• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

wereldchat

DeletedUser

ga een wereldchat maken :p dus /join wereldchat zo kun je nog met je vrienden en iedereen spammen(hou het deftig :p)

aanpassing wereldchat gaat niet :s ideeen ?
 

DeletedUser

Spammen

Ik vind dat er niet gespamt mag worden.
Dit is niet altijd leuk!
Als we niet spammen houd iedereen een :).
Ik hoop dat er niet gespamt word als de wereldchat er is.
 

DeletedUser1448

hij werkt toch de wereldchat?
gewoon /join wereldchat en hij verschijnt. Mss moet je even wachten maar hij komt er wel :p
 
Zeur niet zo, moet je eens bij het ideeën forum kijken hoeveel fouten jij in 1 zin kunt maken....
Sommige mensen kunnen gewoon heel lang alles zonder t schrijven, gewoon omdat het sneller gaat, ik schrijf/schreef ook nooit alles met dt, maar nu let ik er iets meer op en gaat het al bijna automatisch... Tzal wel een grapje zijn geweest, maar ik ben hier de enige die noobs mag pesten.. :p
 

DeletedUser385

mensen kan er eens een topic komen zonder dat we elkaar afz**ken om spellingfouten aub, bvd

maareh: als je chat joint en je logt opnieuw in, ben je dan nog steeds in die chat? anders zie ik t echt niet zitten :p
 

DeletedUser1448

denk dat je die dan kwijt bent. Maar even typen is geen moeite.
 

DeletedUser8307

Zeur niet zo, moet je eens bij het ideeën forum kijken hoeveel fouten jij in 1 zin kunt maken....
Sommige mensen kunnen gewoon heel lang alles zonder t schrijven, gewoon omdat het sneller gaat, ik schrijf/schreef ook nooit alles met dt, maar nu let ik er iets meer op en gaat het al bijna automatisch... Tzal wel een grapje zijn geweest, maar ik ben hier de enige die noobs mag pesten.. :p

Het was inderdaad een grapje, omdat 't zo'n rare reactie was... Maar jij gaat er blijkbaar serieus op in. :)

En tja, 'fouten'. Iedereen maakt ze, alleen die 4 fouten waren heus niet allemaal typfouten. ;)
 

DeletedUser15153

Mensen*,* kan er eens een topic komen zonder dat we elkaar afzeiken* om spelfouten* aub?* Bvd*.*

Maar*, als je een/de* chat joint *mag dat woord wel?* en je logt opnieuw in, ben je dan nog steeds in die chat? Anders* zie ik het/'t* echt niet zitten :p.*

Ik heb alle spelfouten even voor je verbeterd, graag gedaan :D.
 

DeletedUser1448

Waarom een wereldchat als er al chatruimtes zijn?
Ik weet niet hoe ze werken maar telkens als ik er in praat vind ik de juiste personen :p
 

DeletedUser15117

Je wordt random in 1 chatruimte gegooid, als er ongeveer 75 inzitten komt er een 2e bij enz en uiteraard worden de chatruimtes een beetje bijgevuld als ze te leeg worden.
 

Deleted User - 308552

Klopt, da's inderdaad vrij random :/ Vraag me nog steeds af hoe het werkt :p
 

DeletedUser385

yups jack :p

als je al kijkt, hoe vaak zijn er meer dan 150 man online...

als die zouden zijn verdeeld over 12 country's, 13 man per country ongeveer, 90% kletst niet, dus 1 iemand per country die kletst, ... kan je wel mooie monoloog houden btw :D
 
Bovenaan