• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wijziigings verzoek aanpassen Premium Optie

DeletedUser11818

Heren en Dames,

Misschien plaats ik het niet goed maar ik zie het wel.

Bij deze een verzoek tot het verhogen van de aantal arbeiden wat je kan instellen.

Op dit moment met premium zijn dit er 9 stuks.

Echter wil het geval dat veel arbeiden nu geen 24 ap meer inleveren maar echter 4 of 8. Na 9 arbeiden te hebben ingesteld zit je lang niet meer aan de 100 Ap of in premium gevallen aan de 150.

Dit spel zijn voor sommige mensen interessant omdat ze overdag een baan hebben en niet elke minuut even kunnen kijken naar de West.
Ook hebben de meeste schooltijd. Eerder mocht je niet met een laptop de klas in en ik denk dat het nog niet is veranderd.

Ik zie gebeuren dat een premium optie niet meer wordt gebruikt en dat is die van de extra AP.

Wijzigingsverzoek:
Wat:
Maximaal ingestelde arbeiden te verhogen naar bv 14.

Doel:
- Premium optie 150 AP beter tot zijn recht laten komen
- Spelers die werken en lange dagen maken toch laten genieten van The West

Wie heeft er een voordeel aan.
- De spelers
- Ino games ( reden: premium gebruik = meer geld. )

Wat zijn de risico's:
- Dit moet worden ingepland in de west. Programmeer code moet herschreven worden
-tijd inplannen in deze drukken dagen voor Ino Games
- Mogelijk enkele minuten offline van the west m.b.t het doorvoeren van de update.

Wat zijn de risico's als je het niet uitvoerd:
- Ino games verliest geld aangezien een premium niet wordt ingezet.
- Mensen met weinig tijd kunnen overwegen te stoppen.

Mocht er meer informatie nodig zijn dan hoor ik het wel

Groeten

Hitmaan

PS: Support aanvraag is ingediend, maar dit kan ter verduidelijking.
 

DeletedUser

Bedankt voor je opmerking, maar wie ben jij eigenlijk. In elk geval geen forum mod.
Tevens vindt is dit een voorstel over het spel zelf. Het is niet echt een nieuw idee.

Maar hij heeft wel gelijk :p

Bij deze is dit topic verplaatst. Aangezien je het niet in het Ei van Columbus hebt geplaatst geef ik je nog even de tijd om de richtlijnen in te voeren (zoals te vinden in de link hierboven genoemd). :)
 

DeletedUser11818

Voorstel
Maximaal ingestelde arbeiden te verhogen naar bv 14.

Details

- Premium optie 150 AP beter tot zijn recht laten komen
- Spelers die werken en lange dagen maken toch laten genieten van The West

Bij deze een verzoek tot het verhogen van de aantal arbeiden wat je kan instellen.

Op dit moment met premium zijn dit er 9 stuks.

Echter wil het geval dat veel arbeiden nu geen 24 ap meer inleveren maar echter 4 of 8. Na 9 arbeiden te hebben ingesteld zit je lang niet meer aan de 100 Ap of in premium gevallen aan de 150.

Dit spel zijn voor sommige mensen interessant omdat ze overdag een baan hebben en niet elke minuut even kunnen kijken naar de West.
Ook hebben de meeste schooltijd. Eerder mocht je niet met een laptop de klas in en ik denk dat het nog niet is veranderd.

Ik zie gebeuren dat een premium optie niet meer wordt gebruikt en dat is die van de extra AP.



Misbruikpreventie
Nee, alleen maar een verbetering voor:
- De spelers
- Ino games ( reden: premium gebruik = meer geld. )

Visuele hulpmiddelen:
zijn er niet

Samenvatting:
Waarom zou dit idee er moeten komen voor de gewone the-west speler? Wat is hier het voordeel van?
Voordeel: Mensen die werken en lange dagen maken op school kunnen nu wat meer arbeiden doen. Wat zijn de risico's als je het niet uitvoerd:
- Ino games verliest geld aangezien een premium niet wordt ingezet.
- Mensen met weinig tijd kunnen overwegen te stoppen.

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Nee
 
Bovenaan