• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Vraag update]

Stelletje spammers. :p

Die prijsvermindering was voor je nuggets te laten kopen.

Staal kreeg je nu tijdens fg nu moet je al 10 fg's doen voor je er 1 kan kopen.

QuikDead, het voordeel is nu vooral voor de spelers die niet elk fortgevecht een kistje konden bemachtigen (en ja, dat zijn er een stuk meer dan het handjevol dat het wél voor elkaar kreeg op de een of andere manier), want die weten dus dat ze nu hoe dan ook na een bepaald aantal gevechten een kistje hebben, terwijl ze er eerder vrij zeker van konden zijn dat ze er sowieso geen kregen. Natuurlijk hebben de mensen die voorheen veel kistjes binnen sleepten nog steeds voordeel, want hoe beter je prestaties bij een fortgevecht zijn, hoe meer UPB je krijgt en dus ook: hoe sneller je weer een kistje kan kopen. :)
 

DeletedUser

Klopt, en ik snap het ook wel maar de 'betere spelers' met fortgevechten krijgen in vergelijking met eerst veel minder dan nu.

Ik had op Arizona bijv. gemiddeld 1 op de 3 gevechten een stalen of een ijzeren kistje en dan meestal ook nog 2 houten erbij, Nu is het al bijna onmogelijk om in 2 gevechten 1 houten kistje te halen..

Inderdaad, voor de mindere spelers en vele nuggetgebruikers zijn de UPB munten leuk, maar de meest actieve en betere spelers zijn er alleen maar flink op achteruit gegaan.
 

DeletedUser12477

Klopt, en ik snap het ook wel maar de 'betere spelers' met fortgevechten krijgen in vergelijking met eerst veel minder dan nu.

Ik had op Arizona abijv. gemiddeld 1 op de 3 gevechten een stalen of een ijzeren kistje en dan meestal ook nog 2 houten erbij, Nu is het al bijna onmogelijk om in 2 gevechten 1 houten kistje te halen..
Inderdaad, voor de mindere spelers en vele o
N nuggetgebruikers zijn de UPB munten leuk, maar de meest actieve en betere spelers zijn er alleen maar flink op achteruit gegaan.

Dit vond ik idd. beter, je had dan namelijk altijd wel kans op een kistje en er viel meer te verdienen. Nu moet je er enorm veel voor betalen... Dus: of prijsverlaging upb-shop of terug naar vorige udate :pp
 

DeletedUser560

100% terug naar de vorige update.
Het spel is rondom waardeloos geworden.
 

Deleted User - 308552

Klopt, en ik snap het ook wel maar de 'betere spelers' met fortgevechten krijgen in vergelijking met eerst veel minder dan nu.

Ik had op Arizona bijv. gemiddeld 1 op de 3 gevechten een stalen of een ijzeren kistje en dan meestal ook nog 2 houten erbij, Nu is het al bijna onmogelijk om in 2 gevechten 1 houten kistje te halen..

Inderdaad, voor de mindere spelers en vele nuggetgebruikers zijn de UPB munten leuk, maar de meest actieve en betere spelers zijn er alleen maar flink op achteruit gegaan.

Klopt, ik had op W6 tot voor de update ongeveer elk 2e gevecht een kistje (hout of ijzer), dus het ging best wel lekker, maar nu ben ik dus al een poos aan het sparen :hmf: Niet dat ik tegen de upm ben, maar dan hadden de prijzen wel lager moeten zijn of had je nog steeds kistjes moeten krijgen.
 

DeletedUser

nu de premiumnoobs een innoriem, gouden tomahawks en howdahs pistool hebben willen ze terug naar de vorige update :laugh::laugh: laat me niet lachen, vergeet ook niet eerst een rudolph te kopen ...
 

DeletedUser6244

nu de premiumnoobs een innoriem, gouden tomahawks en howdahs pistool hebben willen ze terug naar de vorige update :laugh::laugh: laat me niet lachen, vergeet ook niet eerst een rudolph te kopen ...

Dit is iets wat ik de laatste tijd wel vaker tegenkom, 'premiumnoobs'... Waarom zou premium noob zijn? zonder die spelers zou jij niet niet eens kunnen spelen, dus ik denk dat jij geen recht van spreken hebt (Btw zijn er ook genoeg mensen die zonder premium aan inno's riem, howdah's of gouden toma zijn gekomen...). ;)
 
Dit vond ik idd. beter, je had dan namelijk altijd wel kans op een kistje en er viel meer te verdienen. Nu moet je er enorm veel voor betalen... Dus: of prijsverlaging upb-shop of terug naar vorige udate :pp

Lol wrm zou het niet alleby mogelyk kunnen zyn?
Je verdiend je kistjes in FG's en die andere dingen uit de shop koop je met de upb die je van dagelijkse opdragten en arbeiden krygt? :cool:
 

DeletedUser14421

of helemaal terug tot wanneer je meerdere kisten op 1 fg kon krijgen; heb ik namelijk nooit meegemaakt aangezien ik toen fg's maar saai vond (1 van de grotere vergissingen in mn leven:()
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 308552

Lol wrm zou het niet alleby mogelyk kunnen zyn?
Je verdiend je kistjes in FG's en die andere dingen uit de shop koop je met de upb die je van dagelijkse opdragten en arbeiden krygt? :cool:

Dát is nog eens een goed idee (zat er zelf ook aan te denken :laugh:)
 
Dit is iets wat ik de laatste tijd wel vaker tegenkom, 'premiumnoobs'... Waarom zou premium noob zijn? zonder die spelers zou jij niet niet eens kunnen spelen, dus ik denk dat jij geen recht van spreken hebt (Btw zijn er ook genoeg mensen die zonder premium aan inno's riem, howdah's of gouden toma zijn gekomen...). ;)

Dit zal ik even uitleggen..
Premiumnoobs zijn mensen die hoog staan omdat ze erg veel premium gebruiken. Zonder deze premium zijn ze gewoon SLECHT. Deze mensen denken dat ze goed zijn, omdat ze met premium alles bereiken. Deze mensen zullen zonder premium hard falen. Ze kunnen dus alleen winnen/hoog staan door premium. Eigenlijk zijn ze dus best noob.
 

DeletedUser

Dit zal ik even uitleggen..
Premiumnoobs zijn mensen die hoog staan omdat ze erg veel premium gebruiken. Zonder deze premium zijn ze gewoon SLECHT. Deze mensen denken dat ze goed zijn, omdat ze met premium alles bereiken. Deze mensen zullen zonder premium hard falen. Ze kunnen dus alleen winnen/hoog staan door premium. Eigenlijk zijn ze dus best noob.

mooi verwoord :D

ben het helemaal met je eens :laugh:
 
Bovenaan