• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grappige Telegrammen

DeletedUser

Nou, lekker welkom is dat :mad:

Funjini vandaag om 13:12 uur
Is m'n kamer al klaar ? Verwacht zijden lakens, teakhouten interieur en 2 gewillige dienstmeisjes. Ben er over 24 uur.

pOON vandaag om 13:19 uur
over 24 uur zijn de 2 gewillige dienstmeisjes natuurlijk afgelikte boterhammetjes geworden he, en er zitten dan vlekken in de zijden lakens, maar t teakhout is prima in orde hoor :p
 

DeletedUser

Nou, lekker welkom is dat :mad:

Funjini vandaag om 13:12 uur
Is m'n kamer al klaar ? Verwacht zijden lakens, teakhouten interieur en 2 gewillige dienstmeisjes. Ben er over 24 uur.

pOON vandaag om 13:19 uur
over 24 uur zijn de 2 gewillige dienstmeisjes natuurlijk afgelikte boterhammetjes geworden he, en er zitten dan vlekken in de zijden lakens, maar t teakhout is prima in orde hoor :p

Hahah dat is toch jammer he van die dienstmeisjes :D
 

DeletedUser3378

Van onder naar boven lezen

magix wark op 10-10-09 om 15:47 uur
homo
Bux op 10-10-09 om 15:14 uur
Nee
magix wark op 10-10-09 om 13:22 uur
eey Bux

mag ik in je stad als ie af


magixs

ps
 

DeletedUser

Van onder naar boven lezen

magix wark op 10-10-09 om 15:47 uur
homo
Bux op 10-10-09 om 15:14 uur
Nee
magix wark op 10-10-09 om 13:22 uur
eey Bux

mag ik in je stad als ie af


magixs

ps

old-skool :)
heb je hem aangegeven?
 

DeletedUser3378

Nee niet aangegeven :rolleyes:, Klein jongetje die het woordje 'Homo' net kan typen.
 

DeletedUser123

sijmenrijks vandaag om 13:34 uur
later.
Stealther op 19-10-09 om 17:10 uur
nee.
sijmenrijks op 19-10-09 om 15:30 uur
ik wil bij je fort.
 

DeletedUser5695

******* vandaag om 10:10 uur
Beste pOON,

Ik kreeg te horen dat wij, Up-Rising, Labbabs fort XX moeten meehelpen verdedigen.

Ik doe mee, op voorwaarde dat ik wel zo'n sterretje achter mijn naam krijg zodat ik in ieder geval meedoe met het fortgevecht aangezien ik vorige keer niet eens mee mocht doen en toen moest ik ook een uur lopen.

Mvg,
*******



(voor degene die de grap niet snapt: ik heb de aanval ingezet ;)
 

DeletedUser

******* vandaag om 10:10 uur
Beste pOON,

Ik kreeg te horen dat wij, Up-Rising, Labbabs fort XX moeten meehelpen verdedigen.

Ik doe mee, op voorwaarde dat ik wel zo'n sterretje achter mijn naam krijg zodat ik in ieder geval meedoe met het fortgevecht aangezien ik vorige keer niet eens mee mocht doen en toen moest ik ook een uur lopen.

Mvg,
*******




(voor degene die de grap niet snapt: ik heb de aanval ingezet ;)

Maar hij weet wel dat hij moet verdedigen. Daar gaat het om:D
 

DeletedUser5695

Dusss.......

Kloonn vandaag om 13:34 uur
dankje, succes verder

pOON vandaag om 13:28 uur
ik had al een waarschuwing gekregen over je en dit doet alleen maar onze vermoedens bevestigen dat je hier in de stad gekomen bent in de hoop om stadsoprichter (je bent ook net iets te happig)te worden en de boel hier te verzieken /over te nemen. Helaas kunnen we je niet vertrouwen en ben ik genoodzaakt je weer uit onze stad te ontslaan.

veel succes elders...

Kloonn vandaag om 13:23 uur
Overweeg je woorden nog eens. Ik kan het bewijzen!

pOON vandaag om 13:20 uur
nee is nee

Kloonn vandaag om 13:18 uur
Het is in vertrouwde handen, velen hebben ervaring met mij en het is altijd goedgegaan. En trouwens, het duurt minder dan 10 dagen. Je zult zien: je gaat er op vooruit en nooit op achteruit!

pOON vandaag om 13:16 uur
sorry ik ga je geen stadsoprichter maken


Kloonn vandaag om 13:12 uur
Ik zie dat jullie fort nog niet helemaal af is. Ik wil daar graag verandering in maken, maar daarvoor heb ik wel jouw medewerking voor nodig: ik heb wel scheepsbellen, munitie en houtplanken, maar daarmee houdt het een eind op. Ik heb wel vrienden die stadsloos zijn en vele andere producten verzamelen voor forten, maar geen fort hebben. Deze willen ongetwijfeld meehelpen te storten. Ook heb ik vrienden die topbouwers zijn en goedkoop kunnen uitbouwen, zoals je al wist. Ik kan ervoor zorgen dat het fort volgende week af is als ik daarvoor jouw medewerking krijg: daarvoor heb ik rechten nodig die ik nu niet heb en dat is stadsoprichter. Het hoeft maar tot volgende week te duren. Als ik stadsoprichter ben kan ik gemakkelijker onnodige producten verwijderen en ruimte maken voor nodige producten en tevens kan ik dan mijn vrienden uitnodigen en weer kicken en weer nieuwe uitnodigen, want deze stad heeft nog slechts plaats voor 10 personen en ik heb meer dan 10 vrienden. Dit zal de bouw een enorm tempo geven zal ik je verzekeren. Ik heb zo vele forten opgebouwd en goede relaties opgebouwd. Ik verwacht je reactie.

