tweede, we zijn al heel lang bezig met die gesprekken, nog voor dat fort zelfs maar in gang gestoken was.
Maarja, we sluiten dan ook niet allemaal een deal af in een half uurtje hé, er zijn sommige steden die duidelijke afspraken maken en die daar wat over discussiëren :rolleyes:

en wat betreft je vraag Kars, wij zullen je dus ook niet kunnen helpen ;)
 

DeletedUser

daar is hij weer, meneer commentaar zonder hij van iets af weet

ten eerste is het niet REVOLA maar REVOLVA

ten tweede, we zijn al heel lang bezig met die gesprekken, nog voor dat fort zelfs maar in gang gestoken was.

Waar maak jij je nu eigenlijk druk om, als je nu een letter fout schrijft in een naam.. En dan weet je van niets af? Je hebt wel zeer graag op alles commentaar.

Maarja, we sluiten dan ook niet allemaal een deal af in een half uurtje hé, er zijn sommige steden die duidelijke afspraken maken en die daar wat over discussiëren :rolleyes:

en wat betreft je vraag Kars, wij zullen je dus ook niet kunnen helpen ;)

Is dat nu een bewering dat wij dat niet zouden doen? Over de TA groep is heel lang gediscussieerd, en heeft lang geduurd voor deze eindelijk is gevormd. Ook maken wij duidelijke afspraken :rolleyes:
 

DeletedUser11811

Is dat nu een bewering dat wij dat niet zouden doen? Over de TA groep is heel lang gediscussieerd, en heeft lang geduurd voor deze eindelijk is gevormd. Ook maken wij duidelijke afspraken :rolleyes:

dit heb ik toch helemaal niet gezegd, zie jij dat ergens staan dan mss?
ik heb gewoon een hekel aan mensen die zich altijd met ons bemoeien als ze niets van de zaken afweten, en dan heb ik het niet tegen jouw davies ;)

en laten we weer on topic blijven, ik wou gewoon eens reageren op dat bericht van don p, er moet weer geen eindeloze discussie van komen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10652

Wat zijn jullie lief voor elkaar op de zondag morgen:rolleyes:
Misschien gewoon zeggen:
De beste zullen winnen.?

En de beste, die zijn er nog lang niet.

Maar ik weet wel wie het worden.:p
 

DeletedUser

Ik kom jullie helpen Kars, maar meer omdat ik anti SUA ben dan pro wheat ridge ;)
 

DeletedUser

Ik kom gezellig aanvallen. Zien of ik weer wat kan raken deze keer. :)
 

DeletedUser

Ik zal er zeker zijn,

1. Tegenwerken tegen Arizona-SONUWE-Undertaker-Revolva
2. Hopelijk terug zoveel lekkere exp als vorige keer

Al snap ik natuurlijk hun positie tussen de allianties niet goed, beetje dom volgens mij maar goed. Met zoveel waren ze nu ook weer niet aanwezig :p
Waarom zou ik niet gaan verdedigen? :p
 

DeletedUser385

zal ik komen helpen, want het is ver, als ik kom wil ik wel soldaten rank

zeg het maar:)

ben puur lp, dus mooi schild
 

DeletedUser

Volgens mij snappen al deze mensen de bedoeling niet van REVOLVA-THE UNDERTAKER- Arizona- SONUWE. En snap al helemaal niet waarom jullie nu in 1x gaan zeuren omdat er 1 bij is. Jullie hebben de hele wereld als BG geen wonder dat hun dan ook wat er bij zoeken. Van de top 15 steden zijn er 10 van jullie 1 neutraal en die andere 4 zijn wij.. Hoe durf je dan nog dit te zeggen!

Maar goed ik weet zeker dat we met deze 4 groepen heel sterk zijn en ga de basispunten dan ook ff uitleggen

- Wij streven niet naar Massa-BG's, maar naar goede, ervaring en actieve mensen, In onze ogen hebben deze steden DE besten leden. Hierdoor zou de communicatie beter zijn en doen alleen de beste mensen mee die ook nog eens goed luisteren in fortgevechten

Dat is het voornaamlijkste punt, En als ik eerlijk mag zijn is dat hele stedenverbond gewoon een teken van zwakte. Ze kunnen niet fatsoenlijk een leuke wereld opbouwen en zijn allemaal bang hun eigen forten te verliezen.
Daarom verdienen JUIST deze steden respect en niet hoe jullie het nu behandelen.

Wat wil je nou liever een wereld die al beslist is of keihard tegen elkaar knokken? uit de reacties maak ik in ieder geval op dat jullie gewoon alle forten in bezit hebben en er totaal geen tegenstand is!
 

DeletedUser

we moeten wel knokken maar uiteindelijk zal de groep van 4 ook groter worden een dan zijn het uiteindelijk 2 groepen en de rest blijft achter maar een ding wat maakt het uit of het 10 of 4 steden zijn 10 steden meet 500 mensen van level 30 zijn niks vergeleken 4 steden met 200 mensen van level 60...:rolleyes:
 

DeletedUser

we moeten wel knokken maar uiteindelijk zal de groep van 4 ook groter worden een dan zijn het uiteindelijk 2 groepen en de rest blijft achter maar een ding wat maakt het uit of het 10 of 4 steden zijn 10 steden meet 500 mensen van level 30 zijn niks vergeleken 4 steden met 200 mensen van level 60...:rolleyes:

Niet groter, maar wel beter kwa goede leden, Massa BG is niet de oplossing organisatie dat is het. Als je dat goed kunt en waar ik bij hun in vertrouw komt alles goed. ( Ik kies altijd de kant waar ik het me het beste in kan vinden! )
 

DeletedUser

maarja een ding het is een spel je moet er plezier in houden.

Idd, Wij hebben wel plezier emt die 4 steden, maar als die 20 steden winnen wat dan? tegen elkaar knokken? NEE, Die zijn bang hun forten te verliezen. Dus dan maar vredig naast elkaar leven:rolleyes:
 

DeletedUser

er kunnen toch geen 20 steden in een fort en wat dan krijgen ze ruzie gaan ze uit elkaar en dan overheersen jullie met jullie 4 steden en tja ik ben nog steeds in mijn eentje :p
 

DeletedUser385

lol

das waar maar dat is ook op w1

maarja, ik doe gewoon mee aan fortgevechten voor en tegen iedereen:)
 

DeletedUser

er kunnen toch geen 20 steden in een fort en wat dan krijgen ze ruzie gaan ze uit elkaar en dan overheersen jullie met jullie 4 steden en tja ik ben nog steeds in mijn eentje :p

20 steden hoeven toch neit in 1 fort :rolleyes:. Het doel van deze domme actie is om elkaar te beschermen. Ze willen niet dat hun forten worden aangevallen. DIt ligt puur aan de leiding. Ze hebben geen ballen!

Misschien willen de leden dit wel, maar die hebben niet veel in te brengen
 
Bovenaan