• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Yellow City zoekt nieuwe bewoners

DeletedUser

Hallo allemaal,

Ik ben Atrend en enkele weken terug heb ik Yellow City gemaakt. Ik heb er lang alleen in gewerkt om enkele gebouwen uit te bouwen, maar nu is het tijd wat andere mensen te zoeken.

Ik ben een ervaren browserspeler, met 3 jaar ervaring OGame, maar ik speel ook Ikariam, Tribal Wars en Travian. Ik ben begonnen met The West toen die nog relatief nieuw was.
Ik ben elke dag wel eens online, dus berichten kan ik elke dag lezen. In-game ben ik bijna lvl 20. Ik bouw voornamelijk de stad uit: dat wil zeggen dat ik arbeiden doe die veel geld verdienen, en dat al dat geld meteen naar staduitbouw gaat.

Iedereen is welkom in deze stad. Het is niet meteen de bedoeling dat we de top halen, maar dat we als vrienden spelen en elkaar helpen. Ik ga leden geen regels opleggen. Ik vraag alleen maar dat je af en toe in de stadskas stort of helpt met de uitbouw. Een vast bedrag ga ik er niet opplakken, ik ga ervan uit dat je wel weet wanneer je te veel of te weinig geeft. Doneer gewoon volgens wat je kan doneren.

Ik hoop jullie snel te mogen verwelkomen.
Alvast bedankt om dit door te lezen.
Groetjes,

Atrend
 
Bovenaan