• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zilveren/gouden arbeiden

o/

Dit is geen vraag, maar uitleg :o

Deze informatie komt uit een interview met Joony uit de Duitse tw-times, pagina 11.

Zilveren arbeiden veranderen 's nachts, het is echter niet precies bekend wanneer, en blijven dan 24u lang gelden. Wanneer er eentje eindigt, zal de volgende komen.

Gouden arbeiden veranderen wanneer er eentje afloopt. Wanneer er eentje afloopt hangt af van hoe vaak die arbeid is gedaan, het is dus theoretisch gezien mogelijk dat een arbeid oneindig lang goud blijft, wanneer niemand die arbeid doet. Een kortere arbeidsduur zorgt er voor dat de arbeid vaker gedaan kan worden voordat de bonus verdwijnt. Hoe vaak dat precies is, is ook niet bekend.

Veel plezier met deze info :D
 

DeletedUser1448

Ik vermoedde al dat het zo is. Op elite beta veranderen de gouden arbeiden echt nooit. Dus nu weet ik waarom. Wel vervelend eigenlijk
 

DeletedUser4007

weer een coma die wat vertelt

liever dat een dev het zegt
hecht ik toch veel meer waarde aan:cool:
 

DeletedUser

weer een coma die wat vertelt

liever dat een dev het zegt
hecht ik toch veel meer waarde aan:cool:

Joony is de Lead-CM, zeg maar de voorzitter van de vergadering van Community Managers :p Als Joony iets zegt, kun je ervan uitgaan dat het klopt. Die zekerheid is vrijwel net zo groot als wanneer een dev het zegt. ;)
 

DeletedUser8307

weer een coma die wat vertelt

liever dat een dev het zegt
hecht ik toch veel meer waarde aan:cool:

Je bent nooit verplicht om het te geloven. Een beetje een trieste reactie, dit. ;) Wanneer een communitymanager zulks zegt, denk ik wel dat je het mag aannemen, neen? :)

En bedankt Leones om dit te vermelden! Is wel handig! :D
 

DeletedUser4007

Je bent nooit verplicht om het te geloven. Een beetje een trieste reactie, dit. ;) Wanneer een communitymanager zulks zegt, denk ik wel dat je het mag aannemen, neen? :)


een coma zegt wat en dan is het een absolute waarheid???

dan mag ik triest zijn
maar jij bent dan wel heel erg stom:laugh:
 

DeletedUser8307

een coma zegt wat en dan is het een absolute waarheid???

dan mag ik triest zijn
maar jij bent dan wel heel erg stom:laugh:

Wanneer hij iets zegt over het spel, en het is geen één april, dan mag je 't wel geloven. En dankje voor het uitschelden! (Deed ik niet bij jou btw!:))

nee ben liever triest omdat ik een mening heb:cool:

Ik zei niet dat je triest bent, maar dat het maar een trieste reactie was. :)
 
Bovenaan