• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wie heeft de hoogste premie?

DeletedUser

Vertel hier hoeveel jij op het hoofd van iemand hebt gezet.

Ik begin wel: Ik heb in mijn stad 40000+ dollar uitgeloofd aan de gene die KAKALOV verslaat. Waarom omdat hij de laatste is die mij ooit een keer heeft aangevallen.
 

DeletedUser

Oke wie is er zo lollig om 6 k premie op mij hoofd te zetten als ik lv 20 ben:p nu slaap ik de komende week hoor.
 

DeletedUser

Ik heb iets meer dan 4000 op mijn hoofd staan nu, maar de mensen komen nog niet. Dus zet maar meer op mijn hoofd :D
 

DeletedUser

als je wil worden aangevallen, zet massa's geld op je eigen hoofd :D en dat lukt hoor, heb het is getest op de beta :p
op de beta heeft er ooit is 37 k (of iets in die richting) op mij gestaan :).
 

DeletedUser

Ik heb ooit 1000 dollar op mezelf gezet, leverde me uiteindelijk meer geld op dan ik op mijn hoofd had gezet :D
 

DeletedUser

Jammer dat je als stadsoprichter niet stadsgeld op iemands hoofd kan zetten, vindt het wel een stunt om 200K op iemands hoofd te zetten.
 

DeletedUser

lolz, als je veel geld wil verdienen in 1 klap : win een duel van zet op de beta, staat echt heel veel op :p

mare, wie mij hier aanvalt, krijgt toch geen premiu op zen kop tenzij die dat 3 of meer keer doet ;)
 

DeletedUser

Staat nog niks op het hoofd van mijn (ex) Co: Saffiria.... ze is toch de meest geliefde (ex)speelster op The West??? :rolleyes:
 

DeletedUser

nu niet meer ik heb een serieuze vraag :eek:

hoe kan je zien of er geld op je eigen hoofd staat ?

grtzz bondfan
 

DeletedUser

Zoek jezelf maar op in de ranglijst en dan op je profiel kan je het zien. Onder je plek op de ranglijst staat premie, indien er een premie op jouw hoofd staat.
 

DeletedUser

Ik heb op mezelf 1000 gezet en heb erg veel duels binnen gekregen en de meeste gewonnen:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan