• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Woorden filter

DeletedUser11612

Hallo,

Na enige negatieve ervaring op de forums, heb ik 2 ideeën bedacht ;)

1)Woordfilter

Bijvoorbeeld:
Lopen is een slecht woord (kwam als eerste in me op, is natuurlijk niet slecht..)
Als de burgemeester van de stad dat op een lijst zou zetten, dan zou er in plaats van lopen [GEBLOKKEERD] staan.

2)Verouderderde topics verwijderen

Topics die ouder zijn dan 2 maand (kunnen admins bepalen) bijvoorbeeld, zouden automatisch moeten worden verwijderd, tenzij de burgemeester van de stad een vinkje heeft gezet of iets anders heeft aangeduid zodat het topic niet automatisch verwijderd wordt.

Groetjes,
xDiego
 

DeletedUser

1) zou je beter moeten uitleggen ;)

2)is een goed idee, maar ik zou een functie er bij zetten dat het ook kan verplaatsen naar een ander topic ;).
 

DeletedUser

1) Je kan ook gewoon een regel maken dat iedereen die 'rare' woorden zegt word ontslagen:):):)

2) Waarom niet? Goed idee (8/10)
 
Ik zie eigenlijk niet zo veel in idee 2. Als je een keer vergeet een belangrijk topic aan te vinken verdwijnt het zomaar na 2 maanden, dan heb ik er liever een onoverzichtelijk forum voor terug ;)

Zo'n woordfilter zou er niet voor elke stad apart moeten komen, maar gewoon globaal. Scheldwoorden weergeven als @#!* en dat soort tekens. Dat zou schelden in telegrammen en in de chat heel erg tegengaan.
 

DeletedUser

1: voor

2: ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik vind dat ze na 2 maanden dan naar een apart topic moeten gaan (die misschien alleen de stadsleiding kan zien) en iig niet zomaar door het systeem worden verwijderd.
 

DeletedUser

Een woordenfilter vind ik maar niks, als iemand wil schelden dan heeft die daar recht op.
Staat het de mods niet aan dan is het hun taak er wat aan te doen ;)
Als plots fuck verboden is zegt iedereen toch maar f*ck, fack of fock ... En dan kom je de gekste combinaties tegen :p

Verouderde topics verwijderen vind ik ook maar niks.
Je hebt een archief voor iets, en verder kan je steeds de zoekfunctie raadplegen.
 

DeletedUser11612

Een woordenfilter vind ik maar niks, als iemand wil schelden dan heeft die daar recht op.
Staat het de mods niet aan dan is het hun taak er wat aan te doen ;)
Als plots fuck verboden is zegt iedereen toch maar f*ck, fack of fock ... En dan kom je de gekste combinaties tegen :p

Verouderde topics verwijderen vind ik ook maar niks.
Je hebt een archief voor iets, en verder kan je steeds de zoekfunctie raadplegen.

Schelden kan je inderdaad wanneer je wil, maar als je burgemeester al die dingen in een filter plaatst, schiet er niet veel meer van over en ga je echt geen woord meer kunnen maken :p
 

DeletedUser

Ocharme de burgemeester die zich dààr moet mee bezighouden...
En dan nog te bedenken dat zo'n burgemeester daar misbruik van kan maken door niet-scheldwoorden in te voeren :p
 

DeletedUser11612

Ocharme de burgemeester die zich dààr moet mee bezighouden...
En dan nog te bedenken dat zo'n burgemeester daar misbruik van kan maken door niet-scheldwoorden in te voeren :p

In professionele aliences (of hoe je het ook speld) zal daar wel tijd aan besteed worden hoor ;)
 

DeletedUser

Voor 1, en voor 2!
Zeker goed idee, vooral idee 2, alleen zou het dan automatisch naar een ander topic moeten worden verplaatst, tenzij vinkje natuurlijk :p;)
 

DeletedUser12132

bij idee twee kan bijvoorbeeld als er twee maanden lang geen mens reageert wordt het verwijdert in plaats van dat er heelveel wordt beantwoord en toch verwijderd wordt
ik ben voor allebij voor
 

DeletedUser11612

bij idee twee kan bijvoorbeeld als er twee maanden lang geen mens reageert wordt het verwijdert in plaats van dat er heelveel wordt beantwoord en toch verwijderd wordt
ik ben voor allebij voor

Dat is niet wat ik bedoel ;)
Dan zouden bv de forumregels of weet ik veel wat waar niemand op mag reageren ook verwijderd worden.
 
Bovenaan