• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wdbtje zoekt stad

DeletedUser5723

Hallo iedereen,


Ik ben op zoek naar een stad
Als je me erin wilt stuur dan maar een mededeling



Alvast bedankt

Vriendelijke groeten.Wdbtje
 

DeletedUser

Als je interesse hebt, mag je ook Guardian Creek joinen, een klein stadje onder Guardian Village. Deze stad is voor nieuwe spelers, en we bieden doorstroommogelijkheid vanaf level 15 naar Guardian Village.Shop mogelijkheden bestaan ook... dus wt let je?

Stuur een ingame telegram naar Night7 en het gaat helemaal goedkomen !:)
 

DeletedUser5723

Ik zoek al een redelijke goeie stad of een slechte stad
waar ik in de gemeenteraad mag





groeten,Wdbtje
 
dat je niet per se in de gemeenteraad moet willen om bij een goede stad te komen :) die laten sowieso niet iemand snel toe tot de gemeenteraad :D
 

DeletedUser5723

weet ik ook wel maar ik speel veel spellen en daar ben ik bijna overal leider en ik doe het goed
 

DeletedUser

Er is een uitnodiging gestuurd voor Guardian Creek, let wel dat we niet akkoord gaan met de gemeente raad, dit kan in overleg besproken worden.
 
Zei ik toch, niemand zal akkoord gaan met je wens om in de gemeenteraad te komen:) en je ervaring met andere spellen hebben geen nut hier... Ik heb ook veel ervaring met leiden bij andere spellen maar ik heb ook geen eigen stad, ik zit zelfs niet in de gemeenteraad :p

(alhoewel ik vroeger wel in de gemeenteraad van een stad zat, maar dat kwam omdat ik veel voor die stad deed enzo)
 

DeletedUser

Er is nog plaats bij ons, een stad in volle bloei.

Stad ==> West-Virginia
 

DeletedUser5723

Ik ga nog een opleidingsstad zijn van labbabs genaamd


die gaat zijn labbabs 3
 
Bovenaan