• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wat vinden jullie de beste wereld?

DeletedUser11612

Poll: Wat is de beste wereld volgens jullie?
[*]Wereld 1
[*]Wereld 2
[*]Wereld 3
[*]Wereld 4
[*]Wereld 5
[*]Wereld 6
[*]Wereld 7
[*]Arizona
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 

DeletedUser

Beetje gekke poll maarja:p ik vind wereld 7 want deze is nog in balans de andere 6 werelden heeft een groep de macht in wereld 7 weten we niet wie er gaat winnen dit maakt het leuk.
 

DeletedUser8307

Ik heb gekozen voor wereld 1. Dat vind ik nog altijd de leukste.

Maar natuurlijk zijn de andere werelden ook leuk. :)
 

DeletedUser8307


Ach, Arizona is niet zó leuk... Maar jammer van die premium voordelen en daarom juist dat ik (En vele anderen) 'm minder leuk vind. :)

Het is gewoon jezelf naar de top kopen... Ook voor duelleren zijn nadelen mogelijk. Stel je stopt een pakje geld in het spel en koopt 50 (Of meer) vaardigheden. Je bent veel minder makkelijk verslaanbaar dan, wat toch wel jammer is.

Ook het kopen van Producten is makkelijk voor opdrachten, waardoor je dus sneller levelt, en het onmogelijk is (Jawel, ónmogelijk) is om een goede plaats te halen zonder premium. ;)

Het kopen van actiepunten: Hierdoor moet je niet slapen & heb je telkens 8 uurtjes winst. Jammer dus...

Om die redenen vind ik wereld 7 een mindere wereld, maar kom. ;)

Wereld 1 is m'n favoriet. :D
 

DeletedUser10652

Wereld 7, voor mij zeker de leukste wereld!:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12045

wereld7,maar vooral omdat ik daar fortvechter ben en fortvechter zijn is wel leuk.
 
Bovenaan