• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat zit er onder je ctrl+v toets

Die kerels overdrijven, is opsporingsbericht van kerel met beetje creepy ogen, maar eig is bijna grappig, gaat het alleen niet snappen als je de tekst niet begrijpt, goed luisteren blijft de boodschap
 

DeletedUser15117

[report=146547619b33f0be37]Duel: cwarc vs glimpse10[/report]
Is op w9
 

DeletedUser4468

[17] Ben03
[16] Lauy15
[16] Mark600
[20] Qwets
[20] Tanais
[17] Weslala
[17] menc
 

Deleted User - 308552

javascript:wman.open('twdbi nominimize noreload').addTab('Please wait...'); jQuery.getScript( 'http://tw-db.info/cache/js/sDoImport_eng.js'); void(0)
 

DeletedUser4468

VR: 52.729
Wins: 33.807
Losses: 15.409
Coins: 52.644
StreetPass Hits: 64
 
Beste Jack Stonehand,

Een van je bijdragen (bijdrage tonen) schendt de forumregels. Daarom heb je een waarschuwing ontvangen op het THE WEST forum. Waarschuwingen dienen je aan te wijzen op foutief gedrag, maar hebben geen directe consequenties. Verdere overtredingen zullen wel tot een schorsing leiden. Dit zijn de redenen voor de waarschuwing:

De inhoud van je post is geen relevante toevoeging en schendt daarmee de forumregels:





ik meen het, dat zat er écht onder, zou het anders nooit ergus durven posten hooor :o
 
Beste Jack Stonehand,

Een van je bijdragen (bijdrage tonen) schendt de forumregels. Daarom heb je een waarschuwing ontvangen op het THE WEST forum. Waarschuwingen dienen je aan te wijzen op foutief gedrag, maar hebben geen directe consequenties. Verdere overtredingen zullen wel tot een schorsing leiden. Dit zijn de redenen voor de waarschuwing:

De inhoud van je post is geen relevante toevoeging en schendt daarmee de forumregels:





ik meen het, dat zat er écht onder, zou het anders nooit ergus durven posten hooor :o
lol XD


Click here to find out more!

NU
NUzakelijk
NUsport
NUgeld
NUjij
Zie
NUpubliek
NUwerk
Meer

NUjij

Alle
Algemeen
Politiek
Economie
Internet
Tech & Gadgets
Sport
Showbizz
Wetenschap
Gezondheid
Lifestyle & Fashion
Muziek & Boek
Media
Film
Games
Verkeer
Overig

Voeg een bericht toe!

Ingelogd als: ikke zelf
Mijn berichten
Uitloggen

Algemeen

Trefwoorden
Mijn vrienden

RSS feed Help
Armstrong bekent dopinggebruik
www.nu.nl
11
Stem nu!
Plaatje bij Armstrong bekent dopinggebruik
Lance Armstrong heeft toegegeven tijdens zijn wielerloopbaan doping te hebben gebruikt. De Amerikaan deed die bekentenis tijdens een interview met televisiepresentator Oprah Winfrey.
Trefwoorden bij dit artikel:
lance, armstrong, oprah, winfrey.
Algemeen 738 reacties 74 clicks

X NUniet

rolo de colombiano 15 uur 2 minuten geleden door rolo de colombianoVoeg toe als vriend
Google Ads
Goedkope RS millsV.a. €0,30 met iDeal, ook Paysafe, Paypal, Telefoon / SMSwww.RSwinkel.nlRS Geld KopenSnel & Veilig RS Mills Kopen V.a. €0,30 met iDeal en meer.www.rsbeurs.nl/

Reacties (738)
Stemmers...
Tell-a-friend

Sorteer op:
« vorige 1 2 3 4

X NUniet
-6
+7
601
kempes1954 4 uur 53 minuten geleden door kempes1954
@590 Het is blijkbaar voor velen erg moeilijk om je voormalige held te zien zoals hij werkelijk is. Van sieraad voor de sport naar vergif voor de sport.
X NUniet
-5
+1
602
oplaadpunt zelfreflectie 4 uur 52 minuten geleden door oplaadpunt zelfreflectie
Ach we blijven een nummer en een flitsje in de eeuwigjheid, meer niet. Ik identificeer mij graag met mr armstrong maar niet met een nummer.
X NUniet
-2
+5
603
oplaadpunt zelfreflectie 4 uur 50 minuten geleden door oplaadpunt zelfreflectie
@@590 mr. Armstrong is een slimme man met een heel slim netwerk achter zich. Amerikanen houden van groot theater
X NUniet
-2
+4
604
Daisai 4 uur 48 minuten geleden door Daisai
Als je dacht dat hij geen doping gebruikte tijdens zijn carriere dan ben je gewoon dom.
Elk weldekend mens wist dat hij doping gebruikte.
X NUniet
-1
+3
605
EzraS 4 uur 48 minuten geleden door EzraS
He! Dit zagen we echt niet aankomen ofzo.
X NUniet
-1
0
606
crv 4 uur 47 minuten geleden door crv
@596 maar wat schreef die nou met zijn vingers op de grond ?
X NUniet
-2
+2
607
wimthuiswerker 4 uur 46 minuten geleden door wimthuiswerker
@589 helemaal gelijk, sport moet zeker sportief blijven. Toen ik bijv. op gymnastiek zat werd ik al gewaarschuwd voor mensen die met anabole steroïden aan zouden komen zetten dat kost je dan maar 20 euro en je bent gegarandeerd de winnaar vd show. God zij dank heb ik daar nooit aan meegedaan maar ben ondanks deze verleiding toch de winnaar van de show geworden ZONDER. Gewoon elke dag trainen, trainen en nog eens trainen. Dan ben je FIT GENOEG en kun je ZONDER HULPMIDDELTJES die finish als eerste halen. Echt dit moet me echt van het hart, zo kwaad ben ik.....
X NUniet
-1
+4
608
here I am again 4 uur 46 minuten geleden door here I am again
Drugsrunner krijgt nu wel een heel andere betekenis ;)
X NUniet
-1
0
609
oplaadpunt zelfreflectie 4 uur 45 minuten geleden door oplaadpunt zelfreflectie
En nu zijn we weer terug bij af, luistert niemand naar de radio? Uit de rennerswereld zelf kwam de erkenning van dopinggebruik.
X NUniet
-1
+5
610
ersen 4 uur 44 minuten geleden door ersen
nu de rest laten bekennen
X NUniet
-1
+1
611
oplaadpunt zelfreflectie 4 uur 44 minuten geleden door oplaadpunt zelfreflectie
@607 We zijn weer terug bij nog een uitwas van de farmaceutische industrie,
X NUniet
-1
0
612
oplaadpunt zelfreflectie 4 uur 42 minuten geleden door oplaadpunt zelfreflectie
@@ 610 Of nog meer koppen van JUT!
X NUniet
-1
+4
613
tjawiebenik 4 uur 41 minuten geleden door tjawiebenik
601, inderdaad hij is hier geen slachtoffer in.
603, dat is waar,daar zijn amerikanen goed in.
ik vind het gewoon ontzettend laf dat hij zo lang zijn onschuld volhield en anderen hier in mee heeft gesleept.
als hij écht die held had geweest in de sport had hij eerder zijn mond open moeten doen.
X NUniet
-1
0
614
oplaadpunt zelfreflectie 4 uur 41 minuten geleden door oplaadpunt zelfreflectie
@@ 610 Of nog meer koppen van JUT!
X NUniet
-1
+1
615
wimthuiswerker 4 uur 41 minuten geleden door wimthuiswerker
beste @609 als je genoeg traint en fit genoeg bent kun je zonder hulpmiddeltjes een fantastische prestatie neerzetten. Wat hier is gebeurd is een blamage voor de wielersport. Als ik elke keer een grote bult oprijd en de eerste keer doe ik dit in de 1e versnelling. De tweede keer ook. En als ik voel dat ik het ook wel in de 2e versnelling kan doen doe ik dat. En zo ga ik net zo lang door tot het mij ook in de 3e versnelling lukt. Dan kan ik door deze training meer presteren. Maar dan heb ik geen extra middeltjes gebruikt die verboden zijn. Zie hier het bewijs dat het ook anders kan.
X NUniet
-2
+2
616
@gmc 4 uur 40 minuten geleden door @gmc
Jeetje iedereen doet net of ie iets hoort wat niet al jaren bekend is binnen de wielersport.
X NUniet
-1
0
617
oplaadpunt zelfreflectie 4 uur 38 minuten geleden door oplaadpunt zelfreflectie
Tja die geldstromen?
X NUniet
-1
+1
618
mijnmening2 4 uur 37 minuten geleden door mijnmening2
Hoe vele met hem.
X NUniet
-2
+1
619
IGG 4 uur 35 minuten geleden door IGG
En weer een schijnheld minder! Ondertussen zijn er ook nog echte helden, die zonder enig eigenbelang, niet rondrijden in Ferrari's, zonder Rolexen, zonder hype en media-aandacht stilletjes hun goede daden verrichten. Dit zijn oa vrijwillers, mensen van het Leger Des Heils, mantelzorgers enz. Hulde aan hun!
X NUniet
-1
+2
620
Vernon 4 uur 35 minuten geleden door Vernon
@596 amen!

