• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

zoek funtie

DeletedUser

mijn probleem:
ik zou graag willen dat als je op ranglijst drukt en dan op vaardigheden dat je dan ook een zoekmachine hebt.
is het mischien niet handig dat je kan opzoeken bijvoorbeeld:
je wil in het bouw team van de stad maar kan niet en wil weten hoeveel lvl hoger de laagste van het bouw team zit.
dus ik zou graag hebben dat er ook een zoekfunctie komt bij vaardigheden.
dit is een voorbeeld bedenk maar door!
hier graag reactie op.
 

Deleted User - 486404

Ik vind dit een slecht idee! Zou kun je zien welke vaardigheden de persoon heeft waarmee je wilt duelleren. Zo kies je enkel de mensen eruit die weinig vaardigheidspunten op de vaardigheden die nodig zijn voor duels. Want nu kan een arbeider nog ongemerkt wat vaardigheidspunten inzetten op duelvaardigheden maar als mensen dat kunnen opzoeken... Nee lijkt mij geen goed idee...
 

DeletedUser

Dat gaan ze nooit doen. Het is nét de bedoeling dat je NIET kan zien hoeveel iemand heeft op die duel-vaardigheden. Anders zou het wel heel makkelijk worden om te duelleren.
 

DeletedUser

dan maak je van duelleren toch een uitzondering maar ik zou het handig vinden je ziet nu alleeng maar de 1 top 10 waarom is ie er dan ik bedoel
 

Deleted User - 486404

De eerste 15 laten ze zien om je te situeren in de ranglijst. Of je bij diegene bent die de bepaalde vaardigheid veel hebben ontwikkeld of je je ergens onderaan bevind bij diegene die die vaardigheid helemaal niet (zo goed) hebben ontwikkeld. Geloof me, op sommige sta je beter niet. Als je op de ranglijst staat van beste bouwen of repareren dan weet de rest ongeveer dat je niet zo goed bent in het duelleren omdat je (bijna) al je vaardigheidspunten op die bewuste vaardigheid inzet.
 
Bovenaan