• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Poll: Wereld1 samengevat

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Reds, hij is goed, hij is vriendelijk en hij is de enige uit je poll die geen moderator is :D
 

DeletedUser

Ze zijn allemaal de beste, maar op een andere manier. Werker is ook de beste, maar in iets anders. De nummer 1 bouwen is de beste, de nummer 1 van elke andere vaardigheid ook. Er is dus eigenlijk géén nummer 1, of iedereen is een nummer 1, op zijn/haar eigen manier. Hier valt dus eigenlijk niet op te stemmen :rolleyes:
 

DeletedUser

:rolleyes:alweer een poll over wat de beste speler is.... stop daar eens mee wordt toch weer onzin...

mrja ik kan het niet laten dus toch stemmen :D was wel een moeilijke keuze want reds is een aardige speler syrnia ook (reserved valt sowieso af sorry :p) en karthan is in mijn ogen de sterkste duelant.
aangezien ik het meest van dueleren hou krijgt karthan mijn stem
 

DeletedUser1053

Er wordt hier gevraagd naar de beste speler, ik neem aan dat dit dan van arbeiden en duelleren is. Daarom heb ik voor karthan gestemd, aangezien hij in duelleren en arbeiden aan de top staat. Reds kan het meeste ervaring binnen halen, maar in duelleren is hij weer niet zo goed.

Verder is deze vraagstelling ook wat vaag, zoals al gezegd kun je honderden dingen verstaan onder de beste speler.
 

DeletedUser

hoezo wordt dit ruzie.

Omdat dalijk DCman met zijn beledigingen-kistje komt aanhuppelen en dan weer mensen aan komen huppelen die dáártegen zijn en uiteindelijk gaat het weer om flauwvallen en slaappillen. Net zoals al die andere 10 topics met 'wie is de beste....?'
 

DeletedUser5740

Omdat dalijk DCman met zijn beledigingen-kistje komt aanhuppelen en dan weer mensen aan komen huppelen die dáártegen zijn en uiteindelijk gaat het weer om flauwvallen en slaappillen. Net zoals al die andere 10 topics met 'wie is de beste....?'

Maar dit gaat alleen over de top 4 en daar staat DCman niet in naar mijn weten.
 

DeletedUser7247

Reds vind ik de beste ervaring-speler. Aangezien hij het slim speelt zodat hij treinen kan beroven.

Reserved vind ik de 2de sterkste ervaring-speler, maar aangezien hij het zo slim speelde dat hij bijna elk duel wint, vind ik hem ook een hele goede speler. (even goed als Reds dus)

Karthan vind ik een goede ervaring-speler, zeker niet de beste, maar hij kan zo goed dueleren dat hij makkelijk meer exp kan hebben dan Resje of Reds. Hij is mijn voorbeeld (Funjini is dat trouwens ook).

Syrniachick vind ik een juist-niet-de-beste-ervaring-speler op w1. Hij heeft het ook slim gespeeld doordat hij zoveel tactiek heeft. Hij heeft er minder dan Resje, zodat hij meer aangevallen wordt, maar juist genoeg om praktisch elk duel te winnen. Een andere topspeler dus.


Dit is mijn mening en ik zal ook geen stem uitbrengen.
 

DeletedUser

Misschien best W1 aan de titel toevoegen, aangezien op W2 enkel Reds bekend is (voor mij toch), en "beste" vervangen door "populairste". :rolleyes:
 

DeletedUser

Het kan mij persoonlijk niet schelen wat jullie van mij vinden, of ik nu de beste duellant ben, de beste speler of voor mijn part de meest ergerlijke speler aller tijden. Al die polls over beste dit en dat mogen voor mijn part dus ook stoppen, want je kan het altijd op twee manieren bekijken; of je bekijkt het objectief volgens één criterium, en dan is er telkens maar één (in dit geval heeft de pollmaker blijkbaar de ranking van ervaring op W1 gebruikt, en dan zou Reds momenteel winnen); of je bekijkt het subjectief en dan heeft iedereen toch andere criteria voor zichzelf. Daar dan één lijn in trekken wordt niet alleen moeilijk, maar ook overbodig, aangezien je appelen met peren vergelijkt.


Reds, hij is goed, hij is vriendelijk en hij is de enige uit je poll die geen moderator is :D

Redsie!! geen mod aan de macht!

Maar één ding moet me toch wel van het hart; waarom maken er zoveel spelers het onderscheid tussen 'moderators' en 'gewone spelers'? Geef ons dan meteen een ratel en een melaatsenbordje en gooi ons allemaal apart op een verlaten eilandje. Wij spelen het spel net op dezelfde manier als iedereen, alleen nemen wij daarnaast nog enkele extra taken op.

PS: ik heb dus niet gestemd.
 

DeletedUser

tsjaa dat is vreemd maar dat is nou eenmaal zo, al moderator heb je toch en macht functie en dat is toch anders.
 

DeletedUser

Er moet een extra optie komen namelijk
"jezelf"
waarom moet het altijd van die hogere rang spelers zijn
is dit om te slijmen ofzo ???
 

DeletedUser

Ik ga hier onpartijdig blijven, het is onmogelijk om uit te maken wie de "beste" speler is, iedereen heeft z'n eigen goede vaardigheden, dat is het juist wat the west en tribal wars zo van elkaar schijdt
 

DeletedUser

Besten lezers...

Ik heb me een beetje balachelijk gedragen..
De reden was dat ik mijn ADHD pilletjes was vergeten toen in een weekendje naar mijn oma ging.
Het spijt me naar dcman, en anderen die ik beledicht heb.
Verder moet je me ingame maar eens dueleren kijken of ik een "noob" ben want ik durf te wedden dat 9/10 het niet durfen.
Verder is fcutrecht nogsteeds de besten.

Groeten bux


de laatste zin klopt niet maar ja. :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan