• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duel Toernooi 130+ Uitslagen

DeletedUser

Ah, oke. Dat maakt het uiteraard anders. Maar toch, het gaat zoals het moet gaan. Volgende keer beter. Mij lijkt een groter toernooi ook leuker.

Is 7th Army nu door? Of heb ik al een 'ticket to the final'?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Oke. Verhaal gebeurd voor mij. Veel risico genomen met de duelinstellingen want ik moest heel dik winnen, wilde ik doorgaan. Is niet gelukt.

Levenspunten totaal
- 745 LP Levenspunten totaal
- 561 LP

Karthan overwint het duel, krijgt 0 ervaringspunten en steelt van freewilly $42.
 

DeletedUser

Ik wil opheldering van 7th army, anders zal de finale tussen Karthan en HAXIMO gaan. Laten we zeggen dat 7th vanavond de tijd nog heeft.
 

DeletedUser

dan loop ik maar weer eens naar the east...
maar dit is de laatste poging die ik doe om te duelleren tegen hem


-------------------------------------------
7th VS tibaut
ik ben nu wel gewonnen en tibaut heeft mijn ander bericht van gistermiddag nog niet gelezen en of hij mij nog gaat aanvallen weet ik niet :(


ik maak geen nieuw bericht om dit te melden want dan heb ik gelijk al mijn 3de waarschuwing op zak
en ik ben maar ongeveer 2 weken actief op het forum...
zo krijgen ze de forum activiteit echt niet omhoog :p
(hopelijk is dit ook geen waarschuwing)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Goed, dan ben jij bij deze door, ik ga niet achter Tibaut aanrennen.

Halve finales

-Karthan vs Freewilly
-Haximo vs 7th army


En beetje opschieten s.v.p
 

DeletedUser

7th army, morgen vroeg 9:12 ben ik wakker. Val me dan aan oke? of ik jou, zodat we deze zaterdag sowieso weten wie doorgaat.
 

DeletedUser

zaterdag kun je me aanvallen, aangezien je nu weg bent en ik vandaag op school zat :)
dan val ik je daarna wel aan
 

DeletedUser

HAXIMO VS 7th army

Levenspunten totaal
- 187 LP
Levenspunten totaal
- 965 LP
7th army overwint het duel, krijgt 383 ervaringspunten en steelt van HAXIMO $144.
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 1035 LP
Levenspunten totaal
- 336 LP
7th army valt flauw. Stealther overwint het duel en krijgt 326 ervaringspunten. 7th army heeft helaas geen contant geld dat Stealther kan stelen

hij viel mi aan dus ik kan HAXIMO 2 dagen niet aanvallen
 

DeletedUser

Nee, daar schiet je geen fluit mee op. Ik wilde alleen even gelijk krijgen. :p
 

DeletedUser

Goed, vandaag een 2e duel anders ga ik weer rigoureuze maatregelen treffen :rolleyes:
 

DeletedUser

Jezus hoe moeilijk is het nou om niet flauw te gaan???

n0ddy valt flauw. 7th army overwint het duel, krijgt 404 ervaringspunten en steelt van n0ddy $146.

het blijkt toch moeilijker te zijn dan je dacht he :p
sorry hiervoor, het was niet de bedoeling om je KO te schieten alleen maar om ervaring te krijgen

HAWIMO ligt nog KO vandaar...
 

DeletedUser

Waar haal jij in Gods naam het lef vandaan :confused:?

Het maakt me geen zak uit dat Haximo flauw ligt, vind je het gek dat je zo vaak flauw valt, je gaat toch geen anderen mensen duelleren als je dagen achter ligt met het toernooi zeg!
 
Bovenaan