• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

die kan je niet vinden aangezien er een limiet van max 3300$ verkoopwaarde wordt aangehouden.

Maar Nat's machete heeft een verkoopwaarde van 3375. Heeft premium eigelijk ook invloed op de waarde van voorwerpen die je vind bij fortgevechten?

Op het duitse of engelse forum heb ik een keer gelezen dat je voorwerpen kan vinden tot rond 3600 verkoopwaarde.
 

DeletedUser

Hier worden een aantal dingen verward. Het wapen op de zweedse server betrof Young's Revolver. Deze was verkregen door een hack/misbruik van rechten. Deze persoon is geband. Dit heeft 100% zeker weten niets te maken met de sleutels.

Grz,
Calvino

Younger's Revolver trouwens. :)

Maar Nat's machete heeft een verkoopwaarde van 3375. Heeft premium eigelijk ook invloed op de waarde van voorwerpen die je vind bij fortgevechten?

Op het duitse of engelse forum heb ik een keer gelezen dat je voorwerpen kan vinden tot rond 3600 verkoopwaarde.

Dat van de premium vraag ik me ook af... :)
 

DeletedUser5512

zei Eiswiesel niet dat het maxium inkoopwaarde dat je kan vinden met PA en avonturieren bonus $7185 is?
 

DeletedUser

Younger's Revolver trouwens. :)



Dat van de premium vraag ik me ook af... :)


De naam van de file is inderdaad smith_younger.png
Maar op weststats staat hij als Young's Revolver.

Wat mij betreft raken we trouwens wel een beetje offtopic.
Kunnen we weer terug naar de sleutels met de discussie?
 

DeletedUser

De naam van de file is inderdaad smith_younger.png
Maar op weststats staat hij als Young's Revolver.

Wat mij betreft raken we trouwens wel een beetje offtopic.
Kunnen we weer terug naar de sleutels met de discussie?

Klopt, ik weet ook niet waarom ze die fout daar zo lang laten staan...


Eiswiesel heeft al verklaard dat de derde sleutel nu al verkrijgbaar is, zonder dat je de eerste en tweede nodig hebt btw.
 

DeletedUser

kan iemand gwn de tekst eens posten van hoe je die tweede sleutel krijgt!
daar zit het antwoord wel ergens in denk ik :D
 
Opdrachttekst denk ik dat hij bedoelt ;)

Zou inderdaad wel handig zijn.


Ik ben trouwens bezig met zoeken, maar tot nu toe nog niks vruchtbaars gevonden :(
 

DeletedUser

idd die opdrachttekst ;)

Dit is zeer moeilijk te achterhalen, want wanneer je de opdracht afsluit verdwijnt de stip op de kaart. Dus zo kan je hem niet meer zien.

Je kan hem alleen nog krijgen door iemand die hem nog gaat afsluiten.
 

DeletedUser1053

Ik heb hem vanmiddag afgesloten, meteen een screen gemaakt want de opdrachten verdwijnen inderdaad nadat de laatste van de reeks afgesloten is.

sleutel2.png



In de voorgaande opdrachten heb je met een bende een trein overval gedaan. Als de buit binnen is moet je eerst een bende lid verslaan, zodat de buit nog maar met zijn vieren gedeeld hoeft te worden. Vervolgens gaan er twee leden weg en blijf je met de leider over. In de laatste opdracht - waarbij je sleutel 2 krijgt mits je voor het vraagteken kiest - moet je de bende leider verslaan om er met zijn deel van door te gaan. Veel speciaals zit er eigenlijk niet in de afsluit tekst en over de sleutel wordt geen woord gezegd.
 

DeletedUser1668

misschien is die stonechain/talisman wel nodig om de 3e sleutel te vinden? (schiet me ineens door het hoofd dat er ook nog geen duidelijke betekenis was van dat ding :p)
 

DeletedUser8962

misschien is die stonechain/talisman wel nodig om de 3e sleutel te vinden? (schiet me ineens door het hoofd dat er ook nog geen duidelijke betekenis was van dat ding :p)

ik denk het niet want de stonechain en de talisman zitten al veel langer in het spel dan de 3e sleutel. maar misschien klopt het wel.
 

DeletedUser

kan je de opdrachten niet terug bekijken via het javascript?
vroeg ik me gewoon even af.
 

DeletedUser

ik verwacht van niet, anders zou iedereen gewoon in het cache geheugen van the-west kunnen kijken en zou je dus ook naar andere spelers kunnen kijken.. :o

even kijken wat hun hebben gedaan, en dan zo allerlei dingen ervan overnemen.


*edit* blijkbaar kan je wel bij het cache geheugen komen, maar dit is van een halve dag.
dus hier zal je niets aan hebben :(
 

DeletedUser

Ik heb even getest van de soldatenserie waar ik zit op w6.

Dat is nl. bij het maisveld, op w3 zit ik al verder met die reeks, maar kon het deel van het maisveld nietmeer zien.
Als ik echter het javascript invoerde ging het wel..

javascript:AjaxWindow.show('quest',{quest_id:1314},'1314');
 
Je kan die opdrachten allemaal terugkijken via het javascript.

Moet je wel de quest id weten :p

En voordat mensen het zich gaan afvragen: De opdracht voor sleutel 3 kan je op deze manier niet zien. Omdat je daarvoor aan iets speciaals moet voldoen voordat ie verschijnt.
 

DeletedUser1053

Volgens mij verschijnen bepaalde opdrachten wel en bepaalde weer niet. De kunstroof kan ik bijvoorbeeld ook niet bekijken voordat ik hem afgesloten heb.
 
Bovenaan