• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Vraag update]

DeletedUser

Hallo,

Nu de nieuwe update er is zie ik 1 grote verandering namelijk: kistjes zijn weg en upm's in de plaats.
Dit vind ik allemaal goed en wel, ook dat je nu maximum 26 munten per fg kan krijgen, maar krijg je niet te weinig munten tijdens de quests, arbeiden, opdrachten, fg's...

Ze zeiden ook dat er bij sommige prestaties munten te verdienen waren, welke zijn dit dan?
Ik zie ze alleen bij Prestaties-->Algemeen-->Union Pacific
Ik dacht dat het ook wel bij reizen en dergelijke was maar dat is dus niet het geval.

Komen er dan nog veranderingen?
Prijsverminderingen van een voorwerp in de shop...

Mvg QuikDead
 
Laatst is de premium kist nog 20% in prijs verminderd voor een aantal dagen :)
De prestaties waarbij je momenteel munten krijgt beperken zich inderdaad tot de categorie die jij noemt. Ik vind zelf niet dat je te weinig munten krijgen. Ik krijg er zonder fortgevechten zo'n 8 per dag, wat redelijk is. Als je daarnaast nog actief vecht, op een actieve fg wereld, kan je er best 20 per dag krijgen.
 

DeletedUser

Die laatste is verlaagt idd, maar niemand had toen al 1200 upm's ;)
Ze deden het puur zodat mensen goudnuggets zouden kopen.
 

DeletedUser

Laatst is de premium kist nog 20% in prijs verminderd voor een aantal dagen :)
De prestaties waarbij je momenteel munten krijgt beperken zich inderdaad tot de categorie die jij noemt. Ik vind zelf niet dat je te weinig munten krijgen. Ik krijg er zonder fortgevechten zo'n 8 per dag, wat redelijk is. Als je daarnaast nog actief vecht, op een actieve fg wereld, kan je er best 20 per dag krijgen.

Hoe kan je er 8 krijgen zonder fg? Er zijn toch maar 4 taken.
 
Zoals Hannes het zegt inderdaad. Meestal vind ik er nog wel eentje bij arbeiden, en als je minimaal 5 van de 7 dagen je taken hebt voltooid krijg je er ook gemiddeld per dag eentje extra.
 

DeletedUser

Die prijsvermindering was voor je nuggets te laten kopen.

Staal kreeg je nu tijdens fg nu moet je al 10 fg's doen voor je er 1 kan kopen.
 

DeletedUser14421

5 is inderdaad max, heb al eens 6 vinkjes gehad en kreeg 5 muntjes voor die week
 

DeletedUser14421

:huh:

roller vroeg of je een leven had, jij zei dat ie niet mocht klagen omdat hij er meer was, maar ik niet dus mag ik het wel vragen:cool:

dus nog eens: heb jij een leven :p
 

DeletedUser1448

Roller: Heb je een leven?
Markie: jij bent meer online dus jij mag dat niet vragen
Mat: ik ben minder online dus ik mag het wel vragen. Heb je een leven markie?

Snappie? :p
 
Bovenaan