• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vriendenlijst

DeletedUser6377

Ik zit blijkbaar aan mijn maximum aantal vrienden (jeej ik ben populair!).
Nu lijkt mij een maximum aantal van 50 vrienden een beetje laag, zeker als je wat hoger zit in een alliantie en ook met veel mensen van andere allianties omgaat zit je al meteen op het maximum.

Is het niet handiger om het maximum wat te verhogen?
Ik zat dan te denken aan een maximum van 500 vrienden.
Het lijkt me dat het in ieder geval boven de 100 moet liggen.
 

DeletedUser

Je hebt niet een maximum van 50 vrienden. Je kan echter zelf maar 50 vrienden uitnodigen. De toevoeging dat je meer dan 50 man kan uitnodigen lijkt me niet echt nodig eigenlijk.
 
Even mijn vraag, wat is het nut van zoveel vrienden hebben? Je kunt het alleen hebben. Als je vrienden uit de alliantie erin hebt staan, je kunt ook gwn in de alliantiechat kijken of ze online zijn... Als je 50 vrienden buiten de alliantie hebt, oke, maar zo te horen is de manier hoe jij vrienden toevoegt vrij nutteloos;)
Je kunt er namelijk niets mee, je kunt ze alleen 'hebben' als er nou een toegevoegde waarde was zoals het kunnen zijn van vrienden die buiten de alliantie online zijn, oke dan vind ik het niet erg, maar nu is het gewoon onzin.
 

DeletedUser1053

Je moet de vriendenlijst zien als een functie voor de spelers waarmee je regelmatig spreekt, dus niet als een lijst waar iedereen die je toevallig tegen komt in moet. En zeg nu zelf, met meer dan 50 spelers in je vriendenlijst is het overzicht toch ook niet meer te bewaren?
 

DeletedUser15491

:blink:..geloof er niks van dat jij zoveel vrienden hebt...50 is veel te veel overigens...steeds die meldingen wie er on- en of offline is.

En JorDes , de toegevoegde waarde is heel simpel dat je kan zien wie er online is van de mensen met wie je graag medespeelt, en dan zowel "vriend" als "vijand".

;)
 

DeletedUser

:blink:..geloof er niks van dat jij zoveel vrienden hebt...50 is veel te veel overigens...steeds die meldingen wie er on- en of offline is.

En JorDes , de toegevoegde waarde is heel simpel dat je kan zien wie er online is van de mensen met wie je graag medespeelt, en dan zowel "vriend" als "vijand".

;)

Je kunt die meldingen wel uitzetten (aanrader!);)
 

DeletedUser

Je moet de vriendenlijst zien als een functie voor de spelers waarmee je regelmatig spreekt, dus niet als een lijst waar iedereen die je toevallig tegen komt in moet. En zeg nu zelf, met meer dan 50 spelers in je vriendenlijst is het overzicht toch ook niet meer te bewaren?

idd, en ik weet zeker dat ik met meer dan 50 mensen per dag contact kan hebben ;) ik spreek iedereen in me vriendelijst aan hoor :p
 

DeletedUser1448

Wat is het nut van een limiet op die lijst???
Het is toch je eigen probleem hoeveel vrienden je hebt, je stoort er niemand mee :)
 

DeletedUser7902

:blink:..geloof er niks van dat jij zoveel vrienden hebt...50 is veel te veel overigens...steeds die meldingen wie er on- en of offline is.

En JorDes , de toegevoegde waarde is heel simpel dat je kan zien wie er online is van de mensen met wie je graag medespeelt, en dan zowel "vriend" als "vijand".

;)

voor jou wel ja :D en je kan die meldingen ook uitzetten btw...
 
Bovenaan