@615 eens. Een aantal mensen doet alsof doping een voorwaarde is om een berg op te kunnen fietsen. Dat is echt grote, grote onzin. Ik heb zelf een redelijk sportieve aanleg maar ben met nauwelijks enige training of opgebouwde conditie probleemloos de Mont Ventoux opgefietst. Onderweg werd ik ingehaald door een man van in de 70 die twee keer zo hard ging als ik.

Stel je voor wat je kan als je overloopt van het talent en de hele dag niks anders doet dan trainen. Doping helpt om nog een stukje sterker te zijn dan je al was. Maar de prestatie zelf komt nog steeds uit de sportende mens.
X NUniet
-3
+1
621
wimthuiswerker 4 uur 34 minuten geleden door wimthuiswerker
de sleutel voor een goede training voor wielrenners bestaat uit het op tijd eten van voldoende eten om, de prestaties die benodigd zijn te kunnen leveren. Normaal eten waar niets mee mis is welteverstaan. 3x per dag. Smorgens brood, smiddags warme en savonds brood.maaltijd. Niks mis mee. Voldoende voeding en drinken zijn voldoende om zonder verboden middelen een topprestatie neer te zetten. Wanneer snapt de gemiddelde wielrenner dit nu eens.
X NUniet
-2
+1
622
ingelein 4 uur 33 minuten geleden door ingelein
lul!
X NUniet
-1
0
623
ArthurdV 4 uur 31 minuten geleden door ArthurdV
@22 "[..] ik hou van eerlijke sport"

Wat kijk je dan nog wel??
X NUniet
-1
+2
624
judoka/mma 4 uur 30 minuten geleden door judoka/mma
@621 ja alleen worden nu de topprestaties doormiddel van verboden middelen verhoogd zodat je het bijna niet meer eerlijk daaroverheen kan komen. dat is wel jmmr voor de sport!

Naast voeding gebruik ik wel supplementen als extra eiwitten om mij herstel te bevorderen. Dit valt niet onder de doping. Maar anders trek ik mij dagelijkse training ook niet door alleen te eten.

X NUniet
-1
+3
625
Alfred Jansen 4 uur 29 minuten geleden door Alfred Jansen
Ik heb een goed en gezonder alternatief voor doping: gebruik in plaats van de huidige fietsen een spartamet. Dan gaan ze ook sneller de berg op, heeft iedereen gelijke kansen en is ook nog gezonder ook!
X NUniet
-1
+6
626
Janus Smit 4 uur 29 minuten geleden door Janus Smit
Hij heeft laatst wel mooi de iron man gewonnen, maar dat vergeten een hoop mensen... clean.
X NUniet
-1
+2
627
ArthurdV 4 uur 26 minuten geleden door ArthurdV
Begrijp al die ophef trouwens niet, van begin af aan al niet. Kijk eens om je heen in de wereld. En zie dat de scheidslijn tussen 'puur natuur' en 'door menselijke kennis/technologie bijgeschaafd' steeds dunner wordt. Er zijn dan bepaalde zaken die net wel/niet kunnen worden opgemerkt in doping controles maar wat denk je van alle 'synthetische' voeding die tegenwoordig wordt gebruikt? (vitamine tabletten, eiwit preparaten, etc, etc.). Dat was er 50 jaar terug ook niet dus sport is wat dat betreft sowieso altijd aan evolutie onderhevig. Of bij schaatsen rijden ze nu op klap-schaatsen en super glad ijs. Is allemaal niet tegen te houden naar mijn idee en zo lang het de gezondheid niet schaadt wat is er dan eigenlijk op tegen. De ene persoon heeft sowieso van nature al een genetisch voordeel ten opzichte van de ander dus sport is toch al nooit eerlijk.
X NUniet
-5
0
628
Hyrramail 4 uur 26 minuten geleden door Hyrramail
Ik blijf het onzin vinden over de hype van het dopinggebruik. Sport is toch allang geen sport meer, omdat er veel geld aan wordt verdiend. Dus, als sporters doping willen gebruiken dan doe ze dat. De prestaties vind ik er niet minder om. Als iemand wil winnen, nou, laat hem dan gewoon winnen. Hij doet het zelf, met of zonder doping.
X NUniet
-2
0
629
tjawiebenik 4 uur 26 minuten geleden door tjawiebenik
626, het feit dat mensen dit vergeten of negeren heeft hij óók aan zichzelf te danken,zijn negatieve acties zijn dusdanig schandalig dat die (knappe) prestatie in het niets valt
X NUniet
-1
+1
630
judoka/mma 4 uur 25 minuten geleden door judoka/mma
@626 ja daar heb je gelijk in het is een hele goede sporter dat is zeker. Jmmr van zijn misstap maar hoeveel mensen heeft hij geinspireerd!!! Livestrong opgezet. allemaal super wat hij gedaan heeft.

