• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wanted!

DeletedUser

Beste mensen,

Mijn idee is om onder Opdrachten en tussen Stad een nieuwe categorie te maken, namelijk Wanted!.

Deze houdt in dat spelers dollar's kunnen geven om andere spelers te laten vermoorden.
Als de speler bewusteloos is gevallen, krijgt de speler die hem heeft laten bewusteloos vallen, het geld dat op z'n hoofd stond.
Op die lijst van spelers die gezocht worden:
- Staat de speler die het geld geeft om hem te laten vermoorden.
- Het geld.
- De gezochte speler.
- Het is gerangschikt volgens het meeste geld.
- Tijd wanneer de actie gedaan is. (Spelers hebben altijd 2 dagen de tijd om hem te vermoorden, zoniet gaat het geld verloren)

Graag reacties (niet van "dan lijkt het op zo'n maffia-spel") en geen baby-reacties.

Mvg
 

DeletedUser

akkoord, maar dan bv. dat je alleen iemand op wanted kunt zetten als die persoon je daarvoor al hebt aangevallen of als zijn karakterklasse duellist is. Anders worden er hele stammen "weggepest"
 

DeletedUser

Misschien is dit wel een goed idee maar er zijn wel enkele problemen:
-Je zegt dat het geld verloren gaat als degene die moet uitmoorden dat niet heeft gedaan. Maar wat is de opdrachtgever er dan mee? Dan is de persoon niet flauwgevallen, én hij is zijn geld kwijt.
-je kan maar 1x per uur iemand aanvallen, dan wordt het al een lastig karwei.
-Misschien is het doelwit aan het slapen en dan heb je maar 1dag en half.
-Het levelverschil tussen de moordenaar en het slachtoffer mag niet te groot zijn.

Heb je daar dan oplossingen voor? Voor de rest is het wel OK.:)
 

DeletedUser

Ik stel dan voor dat de speler, dan maar 1 keer kan slapen gedurende 1 dag.
De opdrachtgever voor 150 % extra anoniem kan blijven, zodat de gezochte niet weet wie de "verrader" is.
Ik stel dan ook voor de tijd van 2 dagen naar 5 dagen te veranderen.
 

DeletedUser

Is opzich wel een leuk idee :)

Misschien is het een idee om dit te combineren met de Sheriff gebouw in je stad, inplaats van in de lijst links tussen opdrachten en stad :)

Al weet ik niet welke functie het Sheriff gebouw zou/zal gaan krijgen ;)

En in de wanted lijst staat dan dus het bedrag wat op iemands hoofd staat,
maar de kans dat je dat bedrag ook daadwerkelijk krijgt is vrij klein als je hem bewusteloos moet krijgen :) wordt een soort loterij :)
Maar toch vind ik het dan een leuke aanvulling, al zal het voor sommige spelers best irritant kunnen zijn :p
 

DeletedUser

Beste mensen,

Mijn idee is om onder Opdrachten en tussen Stad een nieuwe categorie te maken, namelijk Wanted!.

Deze houdt in dat spelers dollar's kunnen geven om andere spelers te laten vermoorden.
Als de speler bewusteloos is gevallen, krijgt de speler die hem heeft laten bewusteloos vallen, het geld dat op z'n hoofd stond.
Op die lijst van spelers die gezocht worden:
- Staat de speler die het geld geeft om hem te laten vermoorden.
- Het geld.
- De gezochte speler.
- Het is gerangschikt volgens het meeste geld.
- Tijd wanneer de actie gedaan is. (Spelers hebben altijd 2 dagen de tijd om hem te vermoorden, zoniet gaat het geld verloren)

Graag reacties (niet van "dan lijkt het op zo'n maffia-spel") en geen baby-reacties.

Mvg


Als je dit idee combineerd met mijn idee:
--------------------------------------------------------------------------------

Stel je maakt bijv. een iemand in jou stad zoiets als Edelman en je valt met je stad andere steden aan zodat je ze kan overnemen want kijk er zijn nu al 4steden helemaal uitgebouwd wat moet je dan nog dan heeft het toch geen zin meer in die stad.

graag reacties en als iemand het kan verbeteren laat het maar zien.


mvg keul
-------------------------------------------------------------------------

dan zal het spel veel leuker worden
 

DeletedUser

Leuk ideei.

Alleen ''Je mag maar 1 keer slapen per dag als je op de wanted lijst staat'' vind ik iets minder. Als iemand bijv. 2$ op iemand hoofd zet. Kan het slachtoffer niet meer fatsoenlijk spelen omdat er 2$ op zijn hoofd staat.
Waarom ben je je geld kwijt? Als niemand de beloning krijgt. Hoef de opdrachtgever ook niemand uit te betalen. Dus Als het slachtoffer niet flauwvalt binnen een bepaalde periode krijgt de opdrachtgever zijn geld terug.
 

DeletedUser488

Leuk ideei.

Alleen ''Je mag maar 1 keer slapen per dag als je op de wanted lijst staat'' vind ik iets minder. Als iemand bijv. 2$ op iemand hoofd zet. Kan het slachtoffer niet meer fatsoenlijk spelen omdat er 2$ op zijn hoofd staat.
Waarom ben je je geld kwijt?
Daar ga ik mee akkoord. Dat iemand me duelleert, tot daar aan toe, maar dat iedereen zomaar rechtstreeks mijn spelwijze kan beïnvloeden vind ik toch redelijk onaanvaardbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

je betaalt vooruit maar als degene niet wordt vermoord krijg je het terug
 

DeletedUser

Dat is een detail, ik betaal tot 1.000$ om sommigen flauw te laten vallen :D
Alhoewel? Ik heb geen vijanden in the west, voor zover ik het weet...
 

DeletedUser

Vind ik wel goed,maar ben je soieso dood als je aangevallen wordt?
 

DeletedUser

maar wat maakt het nou uit of iemand flauwvalt je hebt er toch niets aan
 

DeletedUser

Ik vind het geen goed idee...
Als iemand 150 van je heeft gestolen ofzo...
Betaal je dan nog ff 700 extra om hem flauw te laten valen en dat ie na een paar ur gewoon weer zn gang kan gaan???

Zo worden de "armen in de samenleving van the-west" ook nog benadeeld...
Je hebt geld nodig om iemand op die lijst te kunnen zetten, en sommige hebben dat nou niet.
 
Bovenaan