1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

woonhuizen

Discussie in 'Het Ei van Columbus' gestart door sheriff bill, 11. apr 2011.

Deel deze pagina

  1. Voorstel
    beperking op inventaris, woonhuizen worden 'opslagplaatsen'

    Details

    dit idee zit zo; er komt een begrenzing op de inventaris, de woonhuizen, die maar 1 taak hebben, worden de plek waar je spullen op kan slaan. Hier kan bijv.een klerenkast o.i.d staan.
    Misbruikpreventie

    Geen idee!
    Visuele hulpmiddelen

    Tjah, dit wordt een hoop werk...
    Samenvatting
    hierdoor worden de steden veel belangrijker en de woonhuizen ook...

    Administratie

    Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
    Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? nee
     
  2. elmo11

    elmo11

    Lid sinds:
    5. mei 2010
    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee. Mag er zeker komen. Is het misschien een optie dat je dan ook in je huis kan slapen? Verder een goed idee :up:!
     
  3. hannes123

    hannes123

    Lid sinds:
    23. mei 2009
    Berichten:
    6.399
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt voor. Eerder tegen. Het nut zie ik er niet van in. Er is maar één reden: de woonhuizen worden belangrijker.

    Ach, laat het gewoon in je rugzak zitten. Dat lijkt me goed. Dus nee, ik ben tegen dit idee.

    @Elmo11: In je huis slapen? Nee, doe dat in het hotel?
     
  4. lijkt me een superidee
     
  5. zezema

    zezema

    Lid sinds:
    30. okt 2010
    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan zo dat je als bouwer je huis kan uitbouwen, en dat je dan meer kan opslaan en korter moet slapen ofzo ?

    Misshien kunnen ze ook vb. een nieuwe vaardigheid: stelen. --> En die dient dan voor andere huizen te overvallen, en als je geluk hebt kan je goede items stelen uit zijn huis, die hij dan kwijt is...
    En dan kan je bvb. beter beveiligingen kopen zoals muurtjes, of bevervallen gebruiken om rond je huis te leggen. En dan als de overval mislukt, moet de overvaller bvb. 1 dag in de gevangenis liggen.

    Zou dat niet weer iets nieuws geven aan het spel? :cool:

    Voor de rest tof idee!!
     
  6. Dat zou ik helemaal niet doen want als die persoon dan bijvoorbeeld jesse james schofield steelt zou ik er toch niet echt mee kunnen lachen :no:
     
  7. Ik vind dit persoonlijk geen goed idee. 1/5
     
  8. ik wi gewoon geen rugzaklimiet ....
     
  9. Zarakin

    Zarakin

    Lid sinds:
    31. okt 2010
    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook niet, stel je voor: je bent een avonturier en je besluit zonder stad te blijven, dan is die limiet er ... die staat dan in de weg..

    1/5:sheriff:
     
  10. leones

    leones Spelmoderator Forummoderator

    Lid sinds:
    2. nov 2008
    Berichten:
    9.330
    Leuk Bevonden:
    38
    De rugzaklimiet komt er wss wel de volgende update.

    Vannacht ga ik er ff over discussiëren, wie weet komt daar wat geniaals uit :D Tenzij ik in slaap val voor het begint, wat ik betwijfel.

    Jouw idee is op zich wel goed, maar het idee van een inventarislimiet is niet dat je dan ergens anders die spullen op kan slaan, het zal toch ruimte innemen in de database.
     
  11. zezema

    zezema

    Lid sinds:
    30. okt 2010
    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je al bvb. 400 stelen hebben hé xD
     
  12. Ja oke dat kan misschien werken :p
    Maar ik ben er nog niet zo echt voorstander van
     
  13. doe het zo: aantal stelen is de inkoopwaarde of minder van het voorwerp, en dan heb je daarna nog is 50% kans dat je het niet vind.
     
  14. aantal stelen X2 of X3 is het aantal inkoopwaarde of lager, anders kom je echt heel laag uit.
     
  15. Arctic

    Arctic

    Lid sinds:
    19. dec 2008
    Berichten:
    760
    Leuk Bevonden:
    15
    het beperken van de rugzak mag nooit ingevoerd worden!
    met het invoeren van een beperking verdwijnt er een doel in het spel namelijk die van de verzamelaars
     
  16. Zarakin

    Zarakin

    Lid sinds:
    31. okt 2010
    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    persoonlijk een slecht idee, maar dat van zezema is weer een no comment idee
     
  17. dan moet je de kast mischien maken:
    maken kost 10 planken en 20 nagels of 200 $ (10 plaatsen ofzo)
    upgraden kost :20 planken en 40 nagels of 400$ (+10 plaatsen)
    ...
     
  18. Als het nou ook zo is dat je alleen op locatie van je stad items kan deponeren heb je van mij de 5 sterren

    (Maybe premium functie dr bij: Breng item naar woonhuis/haal item op als je niet op locatie bent)
     
  19. Met dat idee heb ik ook gelopen.
    En dat je in je eigen woonhuis gratis kan slapen en dat een hotel dan altijd tegen een betaling is. :rolleyes:
    Want al ga ik in m'n eigen stad in een hotel is het niet gratis :p

    Ik ben eerlijk gezegd voor. Brengt een doel voor de woonhuizen, maakt steden dus belangrijker. Is dus ook een grotere uitdaging voor een avonturier... :rolleyes:
    4/5
     
  20. dit idee is natuurlijk enorm uitbreidbaar...
    laten we wel een beetje on-topic blijven

    als dit, of een ander idee, er is kan je er verder over brainstormen