• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld: Saloon

DeletedUser

Basis
Op dit moment heb je iedere wereld de zelfde opdrachten, de zelfde saloon en de zelfde beloningen

saloonno3.png


Idee
Mijn idee is om per wereld een compleet andere saloon te maken. dus ook andere opdrachten en andere beloningen. zo krijg je meer variatie per wereld.

Extra
Aangezien je dan andere werelden krijgt kun je ook de moeilijkheidsgraad van de opdrachten bepalen

bijvoorbeeld:

Wereld 1 = gemiddeld
Wereld 2 = makkelijk
wereld 3 = gemiddeld
wereld 4 = moeilijk
enzovoort.

conclusie
Meer verschil in de werelden.
 

DeletedUser

Iedereen speelt toch maar op 1 wereld

kan je beter gewoon veel meer quests maken op elke wereld
Zodat je als het ware kan kiezen welke quests je wel en niet doet


En wat is bij jou het verschil tussen makkelijke en moeilijke quests?
In plaats van 5 berenvellen moet je er nu 20 brengen ?
 

DeletedUser

Nou ja InnoGames GmBh is ook een bedrijf, en wat wil een bedrijf? Inderdaad, zoveel mogelijk winst maken voor zo min mogelijk werk. Dit spel is klaar, af! Alleen worden er soms nog quests bij gemaakt.

Dat het een beta is, is gewoon als 'dekmantel' dat mocht er een fout in zitten, dat ze daar op kunnen terugvallen.

Speel eens op .net, dan zie je wat je nog kan verwachten! Meer als dat word het niet, leg je daar nou maar bij neer.
 

DeletedUser

mooi idee maar kost dat niet veel werk ???

Ze willen de spelers tevreden houden, daar mogen ze best iets voor doen.

En wat is bij jou het verschil tussen makkelijke en moeilijke quests?
In plaats van 5 berenvellen moet je er nu 20 brengen ?

zo kun je het zien. maar je kan ook denken aan meer opdrachten zoals

7 bevervallen
5 hamers
7 katoen

Ja of dat je niet ... % kans heb maar ...%

Dat weet ik niet

Nou ja InnoGames GmBh is ook een bedrijf, en wat wil een bedrijf? Inderdaad, zoveel mogelijk winst maken voor zo min mogelijk werk. Dit spel is klaar, af! Alleen worden er soms nog quests bij gemaakt.

Dat het een beta is, is gewoon als 'dekmantel' dat mocht er een fout in zitten, dat ze daar op kunnen terugvallen.

Speel eens op .net, dan zie je wat je nog kan verwachten! Meer als dat word het niet, leg je daar nou maar bij neer.

Innogames mag best een beetje inspanning tonen voor hun spelers. ze hebben al twee prachtspellen gemaakt maar het spel is alles behalve af. als het spel helemaal klaar zou zijn zouden er geen updates meer hoeven te komen. Denk aan spelersprofielen en het karakter systeem.

ik speel op .de ik speel op .net en ik speel op .nl ook hou ik de forums in de gaten ivm. ideeën en updates. .net is niet alles deze loopt zelfs achter op .nl ze hebben alleen iets meer werelden.
 

DeletedUser54

Nou ja InnoGames GmBh is ook een bedrijf, en wat wil een bedrijf? Inderdaad, zoveel mogelijk winst maken voor zo min mogelijk werk. Dit spel is klaar, af! Alleen worden er soms nog quests bij gemaakt.

Dat het een beta is, is gewoon als 'dekmantel' dat mocht er een fout in zitten, dat ze daar op kunnen terugvallen.

Speel eens op .net, dan zie je wat je nog kan verwachten! Meer als dat word het niet, leg je daar nou maar bij neer.

En daarom openen we natuurlijk dit forum gedeelte ;)
 

DeletedUser

of minder % kans?
bv bij tabak heb je nu 100% op een half uur
ss bij moeilijk wordt dit 70% (als je begrijpt wat ik bedoel)
 

DeletedUser

Heeft er iemand een beugel? Hier kan wel een slotje op lijkt me zo
 
Bovenaan