• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

waarschijnlijk iets dom maar schiet mij ineens te binnen: ze zeggen in die tekst toch iets over handlangers niet ? je moet als je zeer laag van level bent toch een opdracht afsluiten tegen een kleine en grote handlanger niet ? misschien moet je die laten flauwvallen voor die opdracht te krijgen ???
 

DeletedUser

volgens mij niet. Ik heb die volgens mij laten flauwvallen maar niet gekregen.
 

DeletedUser

waarschijnlijk iets dom maar schiet mij ineens te binnen: ze zeggen in die tekst toch iets over handlangers niet ? je moet als je zeer laag van level bent toch een opdracht afsluiten tegen een kleine en grote handlanger niet ? misschien moet je die laten flauwvallen voor die opdracht te krijgen ???

Lool

De kans dat dat waarheidsgetrouw is lijkt mij tussen de 0,001% en 0,01% liggen.
 

DeletedUser

In de voorgaande opdrachten heb je met een bende een trein overval gedaan. Als de buit binnen is moet je eerst een bende lid verslaan, zodat de buit nog maar met zijn vieren gedeeld hoeft te worden. Vervolgens gaan er twee leden weg en blijf je met de leider over. In de laatste opdracht - waarbij je sleutel 2 krijgt mits je voor het vraagteken kiest - moet je de bende leider verslaan om er met zijn deel van door te gaan.

Na alles nog eens hebben te overlopen viel mijn oog op deze post.
Zou dit gedeelte dat GreatRene hier poste niet kunnen slaan op dit gedeelte van het verhaaltje:

Toen Jack de laatste vijand neerschoot, merkte hij dat hij alleen was overgebleven. Al zijn handlangers waren doodgeschoten. Jack nam de buit van zijn vrienden en ging op weg naar huis.


vond het nogal veel gelijkenissen vertonen.
 

DeletedUser

Na alles nog eens hebben te overlopen viel mijn oog op deze post.
Zou dit gedeelte dat GreatRene hier poste niet kunnen slaan op dit gedeelte van het verhaaltje:

Toen Jack de laatste vijand neerschoot, merkte hij dat hij alleen was overgebleven. Al zijn handlangers waren doodgeschoten. Jack nam de buit van zijn vrienden en ging op weg naar huis.


vond het nogal veel gelijkenissen vertonen.

Kan wel kloppen alleen worden ze daar om andere reden neer gesloten.
Maar er zit inderdaad wel een grote gelijkenis in ja.
 

DeletedUser

er zitten valse aanwijzingen tussen, misschien dat hij bedoeld dat een paar dingen TEGENOVERGESTELD betekenen, dat hij dus niet aan de veldslag had deelgenomen is ook mogelijk, dat wil zeggen dat de andere groepen elkaar dood vochten, en hun groep de lijken besteelden, en een arbeid ligt daar dicht bij in de buurt misschien "lijken bestelen" :cool:
 

DeletedUser1053

Na alles nog eens hebben te overlopen viel mijn oog op deze post.
Zou dit gedeelte dat GreatRene hier poste niet kunnen slaan op dit gedeelte van het verhaaltje:

Toen Jack de laatste vijand neerschoot, merkte hij dat hij alleen was overgebleven. Al zijn handlangers waren doodgeschoten. Jack nam de buit van zijn vrienden en ging op weg naar huis.


vond het nogal veel gelijkenissen vertonen.

Ze waren bij de rooftocht in totaal met zijn vijven. Twee daarvan moet je er neer schieten, de andere twee blijven naast jezelf dus gewoon leven.
 

DeletedUser

Elk van de bandieten vulde een zak vol dollarbiljetten en ze gingen terug naar hun schuilplaats.

misschien moet je veel geld hebben en dan schatten zoeken ???

een zak vol, hoeveel zou dat zijn, 1000$
 

DeletedUser

ik ben een beetje dom misschien , maar heeft de gene die dit topic starte al de derde sleutel???
ik ben er al lang naar op zoek en heb nog niets nieuws hier in dit topic gelezen
wat ik nog niet geprobeerd heb. er zijn duizenden combinaties mogelijk.
de enigste manier om er achter te komen is.... 1*** stom toeval.
2***of als een developer iets los laat en het verschijnd ergens op internet. net als hernandows zwaard dat is ook uitgelekt enkel en alleen om dat het iemand
(engelse speler) het opgepikt heeft van you tube.

m.v.g. pierre1

ps: wel tof dat dit topic nog bestaad ik heb hem twee keerproberen te starten maar werd steeds gewist door de moderators.
 

DeletedUser

ik ben een beetje dom misschien , maar heeft de gene die dit topic starte al de derde sleutel???
ik ben er al lang naar op zoek en heb nog niets nieuws hier in dit topic gelezen
wat ik nog niet geprobeerd heb. er zijn duizenden combinaties mogelijk.
de enigste manier om er achter te komen is.... 1*** stom toeval.
2***of als een developer iets los laat en het verschijnd ergens op internet. net als hernandows zwaard dat is ook uitgelekt enkel en alleen om dat het iemand
(engelse speler) het opgepikt heeft van you tube.

m.v.g. pierre1

ps: wel tof dat dit topic nog bestaad ik heb hem twee keerproberen te starten maar werd steeds gewist door de moderators.

Neen, niemand heeft 'm momenteel...
 

DeletedUser5512

dat vind ik nou net zo vreemd want er zijn wel 200 duizend spelers over de hele wereld en niet een van die spelers heeft hem terwijl het toch makelijker moest zijn dan hernando's zwaard

duh hernando's zwaard zou nooit iemand opgekomen zijn om dat alles te doen, gewoon door een dev is dat te weten gekomen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

dat vind ik nou net zo vreemd want er zijn wel 200 duizend spelers over de hele wereld en niet een van die spelers heeft hem terwijl het toch makelijker moest zijn dan hernando's zwaard

Idd; ik dacht ook eerst dat de derde sleutel gewoon nog niet gevonden kon worden, maar ondertussen heeft Eiswiesel gezegd dat dat wel is...
Waar kan je dat spelersaantal zien trouwens? :)

Btw: Allen's Pepperbox is ook gevonden onlangs, op de Tsjechische W2, geen idee hoe spijtig genoeg:

sviticipepr.jpg
 

DeletedUser

Idd; ik dacht ook eerst dat de derde sleutel gewoon nog niet gevonden kon worden, maar ondertussen heeft Eiswiesel gezegd dat dat wel is...
Waar kan je dat spelersaantal zien trouwens? :)

Btw: Allen's Pepperbox is ook gevonden onlangs, op de Tsjechische W2, geen idee hoe spijtig genoeg:

sviticipepr.jpg

Hij/Zij is maar level 49 :eek:

Dus hoog moet je in ieder geval niet zijn om deze te krijgen. Tenzij hij/zij hem heeft via een hack, maar dat weet ik niet.
Dat wapen heeft ongeveer dezelfde waardes als nat's machete.
 

DeletedUser

Ik denk dat die ook via een fortgevecht is verkregen :)

Lvl is te laag voor de sleutels.

Dat vermoed ik ook, als het al legaal is... :)

Een mod van .cz zei dat de speler het ofwel gevonden heeft (en dat betwijfelde die mod sterk), of dat het verkregen is met de admintool, illegaal dus, zoals bij Younger's Revolver op de Zweedse W2 toen...
 

DeletedUser1053

Als je alleen over blijft in een fortgevecht van een hoofdfort, kun je dat wapen volgens mij wel vinden. :)
 
Bovenaan