• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duels

DeletedUser

Geen treffer
Levenspunten totaal
- 715 LP
srebbo overwint het duel en krijgt 405 ervaringspunten. Angus2 heeft helaas geen contant geld dat srebbo kan stelen.

Ik hou van mijn hoogwwardige schofield :D

Krijg je nog meer tactiek van :p
 

DeletedUser

Geen treffer
Levenspunten totaal
- 715 LP
srebbo overwint het duel en krijgt 405 ervaringspunten. Angus2 heeft helaas geen contant geld dat srebbo kan stelen.

Ik hou van mijn hoogwwardige schofield :D

O wanneer kom je weer langs? :D:D
 

DeletedUser

Duel: oli4g vs srebbo vandaag om 11:31 uur
Duel: kaka55 vs srebbo vandaag om 09:52 uur

Levenspunten totaal
- 719 LP
Levenspunten totaal
- 939 LP
srebbo overwint het duel, krijgt 470 ervaringspunten en steelt van kaka55 $109.

Levenspunten totaal
- 276 LP
Levenspunten totaal
- 808 LP
srebbo overwint het duel, krijgt 344 ervaringspunten en steelt van oli4g $161.

Snelle exp op zo'n korte tijd :)
 

DeletedUser

wanneer verzamel jij eens moed srebbo en val je mij een keer aan?

Ok, ik zal je eens aanvallen. Ik heb de afgelopen week een paar keer mensen aangevallen en ik verlies meestal dik. In de verdediging win ik van veel man en in de aanval van bijna niemand en dat heeft een makkelijke oorzaak -> Ik heb bijna geen imago en veel tactiek :eek:

Want in tegenstelling tot jou wil ik geen goede duellant zijn, die gratis exp is gewoon makkelijk om te stijgen :)
 

DeletedUser1963

wacht daar wel even mee tot ik mijn verdedigingskleding aan heb. ik ben nu namelijk Darkrevo aan het duelleren. vanavond kan je me wel aanvallen
 

DeletedUser

wacht daar wel even mee tot ik mijn verdedigingskleding aan heb. ik ben nu namelijk Darkrevo aan het duelleren. vanavond kan je me wel aanvallen

Ik had bijna geen lp meer na die 2 duels deze ochtend dus ik heb sowieso pas deze avond terug volle levenspunten :)
 

DeletedUser1963

phoe dat was net aan :):eek:

Levenspunten totaal
- 201 LP
Levenspunten totaal
- 206 LP
Neelis overwint het duel en krijgt 379 ervaringspunten. Darkrevo heeft helaas geen contant geld dat Neelis kan stelen.
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 534 LP
Levenspunten totaal
- 869 LP
srebbo overwint het duel, krijgt 493 ervaringspunten en steelt van this19 $254.


Ik ben niet echt slecht in de aanval :)
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 534 LP
Levenspunten totaal
- 869 LP
srebbo overwint het duel, krijgt 493 ervaringspunten en steelt van this19 $254.


Ik ben niet echt slecht in de aanval :)

Of this19 is slecht in de verdediging ;)
 

DeletedUser

Of this19 is slecht in de verdediging ;)

Hij heeft hoge reflex en weerstand, geen tactiek en is dus even sterk in verdediging als aanval, dat is het geval bij elke slagkrachter denk ik ;)

Jij bent ook even sterk in verdediging als in de aanval denk ik :)
 

DeletedUser

Nee joh elke slagduellist is sterker in de aanval als in de verdediging. Aanval kan ik 23 imago extra opbrengen aan kleren, en maar 8 tactiek. Wat mij tactiek en imago zijn zonder bonus is een geheim ;)
 

DeletedUser

Nee joh elke slagduellist is sterker in de aanval als in de verdediging. Aanval kan ik 23 imago extra opbrengen aan kleren, en maar 8 tactiek. Wat mij tactiek en imago zijn zonder bonus is een geheim ;)

Ik heb zo'n vermoeden dat ik het ongeveer wel weet... ;)
 
Bovenaan