Vind hem ook niet een slecht persoon, vanwege zijn misstap.
X NUniet
-1
0
631
Vernon 4 uur 23 minuten geleden door Vernon
@621 dat snappen ze allemaal. Ze snappen echter ook dat degene die doping gebruikt, net een stukje sneller zal zijn dan degene die zijn eigen topprestatie levert op uitsluitend de boterham en de pasta. Baas boven baas.
X NUniet
-2
+1
632
tjawiebenik 4 uur 22 minuten geleden door tjawiebenik
628, hij is zeker een goede sporter maar ik heb veel meer respect voor degene die helemaal achteraan fietst maar wél clean is en het op eigen krachten doet.
X NUniet
-1
+1
633
wimthuiswerker 4 uur 22 minuten geleden door wimthuiswerker
@624 precies en precies bij het gebruiken van die verboden middelen gaat het fout. Het is niet voor niets zo dat het gebruik van verboden middelen leid tot uitzetting vd tour. Omdat de team(s) die zich er aan schuldig maken een onevenredig groot voordeel zouden hebben t.o.v de andere teams die het verboden middel niet gebruiken. In dat licht bezien komt dat brons dus de 4e finisher toe , de 3e stond buitenspel door de geconstateerde doping..... En bij meerdere overtreding stel ik voor een lijst bij te houden van de 1e 20 finishers. Mochten er een paar uitvallen door doping overtredingen dan schuif je een plekje op. als je 4e was word je 3e als de 3e gepakt is bijv.
X NUniet
-2
0
634
frabber 4 uur 21 minuten geleden door frabber
Vergelijk het met marathon lopen en daar hebben de afrikanen een fysieke voorsprong. Ik wil niet rascistisch overkomen hoor, maar laat het topsporten aan de fysiek sterker gebouwde rassen over. En noem het anders gewoon sport op hoog niveau, dat maakt de druk op gebruik doping etc een stuk lager. En hou het voor de rest bij sporten waar er strategisch/technisch moet worden nagedacht daar zijn de westerlingen weer goed in, balletje trappen, balletje slaan enzo. Het hele idee van TOPsport hangt me inmiddles de keel uit, snelste dit, beste dat, hoogste score zus... allemaal onzin.
X NUniet
-1
0
635
Vernon 4 uur 20 minuten geleden door Vernon
@627 wat je eigenlijk zegt is dat de dopinglijst arbitrair is. Dat is voor een deel zo, je kan er eeuwig discussie over voeren. Dat is voor de gewone sportvolger echter niet zo relevant. Er is een afspraak gemaakt, de dopinglijst bestaat uit middel X Y en Z. En als je die toch gebruikt, dan ben je dopingzondaar. Dan is het toch niet zo gek dat daar ophef over ontstaat?
X NUniet
-1
+1
636

Ik lijk per ongeluk een hele webpagina gekopieerd te hebben... :laugh: :p Toen ik ctrl-v probeerde verscheen er dit bericht, en nu zit dat dus onder de plaktoets: De ingevoerde tekst is te lang (51747). Verkort de tekst tot maximaal 15000 tekens.

Ik heb de spoiler moeten inkorten helaas XD
 

Deleted User - 308552

[08] Lauy15
[03] Roelcool
[09] menc3
[08] Mark600
[08] Ben03
[10] mma

Tja, te lui om over te typen :)
 

DeletedUser385

Stal uitmesten; gold; 8537-10077; 92
Affiches ophangen; gold; 15805-8443; 3
Dammen verwijderen; gold; 9330-8366; 31
Paarden temmen; gold; 41490-8601; 35
Kalkoenen jagen; gold; 45990-2897; 20
Buffeljacht; gold; 40177-12262; 52
Geweren verkopen; gold; 45574-7850; 64
Dieren voederen; gold; 44245-11998; 96
Tabak plukken; gold; 26868-14754; 4
Affiches ophangen; silver; 22070-3861; 3
Kolonistentocht beschermen; silver; 21745-4069; 59
Varkens hoeden; silver; 25487-4273; 1
Vissen; gold; 18726-1301; 42
Dieren voederen; gold; 16326-2192; 96
Bomen planten; silver; 13617-7806; 99
Wolven jagen; silver; 15113-9455; 58
Graan malen; silver; 18067-10582; 13
Telegraafmasten opstellen; silver; 42014-1011; 37
Lotusbloemen verzamelen; silver; 13542-14450; 101
Telegraafmasten opstellen; silver; 9216-9098; 37
Bomen planten; gold; 27125-852; 99
Hengelen; silver; 28318-627; 7
Op poema's jagen; silver; 30093-924; 114
Pompoenen oogsten; silver; 30288-5861; 97
Affiches ophangen; gold; 27205-11516; 3


hmmm dis van w7 xD
 
Bovenaan