Groeten en alvast bedankt,

Kloonn
 

DeletedUser

Dusss.......

Kloonn vandaag om 13:34 uur
dankje, succes verder

pOON vandaag om 13:28 uur
ik had al een waarschuwing gekregen over je en dit doet alleen maar onze vermoedens bevestigen dat je hier in de stad gekomen bent in de hoop om stadsoprichter (je bent ook net iets te happig)te worden en de boel hier te verzieken /over te nemen. Helaas kunnen we je niet vertrouwen en ben ik genoodzaakt je weer uit onze stad te ontslaan.

veel succes elders...

Kloonn vandaag om 13:23 uur
Overweeg je woorden nog eens. Ik kan het bewijzen!

pOON vandaag om 13:20 uur
nee is nee

Kloonn vandaag om 13:18 uur
Het is in vertrouwde handen, velen hebben ervaring met mij en het is altijd goedgegaan. En trouwens, het duurt minder dan 10 dagen. Je zult zien: je gaat er op vooruit en nooit op achteruit!

pOON vandaag om 13:16 uur
sorry ik ga je geen stadsoprichter maken


Kloonn vandaag om 13:12 uur
Ik zie dat jullie fort nog niet helemaal af is. Ik wil daar graag verandering in maken, maar daarvoor heb ik wel jouw medewerking voor nodig: ik heb wel scheepsbellen, munitie en houtplanken, maar daarmee houdt het een eind op. Ik heb wel vrienden die stadsloos zijn en vele andere producten verzamelen voor forten, maar geen fort hebben. Deze willen ongetwijfeld meehelpen te storten. Ook heb ik vrienden die topbouwers zijn en goedkoop kunnen uitbouwen, zoals je al wist. Ik kan ervoor zorgen dat het fort volgende week af is als ik daarvoor jouw medewerking krijg: daarvoor heb ik rechten nodig die ik nu niet heb en dat is stadsoprichter. Het hoeft maar tot volgende week te duren. Als ik stadsoprichter ben kan ik gemakkelijker onnodige producten verwijderen en ruimte maken voor nodige producten en tevens kan ik dan mijn vrienden uitnodigen en weer kicken en weer nieuwe uitnodigen, want deze stad heeft nog slechts plaats voor 10 personen en ik heb meer dan 10 vrienden. Dit zal de bouw een enorm tempo geven zal ik je verzekeren. Ik heb zo vele forten opgebouwd en goede relaties opgebouwd. Ik verwacht je reactie.

Groeten en alvast bedankt,

Kloonn

waa wat een amateur :D mij lukte het wel een stad over te nemen :p alleen was de leider niet zo slim als p00n:o
 
waa wat een amateur :D mij lukte het wel een stad over te nemen :p alleen was de leider niet zo slim als p00n:o

En daar ben je trots op? Denk niet dat je dat in dank afgenomen gaat worden.. :rolleyes:

Ik ben in verschillende stadjes stadsoprichter (of stadsoprichter geweest). Ben nou op wereld 3 bezig om een stadje te helpen uitbouwen en te zorgen dat het forum wat uitgebreider werd. Heb stadsoprichter rechten gekregen, maar daar ga ik zuinig mee om. Vertrouwen is leuk om te krijgen, spring er dan ook zuinig mee om. Ben je eenmaal het vertrouwen van anderen kwijt, gaat het verschrikkelijk lastig om dat weer terug te krijgen. Als je het al terug krijgt.
 

DeletedUser1053

En daar ben je trots op? Denk niet dat je dat in dank afgenomen gaat worden.. :rolleyes:

Ik ben in verschillende stadjes stadsoprichter (of stadsoprichter geweest). Ben nou op wereld 3 bezig om een stadje te helpen uitbouwen en te zorgen dat het forum wat uitgebreider werd. Heb stadsoprichter rechten gekregen, maar daar ga ik zuinig mee om. Vertrouwen is leuk om te krijgen, spring er dan ook zuinig mee om. Ben je eenmaal het vertrouwen van anderen kwijt, gaat het verschrikkelijk lastig om dat weer terug te krijgen. Als je het al terug krijgt.

Je kunt er een ander inderdaad veel ellende mee bezorgen. Bovendien is je naam dan ook gelijk voor altijd vervuild. Dat vind ik een stadje in ieder geval niet waard, maar (helaas) zijn er toch mensen die er anders over denken.
 

DeletedUser5695

zo is er nu een vsw feral city (zonder t streepje) incluus comleet overgenomen/gejat stadsprofiel (idem voor vsw sneaker) -> blijkbaar niks aan te doen?. Heel treurig dat spelers zich daarmee bezig houden, helaas moet ik constateren dat kloonn en ook bazzen spelers zijn die uit het xx kamp komen en al eerder wel "succesvol" zijn geweest in steden "kapen".Heel jammer want ik weet zeker dat er genoeg xx mensen zijn die t spelletje wel op een faire manier willen spelen. Jammer dat er altijd wel een paar rotte appels zijn die het schijnbaar leuk vinden om te proberen de boel zo veel mogelijk te verzieken :(
 

DeletedUser

Ja, spelverziekers :(
Van mij hebben jullie toestemming hem voortaan elke dag 5 keer te laten flauwvallen :)

In principe kunnen ze natuurlijk zo een nieuw account starten, en niemand die weet wie dat eigenlijk is :(
 
Bovenaan