• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Belle Starrs Deringer

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Stuur anders ingame iedereen een telegram met de juiste voorwaarden. Dan weten we in ieder geval zeker dat iedereen de Deringer straks heeft en dat het niet meer bijzonder is. :cool:
 

DeletedUser

Het is toegestaan over dingen te praten die al op de Nederlandse servers zijn ingevoerd, maar niet over zaken die enkel op Beta/.de/.net enzo er zijn.

EDIT: Leones, doe jij iets anders dan de hele dag dit forum refreshen zodat je mij te snel af kunt zijn?

En dit is niet echt iets geheims verklappen, aangezien het hele verhaal lezen hier je het ook verklapt, dit is alleen voor mensen die daar geen zin in hebben handig.
 

DeletedUser

Ach op de beta valt het ook al letterlijk te lezen :) Maar hoe komt het nu eigenlijk dat men wist dat het Donderdag 10 uur was? Ik kan me niet voorstellen dat een speler daar zomaar zelf opkomt. Of was er soms een tip die naar 10 u verwees?
 

DeletedUser

Ach op de beta valt het ook al letterlijk te lezen :) Maar hoe komt het nu eigenlijk dat men wist dat het Donderdag 10 uur was? Ik kan me niet voorstellen dat een speler daar zomaar zelf opkomt. Of was er soms een tip die naar 10 u verwees?


in het begin van dit topic staat dat er namelijk wat 'getwittert' zou zijn ;)
 

DeletedUser

Hmm Ik heb niet alles gelezen maar de voorwaarden zijn dus wel heeeel simpel:s?
 

DeletedUser

Als lid van stef zijn team zou jij toch de voorwaarden moeten weten :o

Heb ik jou in dit topic niet al eens gewezen op dat je ook gewoon je mond dicht kan houden? Wij doen het voor de lol en hielden met wat dingen rekening. Wij dachten er alleen ook nog bij dat je 2 opdrachten afgesloten moest hebben. Maar dat blijkt niet zo te zijn.

Dus ga lekker andere mensen afzeiken ofzo:o
 

DeletedUser

Heb ik jou in dit topic niet al eens gewezen op dat je ook gewoon je mond dicht kan houden? Wij doen het voor de lol en hielden met wat dingen rekening. Wij dachten er alleen ook nog bij dat je 2 opdrachten afgesloten moest hebben. Maar dat blijkt niet zo te zijn.

Dus ga lekker andere mensen afzeiken ofzo:o

stef de killer vandaag om 11:56 uur
Treinstation hoefde niet :)
Vond het wel soft hoor veel te easy!
Dit was dus de 2de methode waar ik het over had :)
Die was juist de 2de methode was moeilijker maar wel logischer.

Dan heeft hij je dus niet "de 2e methode gegeven :o"
Nuja moeilijk is het idd niet, topic kan verwijderd ofzo worden.
 

DeletedUser

Heb ik jou in dit topic niet al eens gewezen op dat je ook gewoon je mond dicht kan houden? Wij doen het voor de lol en hielden met wat dingen rekening. Wij dachten er alleen ook nog bij dat je 2 opdrachten afgesloten moest hebben. Maar dat blijkt niet zo te zijn.

Dus ga lekker andere mensen afzeiken ofzo:o

Ik ben het wel met Yarn eens. Stef heeft de deringer op wereld 2 dus dan zou jij het toch ook moeten weten of aan hem kunnen vragen.
 

DeletedUser

Ik ben het wel met Yarn eens. Stef heeft de deringer op wereld 2 dus dan zou jij het toch ook moeten weten of aan hem kunnen vragen.

Ik wist het ook al;) Ik had vanochtend al een berichtje maar dat zag ik na mijn post. Dat betekent dus niet dat hij mij af mag gaan zeiken


Enne voor de mierenneukers: hier kreeg ik het berichtje:

stef de killer vandaag om 10:36 uur

yarn zei:
stef de killer vandaag om 11:56 uur
Treinstation hoefde niet
Vond het wel soft hoor veel te easy!
Dit was dus de 2de methode waar ik het over had
Die was juist de 2de methode was moeilijker maar wel logischer.
Dan heeft hij je dus niet "de 2e methode gegeven "
Nuja moeilijk is het idd niet, topic kan verwijderd ofzo worden.

Het zou fijn zijn als je mijn reacties wel blijft lezen voor iets te antwoorden;) Ik zei dus al dat we met meerdere dingen rekening hielden. We hadden dus meerder mogelijkheden en ik ging eigenlijk vooral van de moeilijkere uit.
 

DeletedUser

Jammer dat met zulke quests niet rekening wordt gehouden, met mensen die werken, of is dat vreemd als je werk voor je centen?
Ik zal dus moeten wachten totdat ik vakantie heb, helaas.
:(
 

DeletedUser

Ik ga het wapen ook proberen te halen. Voldoe aan alle voorwaarde alleen lees het nu pas. Moet dus weer een week gaan wachten. :(
En voor de mensen die uitzoeken hoe je deze wapens krijgt: Op naar de volgende(doe maar Ike's army revolver, die vind ik wel leuk:D)
 

DeletedUser

Hier het begin:
2qa4ow7.jpg

Billy is dus de nicht van Maria? Ik dacht toch echt dat het een man is, maar blijkbaar dus niet :confused:

Ze mogen nog wel wat aan de vertalingen gaan doen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan