• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

werken voor iemands anders fort.

DeletedUser

ik heb een idee en dat gaat als volgt:
dat er een speciale muur komt bij forten: de producten muur. de leiders van een stad kunnen daar briefjes ophangen met producten die nodig zijn voor de bouw van het fort. de gemeenteraads leden en de oprichter(s) van de betrefende stad kunnen een beloning, om het maar zo te noemen, kunnen uitloven aan degene die dat product voor de stad vinden en inleveren bij de muur.
personen die dat voorwerp kunnen vinden voor die stad kunnen hem accepteren door bij het briefje van het product op "accepteren" te klikken.
het geld dat voor de beloning wordt gebruikt komt uit de stads of fort kassa. (kunnen de leiders kiezen). de producten worden bij inleveren gelijk in de opslagplaats gestouwt. IK STA OPEN VOOR KRITIEK
 

DeletedUser8307

Niet slecht , maar zo kan je fort wel heel snel uitgebouwt worden , en idd. je kan er gwn een 2e account voor maken, moest dat niet kunnen , zou het wel een vrij goed idéé zijn ,uitgezondert dan dat je fort wel heel snel uitgebouwt is ;)


Off - topic : waar zijn de smileys gebleven , bij mij zijn ze weg ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik vind het wel een leuk idee, maar die muur vind ik wel een beetje raar :s je zou er een gebouw voor kunnen maken of een locetje of zow :p
 

DeletedUser

Ik vind dit niet nodig.
Je kan ook gewoon uit je stad gaan en naar een andere stad gaan en daar jou producten storten voor een bedrag in de stadskassa of gratis shoppen of ...
Dit doe ik ook met scheepsbellen :p
 

DeletedUser

ik vind het wel een leuk idee, maar die muur vind ik wel een beetje raar :s je zou er een gebouw voor kunnen maken of een locetje of zow :p

over die muur heb ik niet goed nagedacht, maar een loket naast de poort van het fort is geen slecht idee
 
Bovenaan